Pedido de servicio ha sido cancelado [Service order has been cancelled]

Discus and support Pedido de servicio ha sido cancelado [Service order has been cancelled] in XBoX on Consoles to solve the problem; Hola a todos, Soy de la comunidad de México. Hace unos días envíe un control para reparación por defectos de fabrica y al ser recibido en las... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Carlos Hernández_A, Jun 24, 2020.

1. Pedido de servicio ha sido cancelado [Service order has been cancelled]

Hola a todos,

Soy de la comunidad de México. Hace unos días envíe un control para reparación por defectos de fabrica y al ser recibido en las instalaciones de devoluciones de Xbox México, recibí un correo con el mensaje "Su pedido de servicio ha sido cancelado". En el
    correo se menciona que se hará un reembolso cubriendo "los cargos que le correspondan". ¿Eso quiere decir que en vez de recibir un control nuevo, recibiré un reembolso? Porque no me quedó muy claro con ese correo.

Me gustaría que alguien de la comunidad me pueda apoyar con una respuesta para saber que hacer. Saludos

[Translation-Hello everyone

I'm from the community of Mexico. A few days ago I sent a control for repair for factory defects and upon being received at the Xbox Mexico return facility, I received an email with the message "Your service order has been cancelled". The email mentions
    that a refund will be made covering "the charges that apply to you". Does that mean that instead of receiving a new check, I'll get a refund? Because it wasn't very clear to me with that mail.

I would like someone in the community to be able to support me with an answer to know what to do. Best regards]

:)

Carlos Hernández_A, Jun 24, 2020
    1 person likes this.
  2. BARTENDARnc Win User

Question Translated by Data from: Microsoft
    Translator
    to English Language

Service order has been cancelled]

Last reply 19 minutes ago by XBF Steven R ? Created 2 hours 9 minutes ago by Carlos Hernández_A

Hello everyone, I'm from the community of Mexico. A few days ago I sent a control for repair for factory defects and upon being received at the returns facility in Xbox Mexico, I received an email with the message "Your service order has been

https://www.bing.com/search?q=engli...sc=8-12&cvid=2f2c81e9cfca497898d0595ab74f2860
  3. XBF Steven R Win User

Hey there Carlos Hernández_A,

Thanks for reaching out to the Forums for advice on how to deal with this service repair situation. I can totally see how this could be pretty confusing especially if the email you received was vague or bare bones.

This is not normally what should happen, but the whole process might be affected by the current COVID situation going on in the word. I would recommend getting in contact with
    customer support as soon as possible to help get to the bottom of what happened.

Hope this is helpful.

Thanks for reading!
  4. Carlos Hernández_A Win User

Thanks for your response, I should have written the post in English. The service request order appears like Canceled, I wonder if it's because I will receive a refund as the email mentioned or because of something else. That's why I would like to ask if
    anyone has gone through that process.
  5. AllAlexi Win User

Hola,

Mi primer idioma es el inglés, así que estoy usando microsoft Translator para responder. Espero ques es comprensible.

No estoy familiarizado con este estado de pedido, pero puede visitar https://account.microsoft.com/devices/ y
    seleccionar su dispositivo para obtener información sobre una reparación en curso.

Espero que esto ayude a :)

Hi,

My first language is English so I am using the Microsoft Translator to respond. I hope this is understandable.

I'm not familiar with this order status but you can visit https://account.microsoft.com/devices/ and select your device for information regarding an ongoing repair.

I hope this helps :)
  6. Carlos Hernández_A Win User

Thanks everyone for your replies, I talked to the support team in Mexico and they mentioned that the email I received was self-generated due to the time that passed since I placed the order (1 month). The service order is still active in their support and
    repair system.
Thema:

Loading...
  1. Pedido de servicio ha sido cancelado [Service order has been cancelled] - Similar Threads - Pedido servicio sido

2. Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...

in XBoX on Consoles
    Sin respuesta y sin etiqueta de envio para un pedido para reparacion en periodo de garantia...: El 17/11/2020 he realizado el pedido para la reparación en periodo de garantia de una Xbox One X, pero a fecha de 23/11/2020 no he tenido ningún tipo de respuesta y tampoco me han enviado el...
  3. : Meu pedido está atrasado, gostaria de saber a previsão de entrega![Translation-My order...

in XboX Networking Hardware
    : Meu pedido está atrasado, gostaria de saber a previsão de entrega![Translation-My order...: : Meu pedido está atrasado, gostaria de saber a previsão de entrega![Translation-My order is late, I would like to know the delivery forecast!] Hi CaioPereira4, Thanks for reaching out to the...
  4. No me permiten cancelar un pedido

in XBoX on Mobile
    No me permiten cancelar un pedido: Buenos días, he solicitado la compra del Razer Kishi (Xbox) desde la Microsoft Store, pero el estado no cambia y he conseguido otro distribuidor donde me lo pueden traer esta semana. No me dejan...
  5. Perdi minha conta com Minecraft Dungeons (Tenho id da transação e pedido)

in XBoX on Windows
    Perdi minha conta com Minecraft Dungeons (Tenho id da transação e pedido): These days I went to play Minecraft Dungeons that I had purchased on the minecraft website, but unfortunately I couldn't log into my account and then I asked to reset the password and there was a...
  6. ¿Se puede cancelar el pedido de reembolso?[Can the refund request be canceled?]

in XBoX on Consoles
    ¿Se puede cancelar el pedido de reembolso?[Can the refund request be canceled?]: Hola, queria saber si se puede cancelar un pedido de reembolso, al llegarme el correo de el pedido de reembolso dice que puedo responderle para que cancelen, pedi que cancelaran el reembolso pero...
  7. puse mal mi direccion adomicilio de un pedido[I misplaced my address to address an order]

in XBoX Accessibility
    puse mal mi direccion adomicilio de un pedido[I misplaced my address to address an order]: contacte con microsoft para que me hagan una reparacion pero me pusieron mal la direccion del pedido [Translation - Contact microsoft to make a repair but they put the order address wrong]...
  8. Pedido de servicio ha sido cancelado

in XBoX on Consoles
    Pedido de servicio ha sido cancelado: Hola a todos, Soy de la comunidad de México. Hace unos días envíe un control para reparación por defectos de fabrica y al ser recibido en las instalaciones de devoluciones de Xbox México, recibí...
  9. reembolso de un pedido [refund of an order]

in XBoX Games and Apps
    reembolso de un pedido [refund of an order]: he hecho un pedido de una app de pago y al final me arrepentí hice el reembolso y no me devolvió los 9,99€ Y NO SE PORQUE NO ME LOS DEVOLVIÓ el total de todo según MICROSOFT son 0,00€ y pido...
  10. Pedido pendiente[Pending order]

in XBoX Sales and Promo
    Pedido pendiente[Pending order]: Realicé un pedido hace cuatro días, un mando de xbox, el cual ya ha sido cobrado (mediante paypal) pero en estado de pedido aun sale como PENDIENTE. Intento usar el Contact Us y no hay manera,...