Poblema audio ultimo juego antes de apagar la consola

Discus and support Poblema audio ultimo juego antes de apagar la consola in XBoX on Consoles to solve the problem; Al apagar la Xboxone X y volver a encenderla, entro en el último juego que estaba jugando y me entra directamente sin cargar el juego como es normal... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by JM_890, May 29, 2020.

1. JM_890
    JM_890 Guest

Al apagar la Xboxone X y volver a encenderla, entro en el último juego que estaba jugando y me entra directamente sin cargar el juego como es normal pero el juego se inicia sin sonido. En el menu de iniciio de la consola sí tengo sonido pero en el juego
    no por lo que tengo que reiniciar la consola para poder jugar con sonido en ese ultimo juego al que jugaba cuando la apagué. Me pasa con distintos juegos.

Ayuda por favor!! gracias!

:)

JM_890, May 29, 2020
  2. CptMorgnNoBeard Win User

Hi There,

Sounds like there may be an issue with the continue playing feature. Have you tried forcing the game closed and starting it again instead of restarting the entire console?
  3. white knight ax Win User

Compre Tomb Raider: Definitive Edition [Translation- buy tomb raider definitive edition]

Buenas tardes. Trata de apagar la consola y la internet por 2 minutos y prender. Sino funciona deberías borrar el juego y bajarlo de nuevo a ver si no es algún problema de error del juego. Espero puedas resolver.
  4. Matalarc Win User

Re-installation of purchased content after factory reset

primeramente debes de volver a la cuenta que tenias antes de restaurarlo a datos de fabrica, ya que estos quedan guardados en la cuenta. si esto prosigue reinicia tu consola e ingresa de nuevo a tus juegos para reinstalarlos
  5. oprink Win User

0x80820002 error Sorry we can't play disc

hola buenos dias,saludos desde mexico

ayuda error 0x80820002 no me deja usar juegos fisicos ya intente lo de apagar la consola y no me funciona quisiera saber si sacaran un arreglo para ese problema,estoy desesperado
  6. WhiteyBlack2 Win User

¿Cual es el problema? [What's the matter?]

Buen verifica tu conecion antes que nada q sea estable y no tenga intermitecia, Luego asegurate q tu xbox este bien configurado
    Intenta apagar y encender tu consola. Mantenga presionado el

botón de encendido en la parte frontal de la consola durante

aproximadamente 15 segundos hasta que se apague

la luz de encendido. Espere unos 60 segundos,

luego vuelva a encenderlo. Asegúrese de ver

la pantalla verde de carga de la animación

"XBOX ONE" cuando vuelva a encenderla. dale reset a tu modem y despus trata

de jugar a ver si no da mas problemas.
Thema:

Loading...
  1. Poblema audio ultimo juego antes de apagar la consola - Similar Threads - Poblema audio ultimo

2. having audio problems randomly

in XBoX on Windows
    having audio problems randomly: my audio quality is randomly horrible. it’s perfect whenever im using spotify but whenever i use something like hulu or roblox it sounds horrible. i have no idea what i did but it’s js getting...
  3. No Audio Cloud gaming on with Firestick on TV

in XBoX Games and Apps
    No Audio Cloud gaming on with Firestick on TV: Playing Starfield I am getting no Audio, no music, no gameplay sounds apart from the odd footsteps, no Audio at Title screen. Xbox menu has sound and so does other games I have played. Iv...
  4. Fortnite Party Audio Issue

in XBoX Games and Apps
    Fortnite Party Audio Issue: Hi! I have a question about party audio when streaming to twitch. I stream on twitch almost everyday but when I am in Fortnite in a party and both of us are using mics, the stream doesn’t pick it...
  5. Why am I having intermittent audio issues with my Bluetooth headphones?

in XBoX on Consoles
    Why am I having intermittent audio issues with my Bluetooth headphones?: My bluetooth only works intermintently. It is very spotty and jittery. I've already had the drivers updated. I have to uninstall the main driver every time the laptop shuts down to get it working...
  6. No Audio on Xbox Cloud Gaming (PC App)

in XBoX Games and Apps
    No Audio on Xbox Cloud Gaming (PC App): I'm experiencing an issue where I have no audio when using Xbox Cloud Gaming on the PC app. I'm running Windows 11 with the latest updates, and my Xbox app is also fully updated. Audio works...
  7. XboxSX audio goes choppy and pressing the Home button only opens the shut off Xbox menu.

in XBoX Games and Apps
    XboxSX audio goes choppy and pressing the Home button only opens the shut off Xbox menu.: Typically, it only happens when I'm playing modded Fallout 4, but it's also happened when playing Turbo Golf Racing. All audio and frame rate gets really choppy, and if I try to hit the home...
  8. poblema no xbox one s -[Translation - problem on xbox one s]

in XBoX on Consoles
    poblema no xbox one s -[Translation - problem on xbox one s]: bom dia estou com um poblema no meu xbox one s ele esta desligando sozinho comeso a jogar depois de algumas horas jogando ele desligar ja troquei a pasta termica limpei e continua o poblema e o...
  9. Poblema no aplicativo Xbox Game Pass [Translate] Poblema in the Xbox Game Pass app

in XBoX on Mobile
    Poblema no aplicativo Xbox Game Pass [Translate] Poblema in the Xbox Game Pass app: Recentemente eu instalei o aplicativo do xbox game pass no meu gamlular, para baixar alguns jogos enquanto eu estava fora. Eu estava esperando ansiosamente por Life is Strange 2 Episodio 2, para...
  10. Poblema Resolvido Topico Fechado [Translate- Predicament resolved Topeak Closed]

in XBoX on Consoles
    Poblema Resolvido Topico Fechado [Translate- Predicament resolved Topeak Closed]: Hello I bought an Xbox One It came with defect it does not call anymore I opened it to see what it was I did not find anyone can help me? 068d8fdc-8b66-4e17-b239-344e46cff1e2