Pelin siirto tililtä toiselle

Discus and support Pelin siirto tililtä toiselle in XBoX on Windows to solve the problem; Minulla on kaksi microsoft tiliä ja ostin vahingossa pelin tilille johon sitä ei pitänyt ostaa. Pystynkö siirtämään pelin ja sen lisäosat vaikka... Discussion in 'XBoX on Windows' started by JanSpeeeed, Feb 3, 2020.

  1. JanSpeeeed
    JanSpeeeed Guest

    Pelin siirto tililtä toiselle


    Minulla on kaksi microsoft tiliä ja ostin vahingossa pelin tilille johon sitä ei pitänyt ostaa. Pystynkö siirtämään pelin ja sen lisäosat vaikka lahjana toiselle tilille? Tai jos lataan ylimääräiseltä tililtä pelin koneelleni niin voinko antaa käyttöoikeuden
    varsinaiselle microsoft tililleni niin ettei tarvitsisi aina kirjautua eri tilillä windowsiin kun haluan pelata kyseistä peliä?

    :)
     
    JanSpeeeed, Feb 3, 2020
    #1
  2. MRallamagoosa Win User

    Pelin siirto tililtä toiselle

    Unfortunately you cannot transfer any digital content between two accounts as a MS policy. If you haven't played/downloaded the game yet maybe you can try asking for a refund and get it on the account of your choice.
  3. RitvaNissinen Win User

    what is error code 404019

    Windows 8.1

    Ilmaantuu pelin alussa, peli voi jatkua
  4. ilkkaDC Win User

    Starfield game: When playing, the picture and sound are constantly interrupted

    Kiitos vastauksestasi.

    Huomasin että olin ladannut pelin tavalliselle HDD kiintolevylle. Poistin pelin ja asensin sen uudestaan SSD levylle ja nyt näyttäisi toimivan high-asetuksillakin.

    Jos vielä alkaa kuva ja ääni katkeilemaan kokeilen ohjeitasi.

    Thank you for your reply.

    I noticed that I had downloaded the game to a regular HDD hard drive. I uninstalled the game and reinstalled it on SSD and now it seems to work on high settings as well.

    If the picture and sound still start to break down, I'll try your instructions.

    Ilkka
  5. Chandy - MSFT Win User

    Starfield game: When playing, the picture and sound are constantly interrupted

    Tämä vastaus on käännetty automaattisesti. Tämän seurauksena saattaa ilmetä kielioppivirheitä tai outoa sanamuotoa.

    Hei, ilkkaDC

    Tervetuloa Microsoft Community -yhteisöön.

    Olen pahoillani kuullessani, että sinulla on suorituskykyongelmia Starfieldin kanssa. Antamiesi tietojen perusteella näyttää siltä, että tietokoneesi täyttää pelin suositellut järjestelmävaatimukset. Tässä on joitain mahdollisia ratkaisuja, joilla voit yrittää korjata änkytyksen ja alhaisen FPS-ongelman Starfield PC: ssä:

    1. Koko näytön optimointien poistaminen käytöstä: Yksi käytettävissä olevista ratkaisuista FPS-pudotuksen ja änkytyksen korjaamiseen Starfieldissä on poistaa pelin koko näytön optimoinnit käytöstä. Voit tehdä tämän poistumalla pelistä ja noudattamalla näitä ohjeita: Siirry Starfield-asennushakemistoon, napsauta hiiren kakkospainikkeella Starfield.docx-tiedostoa, siirry kohtaan Ominaisuudet, napsauta Yhteensopivuus-välilehteä, valitse "Poista koko näytön optimoinnit käytöstä". Tämän jälkeen sinun pitäisi käynnistää peli uudelleen ja tarkistaa, onko ongelma korjattu. Jos ongelma ei ratkennut liikkeellä ollessasi, yritä käynnistää tietokone uudelleen ja aloita peli sitten uudelleen.
    2. Laitteistokiihdytetyn grafiikkasuorittimen ajoituksen käyttöönotto: Toinen ratkaisu pätkimisen ja suorituskykyongelmien välttämiseksi Starfieldiä pelattaessa on ottaa laitteistokiihdytetty GPU-ajoitus käyttöön järjestelmäasetuksissa. Voit tehdä sen seuraavasti: Siirry kohtaan Järjestelmä, napauta Näyttöasetukset, vieritä alas Grafiikka-välilehdelle, napsauta muuta grafiikan oletusasetuksia, kytke Laitteistokiihdytetty GPU-ajoituskytkin päälle. Tallenna muutokset ja käynnistä tietokone uudelleen. Kun tietokoneesi käynnistyy uudelleen, sinun pitäisi pystyä pelaamaan peliä normaalisti ilman liikaa ongelmia.
    3. GPU-ohjainten päivittäminen: Varmista ennen Starfieldin pelaamista, että GPU-ohjaimet ovat ajan tasalla, koska vanhentuneet ohjaimet voivat aiheuttaa FPS-pudotukset tai änkytyksen.
    Toivon, että nämä ehdotukset auttavat parantamaan pelikokemustasi.

    Parhain terveisin



    Hannu |Microsoft-yhteisön tukiasiantuntija
Thema:

Pelin siirto tililtä toiselle