Oväntad Betalning

Discus and support Oväntad Betalning in XBoX Games and Apps to solve the problem; Nu är det så att jag kollade på min bank och såg att det hade dragits 135 kr för xbox game pass ultimate som jag trodde jag avslutade men den har... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by lainouzz, May 1, 2020.

1. lainouzz
    lainouzz Guest

Oväntad Betalning

Nu är det så att jag kollade på min bank och såg att det hade dragits 135 kr för xbox game pass ultimate som jag trodde jag avslutade men den har fortsatt dra pengar, men nu idag 05/01/2020 drog den 135 kr igen och jag fick äntligen den att avslutas, men
    finns det ett sätt att jag få återbetalt mina pengar? på denna månaden?

Kollade på deras hemsida och det säger inte så mycket.

:)

lainouzz, May 1, 2020
  2. Njal the Blue Win User

Oväntad Betalning

3. SkRu77eN Win User

Kan inte avsluta Xbox Game pass [Kan inte avsluta Xbox Game pass]

Hejsan! Löste du det?

Jag har samma problem...

https://support.microsoft.com/sv-se/help/4027815/microsoft-account-cancel-a-microsoft-subscription?fref=services_help_cancelSub

I den länken så står det att man ska gå in på Tjänster och prenumerationer och sedan Betalning och fakturering och
    sedan Avsluta

men inte FAN finns det någon form utav ''avsluta'-knapp.... 😡

Så jävla less.

[Translation - Hi! Did you solve it?

I have the same problem...

Https://support.microsoft.com/sv-se/help/4027815/microsoft-account-cancel-a-microsoft-subscription?fref=services_help_cancelSub

In that link, it says that you should go into services and subscriptions, then payment and invoicing and then end

But not the FAN, there is some sort of ' ' Finish ' button.... 😡

So damn less.]
Thema:

Oväntad Betalning