Pas d'abonnement pour les free-to-play [No subscription for free-to-play]

Discus and support Pas d'abonnement pour les free-to-play [No subscription for free-to-play] in XBoX Accessibility to solve the problem; A quand le fait de ne pas avoir payer un abonnement pour jouer a des free-to-play? Car payer pour se genre de jeu sa s'appelle prendre les gens pour... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by darkinfal, Oct 28, 2018.

1. darkinfal
    darkinfal Guest

A quand le fait de ne pas avoir payer un abonnement pour jouer a des free-to-play? Car payer pour se genre de jeu sa s'appelle prendre les gens pour des pigeons.

[Translation -

When does not having to pay a subscription to play free-to-play?
    Because to pay for its kind of game is called taking people for pigeons.]

:)

darkinfal, Oct 28, 2018
  2. Matteo heber
    Matteo heber Guest
    fortnite Xbox sans abonement Xbox live [Translation - Fortnite Xbox without Xbox Live subscription]

bonjour, j'ai recement installer fortnite sur ma Xbox mais je ne peu pas y jouer car il me faut un abonement xbox live mais sur toute les autres plateforme il n'y a pas d'abonnement! comment faire pour y jouer sans payer d'abonement ?

[Translation - Hello, I recently install fortnite on my Xbox but I can not play because I need a subscription xbox live but on all other platforms there is no subscription!
    how to play it without paying a subscription?]

Matteo heber, Oct 28, 2018
  3. DRAGONVERT37
    DRAGONVERT37 Guest
    connection compte code erreur 0x87DD0017 -[Translation - connection account error code 0x87DD0017]

bonsoir pareil pour moi, de plus j'ai essayé de les appeler pendant 2 heures pas de réponses, c'est une honte pour une enseigne aussi riche. Pas sympathique pour les joueurs je ne sais pas quoi faire...aucune information cohérente...franchement pas cool
    du tout...j'espère une solution rapide...merci

-[Translation - good evening the same for me, moreover I tried to call them for 2 hours no answers, it's a shame for a sign so rich. Not nice for players I do not know what to do ... no consistent information ... frankly not cooldu everything
    ... I hope a quick solution ... thank you]

DRAGONVERT37, Oct 28, 2018
  4. Pas d'abonnement pour les free-to-play [No subscription for free-to-play]

Hello,

The games are free to purchase and play offline. A Live subscription is required to play any online multiplayer game - free to purchase game or not.

If you would like to see that changed, feedback and suggestions can be posted at Xbox Ideas, powered by UserVoice

Salut,

Les jeux sont libres d'acheter et de jouer hors ligne. UN abonnement en direct est nécessaire pour jouer n'importe quel jeu multijoueur en ligne-libre d'acheter ou non.

Si vous souhaitez voir que changé, commentaires et suggestions peuvent être affichés
    https://xboxideas.uservoice.com/

Mistress Sara, Oct 28, 2018
  5. XBF Jeremy Z
    XBF Jeremy Z Guest
    Hiya Dark,

Thank you for contacting Forum support!

I do understand where you are coming from and wish some things could be different too.

Games that are free to play are usually able to be played offline or need the subscription because they are using the Xbox live services. Since they need the online services to play online, then the subscription will be needed.

Hope this helps ヽ(•‿•)ノ

XBF Jeremy Z, Nov 5, 2018
  6. XBF Jeremy Z Win User

Hiya Dark,

Thank you for contacting Forum support!

I do understand where you are coming from and wish some things could be different too.

Games that are free to play are usually able to be played offline or need the subscription because they are using the Xbox live services. Since they need the online services to play online, then the subscription will be needed.

Hope this helps ヽ(•‿•)ノ
  7. Mistress Sara Win User

Hello,

The games are free to purchase and play offline. A Live subscription is required to play any online multiplayer game - free to purchase game or not.

If you would like to see that changed, feedback and suggestions can be posted at https://xboxideas.uservoice.com/

Salut,

Les jeux sont libres d'acheter et de jouer hors ligne. UN abonnement en direct est nécessaire pour jouer n'importe quel jeu multijoueur en ligne-libre d'acheter ou non.

Si vous souhaitez voir que changé, commentaires et suggestions peuvent être affichés
    https://xboxideas.uservoice.com/
  8. Fauconchahine Win User

Xbox live gold

Facile facile, au contraire 7500 point pour 1 mois, sa fait plus de 1ans que je fais sa j'ai même pas 1000 alors pour 1 ans.

Donc pour que les service d'Xbox s'améliore, il faudrait que tout les Free-2-play, soit jouable sans abonnement ( qu'on a pas besoin d'avoir un abonnement Xbox live Gold pour pouvoir jouer a fortnite) et pas la peine de me sortir des truc du Game pass, sa
    rien avoir, ni les jeux gratuits avec le Gold. Moi je demande, que TOUT les utilisateur des Xbox, peuvent jouer en ligne gratuitement ( sans abonnement) au jeux gratuit.

[Translation-Easy easy, on the contrary 7500 points for 1 month, it's more than 1 year that I do not even I have 1000 so for 1 year.

So for the Xbox service to improve, all Free-2-play should be playable without subscription (we do not need to have an Xbox live Gold subscription to play Fortnite) and not
    it's worth getting out of Game Pass stuff, having nothing, or free games with Gold.
    I ask, that ALL users of Xbox, can play online for free (without subscription) to free games.]
  9. Boombaa Win User

problème de connection au live

Salut,

Le profil doit être certainement verrouillé pour ce problème de facturation, il faut effectivement saisir un moyen de paiement valide car je suppose que tu n'as pas désactivé le renouvellement automatique.

Une carte d'abonnement prépayé ne pourra pas être utilisée tant que cette situation ne sera pas réglée.
  10. RandyAU93 Win User

fortnite

Since the game you're playing has multiplayer components, you must have an Xbox Live Gold subscription. This is fair to all publishers and developers on the platform. It is also fair to users because they will not be paying for others to access services
    free of charge.

Translating to French, using bing.com/translate:

Puisque le jeu que vous jouez a des composants multijoueurs, vous devez avoir un abonnement Xbox Live Gold. C'est juste pour tous les éditeurs et les développeurs sur la plate-forme. Il est également équitable pour les utilisateurs parce qu'ils ne seront
    pas payer pour les autres pour accéder aux services gratuitement.
Thema:

Loading...
  1. Pas d'abonnement pour les free-to-play [No subscription for free-to-play] - Similar Threads - Pas d'abonnement pour

2. I bought the cod season 3 pas but never actually got it I have my receipt I have tried a...

in XBoX Games and Apps
    I bought the cod season 3 pas but never actually got it I have my receipt I have tried a...: So I bought the season three pass for call of duty right and got charged but never actually received it. I can’t claim anything I can’t really do anything except for get the free items so I’ve...
  3. Games loaded into PC Game Pas from other portals like EA and Ubisoft.

in XBoX on Windows
    Games loaded into PC Game Pas from other portals like EA and Ubisoft.: How do they get there and are there any others able to do this like Steam? ad2b8aeb-f5ed-4107-a0ee-99320902c807
  4. Forza Horizon 5 ne démarre pas avec mon profile [Forza Horizon 5 won't start with my profile]

in XBoX Accessibility
    Forza Horizon 5 ne démarre pas avec mon profile [Forza Horizon 5 won't start with my profile]: Bonsoir, J'ai installé Forza Horizon 5 sur ma XBOX série X et je l'ai fait tourné avec deux profiles microsoft XBOX différents. Depuis aujourd'hui le jeu ne se lance plus que sur 1 seul profile,...
  5. je ne trouve pas le fichier api-ms-win-core-file-l2-1-2.dll pour flight simulator 2020

in XBoX Games and Apps
    je ne trouve pas le fichier api-ms-win-core-file-l2-1-2.dll pour flight simulator 2020: Bonjour tous, Microsoft flight simulator 2020 ne se lance pas et me dit qu'il ne trouve pas le fichier "api-ms-win-core-file-l2-1-2.dll". Comment puis-je résoudre ce problème s'il vous plait ? je...
  6. pas assez d'espace disque pour flight simulator [Not enough disk space for Flight Simulator...

in XBoX Games and Apps
    pas assez d'espace disque pour flight simulator [Not enough disk space for Flight Simulator...: Bonjour toutes et tous. Je ne peux pas installer les mises jour de Flight simulator. J'ai pourtant un Pc avec 500 Go et quasiment rien d'autre. J'ai tenté de déplacer flight simulator sur un...
  7. je n'arrive pas a jouer en multijoueur [i can't play multiplayer]

in XBoX Games and Apps
    je n'arrive pas a jouer en multijoueur [i can't play multiplayer]: cela fait longtemps que j'ai acheter minecraft sur pc mais a chaque fois que veux jouer en multijoueur il me met "échec de l'autentification : null" aidez-moi! [THE TEXT BELOW IS MACHINE...
  8. forza horizon 5 does not launch forza horizon 5 ne se lance pas

in XBoX Games and Apps
    forza horizon 5 does not launch forza horizon 5 ne se lance pas: Bonjour je ne lance pas forza horizon 5. quand je clique dessus il ne se passe rien et quand je veux ouvrir en mode administrateur il me marque un message " Impossible d'ouvrir cette application...
  9. Pas très moral ca!! [My account no longer has access to my content licenses]

in XBoX Games and Apps
    Pas très moral ca!! [My account no longer has access to my content licenses]: Bonjours, je vient de voir sur mon Microsoft store que ma License acheté il y a quelques année pour Minecraft Windows 10 Edition n'existait plus le store me propose simplement de le repayer....
  10. Code for games pas

in XBoX on Windows
    Code for games pas: Alright so I can't enter my codes for some reason one has already been redeemed but it didn't extends the games pass sub. 972de9ba-e9cb-4b08-8ac9-6ecf712e026c