Perfil de jogadores não carregam [Mod Translation-Player profile do not load]

Discus and support Perfil de jogadores não carregam [Mod Translation-Player profile do not load] in XBoX on Consoles to solve the problem; Pessoal boa tarde, recentemente venho tenho um problema de conexão, eu e meu esposo na verdade e tem nos afetado bastante, tanto no fórum quanto no... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Shieldlady1, Oct 18, 2019.

1. Shieldlady1
    Shieldlady1 Guest

Pessoal boa tarde, recentemente venho tenho um problema de conexão, eu e meu esposo na verdade e tem nos afetado bastante, tanto no fórum quanto no xbox live, um exemplo, quando clicamos no perfil de alguém, a imagem não carrega, e por varias vezes o perfil
    tbm não, e recentemente teve atualização, e meu xbox está para baixar automaticamente, e não baixou, tentei de todas as formas mas não ia, e nem apresentava conexão, mesmo que cabeada, alguém com esse problema? ou acreditam que seja somente problema da provedora
    de internet mesmo?

[Mod Translation-Guys good afternoon, recently I have a connection problem, my husband and I have actually affected a lot, both in the forum and xbox live, an example, when we click on someone's profile, the image does not load, and for several
    sometimes the profile tbm not, and recently had update, and my xbox is to download automatically, and not downloaded, tried anyway but did not go, nor had connection, even if wired, anyone with this problem?
    Or do you think it's just the ISP's problem?]

:)

Shieldlady1, Oct 18, 2019
  2. XBF Diego M Win User

Hi Shieldlady1,

Thank you for posting on the Xbox forums. I'd be happy to help!

That sounds like the connection itself is not very strong or something is interfering causing a major drop in quality and possibly high packet loss can also cause those issues.

The first thing that I recommend is to go into your Network settings and run a Detailed network statistics test to have a better idea about the quality of your network. Once you run the test please post the results here and we'll see what could be causing
    these connection issues.
  3. Onyx Is Here Win User

Sorry to hear it. Please try powercycling the console by holding the power button on it for 10 seconds till it shuts down to see if that helps. If it does not then you can try deleting then redownloading your profiles to the console.
  4. Shieldlady1 Win User

Obrigada, tentarei aqui e vejo se vai funcionar.

[Translation - Thanks, I'll try here and see if it will work.]
  5. SatanicoDrCadillac Win User

6. Carlos Edward Win User

Me ajudem por favor (Xbox one)!!!

Se for a imagem do perfil e jogos do gamecard ao lado, acho que você deve alterar as configurações de Privacidade, não tenho certeza, já a imagem do perfil, no próprio console em perfil, alterar a imagem do jogador!
Thema:

Loading...
  1. Perfil de jogadores não carregam [Mod Translation-Player profile do not load] - Similar Threads - Perfil jogadores não

2. Alguém sabe o que são esses logos no perfil Xbox?

in XboX Insiders
    Alguém sabe o que são esses logos no perfil Xbox?: Alguém sabe o que são os símbolos coloridos no perfil do Xbox Um tem o número 4 e o outro Xbox live gold submitted by /u/jonasthaz [link] [comments]
  3. MINECRAFT JAVA EDITION: ERROR EL CREAR EL PERFIL

in XBoX Accessibility
    MINECRAFT JAVA EDITION: ERROR EL CREAR EL PERFIL: Como todos saben recientemente si tenías comprada una versión de Minecraft (ya sea bedrock o java) pues te daban gratis la otra versión, ejemplo: Si tenias Bedrock te dan Java gratis (El cual es...
  4. Mi perfil de xbox se desconecta de Xbox live

in XBoX Accessibility
    Mi perfil de xbox se desconecta de Xbox live: Hola buen día , necesito ayuda por favor . Mi problema es el siguiente: compré un Xbox 360 Slim y cuando descargué mi perfil de mi cuenta Microsoft , todo el tiempo que estoy en la interfaz o...
  5. i cant change mi perfil image

in XBoX Accessibility
    i cant change mi perfil image: I have a question, why can't I change my xbox profile picture? I had previously done it and if it worked but now if I try it does not update, before in May it had been disabled but I do not know...
  6. Que significa el numero 1 a la izquierda de mi perfil en la consola?

in XBoX Accessibility
    Que significa el numero 1 a la izquierda de mi perfil en la consola?: Tengo un numero 1 en la izquierda tengon la cuenta desde el 2015 si no me equivoco pero sigo sin subir ese numero no se que significa ayuda 5aef36a0-8afb-4413-9535-4b064392b760
  7. Perfil

in XBoX on Consoles
    Perfil: I put a profile picture and it is under analysis by microsoft, how long on average until they analyze and approve my profile picture ?? 4a904c6d-a515-489d-9e5e-8249a1b58bcc
  8. Joining by perfil Friends doesent work

in XboX Insiders
    Joining by perfil Friends doesent work: So i try joining My Friends Game i press join and nothing happens same for Game inv i try all and no i still have it idk what to do Its on GTA v btw Can someone help me pls? submitted by...
  9. Não consigo carregar uma nova foto de perfil de jogador no app xbox no...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo carregar uma nova foto de perfil de jogador no app xbox no...: Aquele problema não deu certo então, eu fiz esse. Eu quero mudar minha foto de perfil mas ele diz assim: Não é possível carregar sua imagem no momento. Tente mais tarde. E a imagem de jogador...
  10. Não consigo carregar uma nova foto de perfil de jogador no app xbox no...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo carregar uma nova foto de perfil de jogador no app xbox no...: Eu quero carregar uma imagem do personagem de desenho animado Morphle mas ele diz assim: Não é possível carregar sua imagem no momento. Tente novamente mais tarde O que eu faço? [Translation-I...