paises para xbox (Countries for Xbox)

Discus and support paises para xbox (Countries for Xbox) in XBoX Games and Apps to solve the problem; he estado teniendo un problema bastante frustrante que me sigue molestando a estos dias y es el problema de que mi pais no esta en donde se seleccionan... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by PotatoDarkarLoL, Jan 6, 2019.

1. paises para xbox (Countries for Xbox)

he estado teniendo un problema bastante frustrante que me sigue molestando a estos dias y es el problema de que mi pais no esta en donde se seleccionan los paises para comprar cosas en xbox y me sigo preguntando cuando van a poner a Panam porque me molesta
    mucho no poder comprar juegos o subscripcion a xbox live la cual tengo porque la compre en un sitio exterior

porfavor arreglen este problema porque estoy seguro que molesta a muchas personas como yo

[Translation]

I've been having a rather frustrating problem that still annoys me these days and is the problem that my country is not where they select the countries to buy things on Xbox and I keep wondering when they will put Panama because it annoys me a lot not being
    able to buy Games or subscription to Xbox Live which I have because I bought it on an outside site

please fix this problem because I'm sure it annoys many people like me

:)

PotatoDarkarLoL, Jan 6, 2019
  2. XBF Erick C Win User

Hey there Potato,

I do apologize for this inconvenience, In this case there is not much that we can do in regards to updating those services. Now these services are expanded frequently and periodically so it may be that support for your Region will be available in the near
    future.

Here is a
    list of supported Regions
    , This List continues to grow so hopefully we see Panama up there soon.
  3. BluntHybrid Win User

Resident Evil: Revelations

[quote user="WarblingPrism73"]

y para cuando saldra a la venta o ya salio?????

[/quote]

En el 21 de Mayo y va costar $49.99 en los EU. No se si va costar lo mismo en otros paises.
  4. Dageto Kraft Win User

Cambiar a imagen de perfil personalizada [Mod Translatoin - Switch to custom profile image]

hola buen dia

ve a tu perfil y cambia la fecha de nacimiento solo el año para que diga q tienes minimo 22 años ya que en alguna paises la edad de un menor es 21 aveces eso funciona

suerte y saludos

[Mod Translation - Hi good day

go to your profile and change the date of birth only the year to say that you have a minimum of 22 years since in some countries the age of a minor is 21 times that works

luck and regards]
  5. fazreznor Win User

clave [Translation: key]

Hola, Para poder jugar en linea:

Primero, tú país debe tener soporte para Xbox Live, puedes chequear los países disponibles en este link

www.xbox.com/.../Countries

Segundo, debes comprar una membresia Gold, que te habilita para poder jugar en linea.

Cumplidos estos 2 requisitos, ya puedes empezar a disfrutar del juego en linea

Saludos Cordiales

[Translation:

Hi, to play online:

First, you country must have support for Xbox Live, you
    can check this link available countries

www.xbox.com/.../Countries

Second, you must purchase a Gold membership, enabling you to play online.

Met these 2 requirements, you can now start to enjoy the game online

Best regards]
  6. Poolzitro Win User

Call of duty

el problema es que lo hice pero me dicen que no pueden ayudar por se una cuenta eeuu y en latinoamerica solo pueden ayudar a paises de esa region

[Translation: the problem is that I did but they tell me that they cannot help by is one tells us and in Latin America only they can help countries in the region]
Thema:

Loading...
  1. paises para xbox (Countries for Xbox) - Similar Threads - paises para Countries

2. Block puzzle game froud game,mare sath froud hua pls mare paise bapis krwa do

in XBoX Games and Apps
    Block puzzle game froud game,mare sath froud hua pls mare paise bapis krwa do: My Name is Richa,Mare sath froud hua hai pls mare payment mujhe refund krwa do b85683d4-e8dd-49f2-ab27-77da5b15e45b
  3. Senha dos pais[Translation-Parental password]

in XBoX on Consoles
    Senha dos pais[Translation-Parental password]: Alguem me ajuda tentei diversas maneiras de tira a senha e formatar mais nao consigo [translation-Someone helps me tried several ways to strip the password and format more I can not]...
  4. REDEFINIR SENHA CONTROLE DOS PAIS [Translation - RESET PASSWORD]

in XBoX on Consoles
    REDEFINIR SENHA CONTROLE DOS PAIS [Translation - RESET PASSWORD]: BOA TARDE, COMPREI UM XBOX 360 USADO E JÁ VEIO COM SENHA DE CONTROLE DOS PAIS EU PRECISO DE AJUDA PARA REDEFINIR A SENHA, POIS NÃO ENCONTREI A OPÇÃO NO SITE. OBRIGADO. -------- [Mod...
  5. CONTROLE DOS PAIS OU SENHA PARENTAL DO XBOX 360 [Parental control or XBOX 360 parent password ]

in XBoX Games and Apps
    CONTROLE DOS PAIS OU SENHA PARENTAL DO XBOX 360 [Parental control or XBOX 360 parent password ]: COMO FAÇO PARA TIRAR ESSA SENHA? KRL Translation: [ How do I get this password? KRL] 6ab05d1c-0f9f-4e18-93a0-6a4bac0d1446
  6. Cambiar el pais de mi cuenta[Change the country of my account]

in XBoX Accessibility
    Cambiar el pais de mi cuenta[Change the country of my account]: No sé si es un foro en ingles por lo tanto puede ser que no le entiendan, asi que lo pondré en los dos idiomas, bueno me mude a un nuevo país y como mi consola tiene otro país no me deja canjear...
  7. Não sei a senha do controle dos pais

in XBoX on Consoles
    Não sei a senha do controle dos pais: Gostariade ajuda, comprei um xbox 360 para meu filho, mais não temos a senha do controle dos pais e como tem bastante jogos, não queremos restaurar padrão de fábrica, tem algum jeito de tirar...
  8. senha de controle dos pais

in XBoX on Consoles
    senha de controle dos pais: Ola estou enfrentando uma dificuldade no xbox do meu cliente que esqueceu uma senha de controle dos pais e preciso de ajuda neste caso! [Mod Translation] Hello I am facing a difficulty on the...
  9. Me robaron mi xbox y usaron mi cuenta en otro pais. Stolen xbox used in other country

in XBoX on Consoles
    Me robaron mi xbox y usaron mi cuenta en otro pais. Stolen xbox used in other country: mi xbox fue robado hace unos meses, y me di cuenta que fue usada para un juego, revise la ayuda de xbox y vi que mi cuenta fue utilizada en otro pais, que podria hacer para recuperarla si xbox no...
  10. controle dos pais [Parental control]

in XBoX on Consoles
    controle dos pais [Parental control]: alguém poderia me ajudar ou dar suporte, pra mim poder tirar controle dos pais ... ja tirei pelo console ja tirei microsoft mas nao deu certo.... alguém pode me ajudar ! [Mod Translation] Could...