Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

Discus and support Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?... in XBoX Accessibility to solve the problem; Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by CarloKroon, Jun 29, 2022.

  1. CarloKroon
    CarloKroon Guest

    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...


    Beste allemaal,

    Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen is 18+ games niet toegestaan. Zijn 13 en 10.

    Vervolgens zijn we allen aangemeld en kunnen zij inderdaad GOW niet spelen, maar wat blijkt; ik ook niet.....Hoe kan dat? Ik ben immers organisator/beheerder en zou geen last moeten hebben van leeftijdsbeperkingen.

    Hoop dat iemand mij kan helpen.

    Dank voor de reacties.

    Vrgr. Carlo Kroon

    [THE TEXT BELOW IS MACHINE TRANSLATED AND MAY NOT BE AN ACCURATE REPRESENTATION OF THE ORIGINAL POST]

    Dear all,

    Recently owner of xbox one (GOW-edition). I'm an organizer/admin and have also given both of my kids an account and added them as a family member on xbox. With them, 18+ games is not allowed. His 13 and 10.

    Then we are all registered and they can indeed not play GOW, but as it turns out; Me neither..... How is that possible? After all, I am an organizer/administrator and should not be bothered by age restrictions.

    Hope someone can help me.

    Thanks for the comments.

    Mr. Carlo Kroon

    :)
     
    CarloKroon, Jun 29, 2022
    #1
  2. XBF - Evie Win User

    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat? [Administrator cannot play 18+ games on console with child accounts]

    [Associate is using a translator application. Please be aware that poor grammar and incorrect syntax may occur]

    Hello CarloKroon,

    Thanks for contacting the Xbox Forums! I am sorry to hear that you are struggling with your family account settings for your console.

    I recommend that you reach out to an Xbox support representative as they will be able to provide direct 1:1 support. You can do so by following the link below. On that page, please click “Contact us” and then select “Family & online safety” and then “I need help with family settings”.

    https://support.xbox.com/contact-us

    I hope these suggestions help! If this answered your question, please mark the thread as “Answered.”
  3. XBF - Evie Win User

    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat? [Administrator cannot play 18+ games on console with child accounts]

    [Associate gebruikt een vertaaltoepassing. Houd er rekening mee dat slechte grammatica en onjuiste syntaxis kunnen optreden]

    Hallo CarloKroon,

    Bedankt dat u contact hebt opgenomen met de Xbox-forums! Het spijt me te horen dat je worstelt met de instellingen van je gezinsaccount voor je console.

    Ik raad u aan contact op te nemen met een Xbox-ondersteuningsmedewerker, omdat deze directe 1: 1-ondersteuning kan bieden. U kunt dit doen door de onderstaande link te volgen. Klik op die pagina op "Contact" en selecteer vervolgens "Familie en online veiligheid" en vervolgens "Ik heb hulp nodig bij gezinsinstellingen".

    https://support.xbox.com/contact-us

    Ik hoop dat deze suggesties helpen! Als dit uw vraag heeft beantwoord, markeert u de thread als 'Beantwoord'.
  4. KennyVermeulen Win User

    Can't connect to Telenethomespot.

    Idem hier, ik kan niet inloggen op telenethomespot met m'n Xbox 360 S (build in wifi) ik kan verbinding maken met de homespot, maar wanneer ik internet explorer open krijg ik enkel een bericht dat ik Xbox live moet hebben, maar hoe kan m'n console X-box
    live bevestigen als ik niet eerst kan inloggen op telenet homespot?
  5. lauretteimpens Win User

    Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan iemand mij helpen aub

    Kan spelen als gast maar niet met mijn account kan mij niet aanmelden

    -[Translation - Can play as a guest but not with my account cannot login]
  6. Sebastiaanvh Win User

    Games delen op console

    Je kan niet op je eigen account die games spelen.

    Je kan wel een 2e account toevoegen en dus schakelen tussen die accounts.

    De persoon waar je de one van koopt kan zijn account weer terug vorderen na het invullen van de beveiligings vragen en dan ben je de games kwijt.

    Alles wat je koopt voor de games op dat andere account dus bv je premium voor bf zal dus op zijn account gedaan moeten worden.
Thema:

Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

Loading...
  1. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?... - Similar Threads - Organisator van gezin

  2. How to monitor screen time for Family organiser?

    in XBoX Accessibility
    How to monitor screen time for Family organiser?: Hello, I have set up a family but main account my son plays with on Xbox is mine, i.e. family organiser's. In the Xbox family app it doesn’t seem to allow you to monitor screen usage for the...
  3. HOW TO CHANGE XBOX FAMILY ORGANISER TO ALLOW SCREENTIME LIMITS.

    in XBoX Accessibility
    HOW TO CHANGE XBOX FAMILY ORGANISER TO ALLOW SCREENTIME LIMITS.: I want to set a screen time on the family group organiser! I set up the Box incorrectly and my child (14) has to login as me (the adult/organiser). How can I either set a screen time on the...
  4. How do I see the activity from Family Organiser on my microsoft account?

    in XBoX Accessibility
    How do I see the activity from Family Organiser on my microsoft account?: Hi there, We have time restrictions for our kids on the xbox. When they finish their time, they automatically go into the Family Organiser account and continue to play using this account. I...
  5. only family organiser cant remove child account?

    in XBoX Accessibility
    only family organiser cant remove child account?: I ran into some issues while gaming because of some account settings and had been trying to change them but with no success, it looks like the only option would be to leave the family, so I tried...
  6. e-mail adres wijzigen van account

    in XBoX on Consoles
    e-mail adres wijzigen van account: hoe kan ik het e-mail adres wijzigen van mijn x-box profiel. zonder dat spelgegevens en aankopen verloren gaan 20f1c922-1200-4cf4-b5ef-9d863db3d9ca
  7. I van not play call of duty warzone anymore

    in XBoX Games and Apps
    I van not play call of duty warzone anymore: I have the error GOLDFLAKE all did that I try to enter a match c4be07de-cfb1-4fc1-80d4-010201c406de
  8. Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...

    in XBoX Games and Apps
    Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...: Goedemiddag , het tegoed van mijn microsoft account is niet te zien op mijn x box waardoor ik dus nu ook geen v-bucks kan kopen Wat kan ik hieraan doen [Translation-Good afternoon , the...
  9. Geld van microsoft naar xbox 360

    in XBoX Accessibility
    Geld van microsoft naar xbox 360: Ik heb een giftcard verzilverd volgens de uitleg van de achterzijde xbox prepaid. Nu staat het bij microsoft en niet op mijn xbox 360 . Kan iemand mij helpen om het op mijn xbox 360 te krijgen....
  10. Xbox one s no Digital i have a question van i buty Black ops 1-2 for my console

    in XBoX Games and Apps
    Xbox one s no Digital i have a question van i buty Black ops 1-2 for my console: Hello i have a question can i buy black ops 1,2,3,4 for xbox one no digital aaa4bc72-9363-4ce0-8c5f-262ba2ada48f