Perfil do xbox 360 excluido [Mod Translation-Xbox 360 profile deleted]

Discus and support Perfil do xbox 360 excluido [Mod Translation-Xbox 360 profile deleted] in XBoX on Consoles to solve the problem; Boa noite, Exclui um perfil , mas esqueci que todos os níveis dos jogos estavam salvos nesse perfil, fui para baixa-lo novamente , mas não sei o... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by marisasalgado, Oct 11, 2019.

1. Perfil do xbox 360 excluido [Mod Translation-Xbox 360 profile deleted]

Boa noite,

Exclui um perfil , mas esqueci que todos os níveis dos jogos estavam salvos nesse perfil, fui para baixa-lo novamente , mas não sei o e-mail muito menos a senha, essa conta foi criada pelo meu ex a alguns anos e não faço ideia das suas informações e agora
    estava quase finalizando um jogo enorme que exclui tudo estou chateada!!! Tentei de tudo para tentar reuperar, tenho minha própria conta que sei o e-mail mas não sei a senha para tavez ter alguma informação desse e-mail do outro perfil alguém pode me ajudar?

[Translation - Good night, I deleted a profile, but I forgot that all game levels were saved in that profile, I went to download it again, but I don't know the email much less the password, this account was created by my ex a few years ago and I
    have no idea of your information and now was almost finishing a huge game that excludes everything I'm upset !!! I tried everything to try to recover, I have my own account that I know the email but do not know the password so maybe have some information from
    this email from another profile can someone help me?]

:)

marisasalgado, Oct 11, 2019
  2. XBF Diego M Win User

Hi marisasalgado,

I'm sorry to hear about this situation. Since the account was technically made by somebody else, the account is owned by that person and only that person would be able to recover the account since they are the ones that know the login information. Even if
    you were using the account, the account was made by someone else using their email, not yours. Microsoft or Xbox would not be able to assist with account recovery if the email is not known and only the account owner can authenticate the account to attempt
    account recovery since the security contact information on the account would likely be theirs.

If an account password is not known and the security information for verification purposes are outdated, preventing a password reset, then the user would need to fill out a

Microsoft Account Recovery Form
    . However in order to recover the account and submit a form, you need to know the email.

It is also not possible to transfer anything from one account to another so the only way to get the account back and continue playing would be to contact the person who made the account and let you use it.
  3. {Parity} Win User

You will need to reach out to Xbox Support for assistance with that.

The best way to reach Live Support would be here:
    https://support.xbox.com/contact-us

Step 1 ----Select Xbox One

Step 2 ----Select See other options

Step 3 ----Select topic (Ex. System Update)

Step 4 ----Select "Show contact options"

Step 5 ----Select request a call from support
  4. marisasalgado Win User

fiz isso, comecei um chat , a pessoa me mando um e-mail, e ela disse que eu poderia sair para olhar se eu acessasse o link que ele me deu, fiz isso, e ate agora nao consegui entrar novamente no chat, veio um e mail dizendo que meu problema foi resolvido,
    mas nao foi

[Mod Translation-I did this, I started a chat, the person send me an email, and she said I could go out to look if I accessed the link he gave me, I did it, and so far I couldn't get back in the chat, there came a
    e-mail saying my problem was solved but it wasn't]
  5. SatanicoDrCadillac Win User

6. HassanB Win User

error en mw3 : The current profile is not allowed to play on Xbox Live

Hello,

Try to delete your profile (profile only), this option does not delete your saved games or items you've downloaded, after doing so, try to download your profile again.

Delete Profile Safely:

Go to Settings, and then select System.

Select Storage.

Select All Devices.

Select Gamer Profiles.

Select the gamertag that you want to delete.

Select Delete.

Select Delete Profile Only.

Download Profile:

Push the middle button on your Xbox 360 controller one time.

Select Download Profile.

Note: If you don't see Download Profile, press the blue "X" button on your Xbox 360 controller to sign out of any profile you're currently signed into.

Translation:

Hola,

Trate de borrar su perfil (sólo perfil), esta opción no elimina las partidas guardadas o artículos que ha descargado, después de hacerlo, trate de bajar su perfil de nuevo.

Eliminar el perfil de forma segura:

Vaya a Configuración y, a continuación, seleccione Sistema.

Seleccione Almacenamiento.

Seleccionar todos los dispositivos.

Seleccione Perfiles de jugador.

Seleccione el nombre de jugador que desea eliminar.

Seleccione Eliminar.

Seleccione Eliminar Perfil Only.

Perfil de descarga:

Pulsar el botón central del mando de Xbox 360 una vez.

Seleccione Perfil de descarga.

Nota: Si no ve Perfil de descarga, pulse el botón azul "X" en el controlador de Xbox 360 para salir de cualquier perfil que estás sesión en.
Thema:

Loading...
  1. Perfil do xbox 360 excluido [Mod Translation-Xbox 360 profile deleted] - Similar Threads - Perfil 360 excluido

2. Criar perfil xbox 360 no Xbox one, tem como?[Translation-Create xbox 360 profile on Xbox...

in XBoX on Consoles
    Criar perfil xbox 360 no Xbox one, tem como?[Translation-Create xbox 360 profile on Xbox...: Nunca joguei no Xbox 360, só tive o Xbox one, estou tentando jogar um jogo do 360 mas o jogo não salva, pede para baixar o perfil do 360 (que nunca tive), minha dúvida dá para criar um perfil do...
  3. perfil de xbox 360 borrado de xbox one y no se puede descargar [xbox 360 profile deleted...

in XBoX on Consoles
    perfil de xbox 360 borrado de xbox one y no se puede descargar [xbox 360 profile deleted...: hace un poco cambie mi gamertag y mi perfil se borro de la nube lo instale de nuevo en mi xbox 360 pero cuando intente descargarlo para poder jugar mis juegos de xbox 360 en xbox one me aparece...
  4. não consigo acessar meu perfil do xbox 360 no meu xbox one, o console diz que não foi...

in XBoX on Consoles
    não consigo acessar meu perfil do xbox 360 no meu xbox one, o console diz que não foi...: pessoal primeiramente bom dia! é o seguinte recentemente fui tentar jogar silent hill colection no retrocompatibilidade do Xbox one. mais como mostra na imagem o xbox não consegue acessar as...
  5. Perfil e Xbox Live(Xbox 360) [Edit - Translation] - Profile and Xbox Live (Xbox 360)

in XBoX on Consoles
    Perfil e Xbox Live(Xbox 360) [Edit - Translation] - Profile and Xbox Live (Xbox 360): Eu tenho o jogo GTA 5 em Mídia Digital Compartilhada e estou instalando os 4 Packs necessários para o jogo e caio toda hora do Xbox Live porque diz que está conecado em outro lugar,sendo que...
  6. mi xbox 360 no me deja abrir mi perfil (my xbox 360 won't let me open my profile)

in XBoX Accessibility
    mi xbox 360 no me deja abrir mi perfil (my xbox 360 won't let me open my profile): hola necesito ayuda mi xbox 360 no me deja abrir ni descargar me sale un mensaje cuando lo intento descargar -Lo sentimos, hay un problema con las credenciales que utilizas para iniciar sesion....
  7. Esqueci a senha de login do perfil Xbox 360 [Mod Translation - I forgot my Xbox profile...

in XBoX on Consoles
    Esqueci a senha de login do perfil Xbox 360 [Mod Translation - I forgot my Xbox profile...: Procurei em todos os lugares mas não consigo encontrar nada... Coloquei uma senha de perfil (não a da microsoft, aquela estilo a parental, feita com os botões do controle do xbox) e acabei...
  8. No puedo descargar mi perfil en xbox 360 [Translation - I can not download my profile on...

in XBoX Accessibility
    No puedo descargar mi perfil en xbox 360 [Translation - I can not download my profile on...: No puedo solucionar el problema no hay ninguna clave de dos pasos ni nada ni verificador de identidad nada y no entra ____________________________________ [Translation - I can not solve the...
  9. Como paso mi perfil de xbox 360 a xbox one con una usb o otra forma[How do I change my xbox...

in XBoX Accessibility
    Como paso mi perfil de xbox 360 a xbox one con una usb o otra forma[How do I change my xbox...: Hace unos meses vendí mi xbox 360 y guarde mi perfil en una usb, compre una xbox one y utilize la usb y no sea el perfil, mi cuenta de xbox 360 no está vinculado con mi cuenta de Microsoft ¿Qué...
  10. Ajuda nao consigo Pegar jogos da gold do 360, nem colocar uma foto personalizada do meu perfil ...

in XBoX on Consoles
    Ajuda nao consigo Pegar jogos da gold do 360, nem colocar uma foto personalizada do meu perfil ...: Seguinte nao consigo pegar os jogos da gold do 360 nem alterar a foto do meu perfil no xbox one s, Minha conta esta com o perfil adulto mas parece que esta como '' criança '' , Ja faz mais de 2...