Pagamento da Game Pass [Game Pass Payment]

Discus and support Pagamento da Game Pass [Game Pass Payment] in XBoX on Consoles to solve the problem; Olá eu comprei um gift card para pagar meu game pass e comprar algum jogo, o meu saldo é de 61 reais, mas quando vou pagar diz que a assinatura esta... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by PlayerTEX, Feb 13, 2019.

1. PlayerTEX
    PlayerTEX Guest

Olá eu comprei um gift card para pagar meu game pass e comprar algum jogo, o meu saldo é de 61 reais, mas quando vou pagar diz que a assinatura esta bloqueada, e pede meu cartão de crédito, (EU NÃO TENHO CARTÃO)

O que eu devo fazer?

[Translation - Hello I bought a gift card to pay my game pass and buy some game, my balance is 61 reais, but when I will pay says that the signature is blocked, and asks my credit card, (I do not have card)

What am I supposed to do?]

Pagamento da Game Pass [Game Pass Payment] [​IMG]

:)

PlayerTEX, Feb 13, 2019
  2. XBF Lance J Win User

Hey PlayerTEX,

Thank you for reaching out. The reason you are being asked for a credit card, is as a back up payment in case you do not have enough on your Microsoft Account Balance to pay for the renewal of the subscription. You are able to use your balance to purchase
    a subscription it just requires a back up payment method. Hope this clears out! :D
  3. Onyx Is Here Win User

Sorry but subscription services such as Game Pass or Xbox Live can only be purchased using a credit card, Paypal or a pre paid membership purchased from your local gaming store.
  4. AngeloSchneidewind Win User

EA Access

Greift das dann nicht automatisch auch auf mein xbox game pass zu wenn ich die zahlmethode entferne?

[Translation-Does not that automatically apply to my xbox game pass when I remove the payment method?]
  5. VanAle89 Win User

Problema game pass [Translation-Game pass problems]

Ciao Diego!

grazie per la velocit , il pagamento risulta in sospeso ma dal mio account paypall risulta regolarmente pagato.

ho aperto una controversia su paypall, ho pagato il mio game pass una settimana fa.

[Translation - Hello Diego!

Thanks for the speed, the payment is pending but from my account paypall is regularly paid.

I opened a dispute about Paypall, paid my game pass a week ago.]
  6. {Parity} Win User

pagamentos das assinaturas (subscription payments)

If the money in account is not a valid purchase option for what you are trying to buy then you will need to use the credit card for the entire amount.
Thema:

Loading...
  1. Pagamento da Game Pass [Game Pass Payment] - Similar Threads - Pagamento Game Pass

2. Pagamento saldo scaduto

in XBoX on Consoles
    Pagamento saldo scaduto: I made a microsoft top up and i have a balance of 20 Euros but to Renew xbox live gold it makes me use an empty credit card ee7254ae-f728-4292-8c8b-28fcdd328d85
  3. Formas de pagamento e assinatura[Payment and subscription methods]

in XBoX Accessibility
    Formas de pagamento e assinatura[Payment and subscription methods]: Hoje fui comprar a assinatura live gold do xbox 360 de 3 meses o dinheiro caiu mas a assinatura não foi atualizada [Translation - Today I went to buy the live gold subscription for the xbox 360 3...
  4. Cobrança pela inserção de cartão de crédito para pagamento de assinatura ainda não foi...

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança pela inserção de cartão de crédito para pagamento de assinatura ainda não foi...: Assinei o game pass no dia 27 de agosto e fui cobrado uma taxa de 4,00 da microsoft no meu cartão nubank. Pelo que já li na internet essa cobrança é estornada, porém até agora nada aconteceu. O...
  5. Mensagem "Não é possível processar seu pagamento" no Xbox[Translation-"Unable to process...

in XBoX on Consoles
    Mensagem "Não é possível processar seu pagamento" no Xbox[Translation-"Unable to process...: Tentei fazer a assinatura do Ultimate no meu Xbox e está aparecendo essa mensagem, solicitando que eu falasse com o Suporte. Como posso resolver? [Translation-I tried to subscribe to Ultimate on...
  6. Não aceitam meu método de pagamento da assinatura game pass

in XBoX Games and Apps
    Não aceitam meu método de pagamento da assinatura game pass: Estou interessado na promoção do primeiro mês por um real, porém não aceitam meu saldo como pagamento(gostaria de comprar apenas o primeiro mês). *Eu tenho 11 reais de saldo que sobraram das...
  7. Pagamento de Pack de jogo e não aparece para download[Game Pack payment and does not appear...

in XBoX Sales and Promo
    Pagamento de Pack de jogo e não aparece para download[Game Pack payment and does not appear...: Boa noite, eu realizei a compra desse Pack para o jogo path oh exigile e o mesmo não aparece para download, o número do pedido é [Mod Removed - Personal Information]. Aguardo posicionamento,...
  8. Problema com pagamento do Game Pass Ultimate[Translation-Problem with game pass ultimate...

in XBoX on Consoles
    Problema com pagamento do Game Pass Ultimate[Translation-Problem with game pass ultimate...: [img] Pessoal eu assinava com renovacao automatica o game pass ultimate, mas deu problema com meu cartao entao nao consegui pagar esse mês, ficando em uma situaçao que só vou poder cancelar...
  9. Falha pagamento xbox game pass ultimate [Translate] Failed payment Xbox Game Pass Ultimate`

in XBoX Sales and Promo
    Falha pagamento xbox game pass ultimate [Translate] Failed payment Xbox Game Pass Ultimate`: Hoje tentei subscrever ao novo método de jogo online da Microsoft Xbox game pass ultimate. Em Abril este ano, subscrevi a ao Xbox gold durante 1 mês, mas com um cartão de compra única que expirou...
  10. Pagamento Non Autorizzato Gioco Games With gold [Translation - Unauthorized payment game games ...

in XBoX Sales and Promo
    Pagamento Non Autorizzato Gioco Games With gold [Translation - Unauthorized payment game games ...: Ciao a tutti. Oggi ( dopo aver effettuato regolare login) mi sono diretto nella sezione Games with gold per riscattare Battlefield 1. Bene, eseguo la solita procedura (sono abbonato gold dalla...