pago de game pass [Mod Translation - payment of game pass]

Discus and support pago de game pass [Mod Translation - payment of game pass] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; hay alguna forma de quitar mi tarjeta de credito sin pagar es que mi hermanito accidentalmente adquirio los 3 meses por 2000 COP y ahora no me deja... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Andres0728, Mar 29, 2020.

1. Andres0728
    Andres0728 Guest

hay alguna forma de quitar mi tarjeta de credito sin pagar es que mi hermanito accidentalmente adquirio los 3 meses por 2000 COP y ahora no me deja quitarla sin pagar antes 119.000 COP

[Mod Translation - is there any way to remove my credit card without paying is that my little brother accidentally acquired the 3 months for 2000 COP and now it won't let me remove it without before paying 119,000
    COP]

:)

Andres0728, Mar 29, 2020
  2. Andres0728 Win User

Try with the refund form if you still have issues contact xbox support
    i cant refund it :( do you have annother form to help me
  3. XBF Eladio M Win User

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are experiencing difficulties with being able to cancel an Xbox subscription.

It appears that you have a past due balance on your account and since you are unable to request a refund for this item, the only way to cancel your subscription, would have to be to

settle the past due balance
    first and then
    cancel or turn off the auto-renewal on your subscription
    .

I hope this was able to clear up any confusion this might have caused.
  4. M3tal Daz3 Win User

Try with the refund form if you still have issues contact xbox support
  5. OberGame Win User

Pago de Game Pass con paypal [Mod Translation - Game Pass payment with paypal]

en mi historial de pagos no esta el pago de hoy 10 de octubre, ya intente en el chat virtual pero no me da ninguna solución, esto nunca me había pasado.

de verdad necesito ayuda, ya que pague para usar game pass y no es posible que no tenga el servicio.

[Mod Translation - in my payment history is not the payment of today October 10, I already tried in virtual chat but it does not give me any solution, this had never happened to me.

I really need help as I pay to use game pass and it's not possible that I don't have the service.]
  6. SatanicoDrCadillac Win User

Error al momento de suscribirme a xbox game pass [Mod Translated - Error subscribing to xbox game pass]

Hola!

Lo que pasa es que debes de tener el saldo suficiente para el siguiente pago, que seria el equivalente a los siguientes 3 meses de xbox game pass, te sugiero que compres la promo contarjeta de credito y despues canceles el pago automatico, saludos.

[Translation-Hello!

The thing is that you must have enough balance for the next payment, which would be the equivalent of the next 3 months of xbox game pass, I suggest you buy the promo credit card and then cancel the automatic payment, greetings.]
Thema:

Loading...
  1. pago de game pass [Mod Translation - payment of game pass] - Similar Threads - pago game pass

2. Pago de Game Pass con paypal [Mod Translation - Game Pass payment with paypal]

in XBoX Sales and Promo
    Pago de Game Pass con paypal [Mod Translation - Game Pass payment with paypal]: hola buenas tardes, hoy 10 de octubre pague la deuda que tenia de mi mes en game pass pero no se refleja en xbox [Mod Translation - hello good afternoon, today October 10th pay the debt I had of...
  3. Pago de Game Pass Ultimate [Mod Translation - Game Pass Ultimate Payment]

in XBoX Sales and Promo
    Pago de Game Pass Ultimate [Mod Translation - Game Pass Ultimate Payment]: Hola, soy nuevo en esto de las suscripciones, y vi que había una oferta de 10 pesos MXN por Game Pass ultimate, decidí pagarla para probar el servicio y me voy enterando que aparte de esos 10...
  4. Game pass se renovó, solicité un reembolso desde mi banco y el pago me salia como...

in XBoX on Consoles
    Game pass se renovó, solicité un reembolso desde mi banco y el pago me salia como...: Game pass se renovó, solicité un reembolso desde mi banco y el pago me salia como pendiente, no sabia que hacer y no me contestaban en xbox support, hoy me realizaron de nuevo el cargo de la...
  5. Pago atrasado de Game Pass Ultimate[Late payment of Game Pass Ultimate]

in XBoX Sales and Promo
    Pago atrasado de Game Pass Ultimate[Late payment of Game Pass Ultimate]: Tengo un pago pendiente atrasado de game pass ultimate, quiero pagar con tarjetas de regalo, pero ¿Cómo la pago con estas tarjetas si no aparecen como forma de pago? [Translation - I have a late...
  6. Xbox pago Game pass

in XBoX on Consoles
    Xbox pago Game pass: Se me canceló la suscripción de game pass ultimate por falta de fondos. Ahora que vuelvo a tener saldo en la tarjeta intento hacer el pago y no me deja. Como puedo solucionarlo? [Translation-I...
  7. Xbox Game Pass Consola subscrito e pago de há 1 ano para cá e nunca subscrevi nem utilizei...

in XBoX Sales and Promo
    Xbox Game Pass Consola subscrito e pago de há 1 ano para cá e nunca subscrevi nem utilizei...: Ando a pagar um serviço que nunca solicitei. XBOX Game Pass Consola desde 20 Fevereiro de 2019 a seguir a supostamente ter subscrito um de 0 € em 6 de Fevereiro de 2019. Só agora notei e...
  8. ¿Que sucede si no pago, la cuenta que falta por saldar del Xbox Game Pass? [What if I don't...

in XBoX Games and Apps
    ¿Que sucede si no pago, la cuenta que falta por saldar del Xbox Game Pass? [What if I don't...: Lo que sucede es que compre una tarjeta de regalo para un mes, y el mes ya venció, sin embargo me dice que tengo un pago por saldar, lo cual se me hace muy extraño porque anteriormente he...
  9. pago vencido de membresia game pass

in XBoX on Consoles
    pago vencido de membresia game pass: pago vencido de membresia game pass y tengo saldo a favor en el dispositivo como trasfiero el pago? febcb74f-eb58-4e3e-8394-e893a5e5bbf4
  10. tengo un adeudo de un pago de game pass y ahora quiero pagarlo pero no me lo permite,...

in XBoX on Consoles
    tengo un adeudo de un pago de game pass y ahora quiero pagarlo pero no me lo permite,...: [Mod Translation; Title - I have a debit from a game pass payment and now I want to pay it but it does not allow me, someone to help me please!] Mi adeudo es de $208 mxn, en la cuenta de paypal...