Perdí saldo de mi cuenta de Xbox one[Translation-I lost my Xbox one account balance]

Discus and support Perdí saldo de mi cuenta de Xbox one[Translation-I lost my Xbox one account balance] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; pues yo iba a comprar pavos en fortnite y me faltaban como 50 pesos para comprar la oferta, pero pues iba a pagar lo que me faltaba con una tarjeta de... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by JiranVelez Alvarez, Apr 22, 2019.

1. Perdí saldo de mi cuenta de Xbox one[Translation-I lost my Xbox one account balance]

pues yo iba a comprar pavos en fortnite y me faltaban como 50 pesos para comprar la oferta, pero pues iba a pagar lo que me faltaba con una tarjeta de debito y no me dejaba y pues al final no pude,

bueno dejando ese tema iba a comprar una oferta mas barata que con esa si me alcanzaba con mi saldo de xbox y pues al final no la compre resulta que de un dia para otro mi saldo de xbox bajo de 726 a 588 pesos mexicanos y chece mi historial de compras y
    lo ultimo que tengo registrado son que canjee como 4 tarjetas de xbox no dice nada de que gaste en una suscripcion o un juego ayudenme profavor

[Translation-Well I was going to buy V-bucks in fortnite and I was missing as 50 pesos to buy the offer, but because I was going to pay what I needed with a debit card and not let me and because in the end I could not,

Good leaving that issue was going to buy a cheaper offer with that if I reached my Xbox balance and because in the end not buy it turns out that from one day to another my balance Xbox low from 726 to 588 Mexican pesos and chece my history of purchases
    and Last I have registered are to redeem as 4 Xbox cards does not say anything to spend on a subscription or a game help me please]

:)

JiranVelez Alvarez, Apr 22, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Perdí saldo de mi cuenta de Xbox one[Translation-I lost my Xbox one account balance]