pobranie pieniędzy z kary - gra nie pojawiła sie na koncie [Edit - Translation] - ...

Discus and support pobranie pieniędzy z kary - gra nie pojawiła sie na koncie [Edit - Translation] - ... in XBoX on Windows to solve the problem; w niedziele około godziny 15 kupiłem sea of thieves gra nie pojawiła się w historii zakupów ani na koncie. na mailu mam potwierdzenie od dotpay że... Discussion in 'XBoX on Windows' started by L4zerPl, Nov 25, 2018.

  1. L4zerPl
    L4zerPl Guest

    pobranie pieniędzy z kary - gra nie pojawiła sie na koncie [Edit - Translation] - ...


    w niedziele około godziny 15 kupiłem sea of thieves gra nie pojawiła się w historii zakupów ani na koncie. na mailu mam potwierdzenie od dotpay że pieniądze zostały przelane na konto Microsoft. w tym momencie 125 zł zniknęło z mojego konta bankowego. jako
    próbę kontrolną kupiłem jakąś grę za 3 zł i wszystko było rozliczone po 15 sekundach, przy zakupie tańszej gry na maila dostałem również potwierdzenie od Microsoft że gra została dodana do mojego konta. support nie odpowiada nie mogę się do nich dodzwonić
    a żadna cześć "automatycznej pomocy technicznej" nie jest w stanie mi pomóc

    proszę o pomoc bo naprawdę nie wiem co robić.

    [Edit - Translation] - On Sunday at about 15 o'clock I bought the sea of thieves, the game did not show up in the shopping history or account.
    on the email I have confirmation from dotpay that the money has been credited to the Microsoft account.
    at the moment PLN 125 disappeared from my bank account.
    as a test dummy I bought a game for 3 zlotys and everything was settled after 15 seconds, when I bought a cheaper game for an email I also received a confirmation from Microsoft that the game was added to my account.
    support does not answer I can not reach them and no part of the "automatic technical support" can help me

    I am asking for help because I really do not know what to do.

    :)
     
    L4zerPl, Nov 25, 2018
    #1
  2. SZARYGAMER
    SZARYGAMER Guest
    michael jackson the experiance

    no wiem co oznacza ten blad ale czekanie nic nie da ponieważ gra fizycznie nie znajduje się w grach na zadanie i jej pobranie jest przez to niemożliwe nie mam dostępu do zakupionego przez siebie produktu gdy zaloguje się na koncie angielskim gra tam jest
    a na polskim xboxlive jej nie ma szukałem przez bing w konsoli to znajduje gre ale nie ma opcji kup teraz czy pobierz ponownie

    TRANSLATION



    well, I know what this error
    means but waiting will not do anything
    because the game physically is not included in the
    games on the job and her collection
    is impossible I don't have access to
    the purchased product by itself when you
    log in to your account there is a game
    on the Polish, English and it is not
    by looking for xboxlive bing
    in the console it is game but there is no option to
    buy now or download again

     
    SZARYGAMER, Nov 25, 2018
    #2
  3. maksis132132
    maksis132132 Guest
    Straciłem Konto

    Wczoraj grając sobie na moim koncie (niewiem czy powinirnem podawać) ktoś logował sie na nie z innej konsoli nie wzruszony tym logując sie znowu grałem dalej w zakupioną na koncie gre Gta dziś godzine temu gdy miałem moją konsole XBOX ONE offline uaktyniając
    internet konto mi sie wylogowało lekko zdziwiony chciałem zalogować jednak tym razem do konta miałem podłączony inny email którego nie znam od godziny kombinuje jak sie zalogować co zrobić czy ktoś mi sie włamał no konto czy co sie dzieje będąc offline normalnie
    sie loguje ale online mam inny email do zalogowania możliwe że ktoś mi sie włamał, logując sie na telefonie na microsoft pokazuje mi że konto nie istnieje ktoś je zgakował czy coś chciałbym je odzyskać prosze o pomoc
     
    maksis132132, Nov 25, 2018
    #3
  4. XBF Chris J
    XBF Chris J Guest

    pobranie pieniędzy z kary - gra nie pojawiła sie na koncie [Edit - Translation] - ...

    Hello L4zer,

    Thank you for bringing this to our attention. Are you able to see the purchase for Sea of Thieves in your order history here? You should also be able to see a list of all purchased games here :
    My Games

    I would also like to leave you with the steps to request a callback from support. It's important to say "No Thanks" to the virtual assistant in order to continue.

    1. Contact us here
    2. Select My Account
    3. Say No thanks to the virtual agent
    4. Select Error Messages and codes
    5. Skip step 3 and go to step 4
    6. Select request a callback from support


    Hope this helps!


     
    XBF Chris J, Nov 26, 2018
    #4
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

pobranie pieniędzy z kary - gra nie pojawiła sie na koncie [Edit - Translation] - ...