Permissao para jogar online ps4 [Mod Translation - Permission to play online ps4]

Discus and support Permissao para jogar online ps4 [Mod Translation - Permission to play online ps4] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Toda hora que vou jogar com meus amigos apareci (vc nao pode jogar no multijogador online devido a forma como a sua conta da microsoft esta... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by DayLemur8153356, Dec 30, 2019.

1. Permissao para jogar online ps4 [Mod Translation - Permission to play online ps4]

Toda hora que vou jogar com meus amigos apareci (vc nao pode jogar no multijogador online devido a forma como a sua conta da microsoft esta configurada. Revise e altere as configuraçaes de privacidade) por favor podem me ajudar

[Mod Translation - Every time I play with my friends I show up (you can't play online multiplayer due to the way your microsoft account is set up. Review and change privacy settings) please can you help me]

:)

DayLemur8153356, Dec 30, 2019
  2. XBF Eladio M Win User

Permissao para jogar online ps4 [Mod Translation - Permission to play online ps4]

Hey DayLemur

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently experiencing difficulties with being able to use multiplayer features in Minecraft.

This message appears when you Xbox Live Privacy settings are ill configured. You can change your

Privacy and online safety settings
    by going to the Xbox website, signing into your account, and visiting the Xbox settings.

This will allow you to configure your Xbox Live privacy, and once configured, you should be able to play online with your buddies.

Give this a try and let us know if this works for you!
  3. WPAK Win User

Não é mais necessário ter xbox live gold para jogar online ? Apenas uma conta normal da live dá pra jogar ?

Web translation:

Is it no longer necessary to have xbox live gold to play online?
    Only a normal live account can play?

Someone

Response:

Hi there,

an Xbox Live Gold subscription is required to play games online with or against somebody else.

Sometimes there are free to play weekends, but other then that Gold is required.

Web translated response:

Olá,

uma assinatura do Xbox Live Gold é necessária para jogar online com ou contra outra pessoa.

Às vezes, há liberdade para jogar nos finais de semana, mas outras que o Ouro é necessário.
  4. Shieldlady1 Win User

Coming Soon to Xbox Game Pass for Console: The Outer Worlds, Afterparty, Subnautica, and More

Obrigado por compartilhar, já estou ansiosa para jogar subnautica.

[Mod Translation - Thanks for sharing, I'm already looking forward to playing subnautica.]
  5. Shieldlady1 Win User

Coming Soon to Xbox Game Pass for Console: The Outer Worlds, Afterparty, Subnautica, and More

Obrigado por compartilhar, já estou ansiosa para jogar subnautica.

[Mod Translation - Thanks for sharing, I'm already looking forward to playing subnautica.]
  6. DanMen334 Win User

Xbox one

Se você quer jogar online se você precisa comprar essa associação, se você já tem uma associação gamepass eu recomendo que você mude para o gamepass ultimate, já que é a combinação de ambos e custa 1 real para mudar

[Mod Translated - If you want to play online if you need to buy this association, if you already have a gamepass association I recommend you switch to the ultimate gamepass, since it is the combination of both and costs 1 real to change]
Thema:

Loading...
  1. Permissao para jogar online ps4 [Mod Translation - Permission to play online ps4] - Similar Threads - Permissao para jogar

2. Habilitar juegos de xbox 360 para store argentina

in XboX Insiders
    Habilitar juegos de xbox 360 para store argentina: Quiero hacer una petición para que por favor Microsoft y xbox, permitan comprar más juegos de 360 en especial, me gustaría poder conseguir el silent hill homecoming, silent hill downpour y metal...
  3. Green hell está com problemas para iniciar

in XboX Insiders
    Green hell está com problemas para iniciar: Eu e minha irmã que mora nos EUA , não conseguimos mais jogar o co-op eu a chama e da erro , todos os outros jogos que tenho funcionam perfeitamente porém Green hell e stardew valley são os únicos...
  4. Ayuda para instalar juego de Xbox 360 desde GameTorrents

in XboX Insiders
    Ayuda para instalar juego de Xbox 360 desde GameTorrents: Hola a todos, espero que estén muy bien. Quisiera pedirles un favor: descargué un juego desde gamestorrents para Xbox 360 y necesito ayuda con el proceso de instalación y ejecución. ¿Alguien...
  5. Ideias para o xcloud gaming e opnião

in XboX Insiders
    Ideias para o xcloud gaming e opnião: Eu adoraria, que no xcloud tivesse demon slayer the hinokami chronicles e mortal kombat 1 de graça. Porque a gente gasta 300 reais no jogo e ainda tem que assinar o gamepass para jogar e enfrentar...
  6. 240 minutos para iniciar um jogo no Game Pass Ultimate!

in XboX Insiders
    240 minutos para iniciar um jogo no Game Pass Ultimate!: Alguém mais achou isso um absurdo? Imagine a Netflix pedindo parar seus usuários aguardarem 4 horas para iniciar um streaming... submitted by /u/Illustrious_Tap7624 [link] [comments]
  7. Permitir validar juegos físicos desde Xbox Series X para descargar en la consola portátil Xbox.

in XboX Insiders
    Permitir validar juegos físicos desde Xbox Series X para descargar en la consola portátil Xbox.: Me gustaría que al insertar un disco físico en mi Xbox Series X, se validara la propiedad del juego para poder descargarlo en una consola portátil Xbox vinculada a mi cuenta, sin necesidad de usar...
  8. Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live

in XboX Insiders
    Vendo codigo de latam para game pass ultimate de 1 mes xbox one/windows xbox live: Precio 12 dolares submitted by /u/Xetronbox [link] [comments]
  9. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  10. Puedo dejar una idea para un juego?

in XboX Insiders
    Puedo dejar una idea para un juego?: Una disculpa por la duda... submitted by /u/Jimket_DZ [link] [comments]