Pagar Game Pass com cartão presente[Translation-Pay Game Pass with gift card]

Discus and support Pagar Game Pass com cartão presente[Translation-Pay Game Pass with gift card] in XBoX on Windows to solve the problem; Olá, eu não tenho cartão de crédito por escolha própria, assinei o gamepass e agora o serviço ta cortado, coloquei 50 reais para debitar... Discussion in 'XBoX on Windows' started by DoubleDust7498, Nov 22, 2019.

1. Pagar Game Pass com cartão presente[Translation-Pay Game Pass with gift card]

Olá, eu não tenho cartão de crédito por escolha própria, assinei o gamepass e agora o serviço ta cortado, coloquei 50 reais para debitar automaticamente da conta, mas o site não reconhece como única opção, o que preciso fazer?

Lembrando que NÃO quero adicionar paypal e cartões por que não OS USO

Quero que debite da carteira que tem 50 reais

obrigado

[Translation-Hello, I do not have credit card by choice, Signed the gamepass and now the service ta hacked, I put 50 reais to automatically debit from the account, but the site does not recognize as the only option, what do I need to do?

Remembering that DO NOT want to add paypal and cards why not USE

I want you to debit from the wallet that has 50 reais

Thank you]

:)

DoubleDust7498, Nov 22, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Hi Double,

Thanks for coming to the forums. You will need to get assistance from support with this issue. You can request a call from support by following the guide I created.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  3. DoubleDust7498 Win User

Hi Brad, i like your help, but i dont have xbox one, i use gamepass on my PC, and i want to paid with the valor i put in gift card ( 50 R$ )

What i need to pay the gamepass using the giftcard?
  4. BeastBadshah Win User

Game Pass !!!

Sí, puede pagar con tarjeta de regalo para xbox live gold y xbox game pass si no puede pagar a través del soporte de contacto de tarjeta de regalo

[Translation - Yes, you can pay with a gift card for xbox live gold and xbox game pass if you can not pay through the gift card contact support]
  5. Aryam1286 Win User

No me deja canjear una tarjeta de regalo[It does not let me exchange a gift card]

No, osea el game pass se vencio y yo quiero poner la tarjeta de regalo pa pagar el game pass, pero no me pone el saldo en mi cuenta.

[Translation - No, I mean the game pass expired and I want to put the gift card to pay the game pass, but it does not put the balance in my account.]
  6. AngelObullets Win User

Blz galera será que podem tirar uma dúvida? [Mod Translation - guys can you ask a question?]

Hi there

You might have an outstanding balance that might stop the gift card so you will have to pay the outstanding balance and such. You can do so on your Microsoft account page, In the subscriptions tab. After that out standing balance is paid you can redeem your
    gift card

Translation for OP.

Oi

Você pode ter um saldo devedor que pode parar o cartão de presente, então você terá que pagar o saldo devedor e tal. Você pode fazê-lo na página da sua conta da Microsoft, na guia assinaturas. Depois que o saldo é pago, você pode resgatar seu cartão de presente..
Thema:

Loading...
  1. Pagar Game Pass com cartão presente[Translation-Pay Game Pass with gift card] - Similar Threads - Pagar Game Pass

2. No puedo pagar el game pass del xbox[Translation-I can't pay for the xbox game pass]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo pagar el game pass del xbox[Translation-I can't pay for the xbox game pass]: Hola, cuando yo intento comprar el game pass ultimate de xbox que actualmente esta de 1€ pago por paypal y todo bien, pero cuando le doy a "pagar" me dice:...
  3. Comprei um cartao presente no valor de 50 reais para pagar game pass mas perdi 40 reais e...

in XBoX on Consoles
    Comprei um cartao presente no valor de 50 reais para pagar game pass mas perdi 40 reais e...: [Title Translation-I bought a gift card worth 50 reais to pay a game pass but I lost 40 reais and did not renew what to do] Perdi em torno de 40 reais da minha conta tentando pagar assinatura...
  4. Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...

in XBoX Games and Apps
    Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Caso eu não pague,...: Olá, Minha renovação do Game Pass deu erro por não conseguir pagar. Por isso, também não consigo cancelar, pois tem uma conta em aberto. Caso eu não pague, continuarei sendo cobrado ou o serviço...
  5. Por qué no puedo pagar game pass con una tarjeta de regalo? [Why can't I pay game pass with...

in XBoX on Consoles
    Por qué no puedo pagar game pass con una tarjeta de regalo? [Why can't I pay game pass with...: Al querer pagar con el saldo de la cuenta de xbox me la niega y debo comprobar la cuenta [Translation-When I want to pay with the balance of the xbox account I deny it and I must check the...
  6. Que pasa con mis juegos del plan Xbox Game al dejar de pagar la subscribcion pass podré...

in XBoX on Consoles
    Que pasa con mis juegos del plan Xbox Game al dejar de pagar la subscribcion pass podré...: Que pasa con mis juegos del plan Xbox Game al dejar de pagar la subscribcion pass podré seguir jugando titulos como mortal Kombat fortine halo ?? [Translation - What happens to my Xbox Game plan...
  7. no puedo pagar game pass (tarjeta de regalo)[I can't pay game pass (gift card)]

in XBoX on Consoles
    no puedo pagar game pass (tarjeta de regalo)[I can't pay game pass (gift card)]: Tenía game pass con tarjeta de regalo y se venció, pasaron unos días y compre otra tarjeta de regalo para pagar un mes y no me deja pues me dice que tengo un pago pendiente, ya intenté cancelar la...
  8. No me deja pagar game pass en pc[Translation-Won't let me pay game pass on pc]

in XBoX on Windows
    No me deja pagar game pass en pc[Translation-Won't let me pay game pass on pc]: Desde hace días que trato de pagar el game pass y me Salta error con un mensaje que dice que es error del lado de ellos, ya llevo varios días tratando de pagar siempre sale lo mismo ....
  9. Disculpa tengo crédito en mi game Microsoft pero no puedo usarlo para pagar mi game pass me...

in XBoX Accessibility
    Disculpa tengo crédito en mi game Microsoft pero no puedo usarlo para pagar mi game pass me...: [Mod Translation; Title - Sorry I have credit in my Microsoft game but I can't use it to pay for my game pass could you please help me] necesito ayuda ya que tengo saldo en mi micro soft pero no...
  10. Quiero pagar mi Game Pass con mi saldo de Microsoft (Mod Translation:I want to pay my Game...

in XBoX Accessibility
    Quiero pagar mi Game Pass con mi saldo de Microsoft (Mod Translation:I want to pay my Game...: Cuando quiero renovar mi Game Pass no puedo pagar con saldo de mi cuenta Microsoft y me dice que tiene que ser con tarjeta de credito (Mod Translation) When I want to renew my Game Pass I can...

Users found this page by searching for:

1. forum xbox: en mi cuenta microsft account balance tengo dinero pero cuando quiero pagar solo me muestra opcion de tarjeta de debito o credito