pasta de mods do slime rancher

Discus and support pasta de mods do slime rancher in XBoX Games and Apps to solve the problem; eu ja tentei varias vezes entra na pasta de mods do slime rancher e não consigo não sei oq fazer quando tento abri pelo windows apps fala que nao tenho... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by JoãoPedro_755, Jan 14, 2022.

1. pasta de mods do slime rancher

eu ja tentei varias vezes entra na pasta de mods do slime rancher e não consigo não sei oq fazer quando tento abri pelo windows apps fala que nao tenho permição fiquei 1 dia inteiro tentando e não consigo

:)

JoãoPedro_755, Jan 14, 2022
  2. Georges C. Win User

Meu nome é Georges C, seja muito bem vindo(a) a comunidade.

Olá João no caso está tentando ter a permissão para a pasta e o Windows não permite, mas já conseguiu instalar algum mod?

Foi comprado pela Epic Games ou Steam?

Abaixo vou deixar um link de como instalar mods para este jogo, espero que ajude.

https://playerassist.com/slime-rancher-how-to-i...

Nota (Aviso padrão): Este é um link de terceiros que não é propriedade da Microsoft, então você pode encontrar publicidade no site.
  3. JoãoPedro_755 Win User

o meu esta dando o seguinte erro, Not in a game folder! Searching for SlimeRancher...
    System.Exception: Could not auto-locate game folder! Please move SRMLInstaller-2-0-1-8-2b-1579707741.exe to a valid game folder and try again em SRMLInstaller.GameFinder.FindGame() em SRMLInstaller.Program.Main(String[] args)Press any key to continue...
  4. alexander01365 Win User

Great games for kids 3 to 7

Minecraft, juegos de lego, roblox, tal vez plantas contra zombies y slime rancher
  5. brandiesel1 Win User

August 2017 GWG

I'll check out Slime Rancher.
  6. Wolfie McG Win User

Games with Gold 2018

I really liked the Slime Rancher game
Thema:

Loading...
  1. pasta de mods do slime rancher - Similar Threads - pasta mods slime

2. If the next Xbox has Steam does that mean it will have mod support

in XboX Insiders
    If the next Xbox has Steam does that mean it will have mod support: From what I understand the next Xbox console will have Steam and we will be able to play games from Steam. Does this mean we will be able to download and play mods on our Xbox as well? I know...
  3. when i go onto farming sim 22 to the mod hub on xbox it comes up with message and i cant...

in XBoX Accessibility
    when i go onto farming sim 22 to the mod hub on xbox it comes up with message and i cant...: i get a message saying to do this change a setting with further instructions it doesn't work. thanks c53e3606-a1ab-4d9d-9b0f-615f07194d57
  4. Will I get ‘banned’ for using 3rd party (Nexus) mods on my Skyrim from pc gamepass?

in XBoX Games and Apps
    Will I get ‘banned’ for using 3rd party (Nexus) mods on my Skyrim from pc gamepass?: I’m concerned if I’ll get ‘banned’ from Xbox in any shape or form for using 3rd party mods (not creation club mods from Skyrim itself) on the Skyrim from my pc gamepass. I’ve tried looking it up...
  5. City Skylines 2 Not Working After Installing Mods.

in XBoX Games and Apps
    City Skylines 2 Not Working After Installing Mods.: While using City Skylines 2 I installed mods using their in-game mod installer. However, after that the game crashes once it reaches the main menu. Uninstalling the game DOES NOT seem to uninstall...
  6. Can I mod subnautica on Xbox series s?

in XBoX Games and Apps
    Can I mod subnautica on Xbox series s?: I want to mod subnautica on my Xbox but I don't know if I can. 62d5a6c1-979a-4a84-8935-890c33cc3071
  7. Me gustaria cambiar la pasta termica de mi Xbox One S.[Translation-I would like to change...

in XBoX on Consoles
    Me gustaria cambiar la pasta termica de mi Xbox One S.[Translation-I would like to change...: Hola buenas tardes, mi xbox esta en excelentes condiciones, lo tengo desde hace 1 año y medio, pero me gustaria cambiar la pasta termica y tiene un poco de polvo adentro de la consola el cual me...
  8. Alterar pasta de destino Xbox gamepass Pc[Translation-Change destination folder for Xbox...

in XBoX on Windows
    Alterar pasta de destino Xbox gamepass Pc[Translation-Change destination folder for Xbox...: Boa tarde. Eu queria saber se há alguma opção de selecionar o destino da instalação dos jogos do Xbox gamepass Pc. Uma opção que de pra realmente escolher até a pasta de destino, pois acho que...
  9. como excluir os arquivos dos games desinstalados na pasta windowsapp

in XBoX on Windows
    como excluir os arquivos dos games desinstalados na pasta windowsapp: Estava com o age of empire instalado e funcionando normalmente com mais de 20 horas jogadas, de uma hora para outra o game não inicializava, clicando no jogo ele era redirecionado para outro app,...
  10. Como por mapas no minecraft de xbox one, e como ter acesso a pasta Appdata??

in XBoX Games and Apps
    Como por mapas no minecraft de xbox one, e como ter acesso a pasta Appdata??: [Title Translation - How to maps in Minecraft from Xbox One, and how to have access to the Appdata folder??] Bom dia e um feliz natal a todos da microsoft, eu estou aki pra perguntar como ponho...