Option Bloquer les messages plus sérieuse

Discus and support Option Bloquer les messages plus sérieuse in XboX Insiders to solve the problem; Bonjour, l'option de blocage de message est insuffisante. Personnellement je trouve que Xbox devrait nous donner la possibilité de bloquer de manière... Discussion in 'XboX Insiders' started by /u/Fantastic_Raisin2683, Jan 30, 2021.

  1. Option Bloquer les messages plus sérieuse


    Bonjour, l'option de blocage de message est insuffisante. Personnellement je trouve que Xbox devrait nous donner la possibilité de bloquer de manière plus sérieuse les messages des personnes qui ne sont pas dans notre liste d'ami. Une option a activer que l'émetteur verrait sur notre profil lui empêchant d'utiliser "envoyer" quand il veut nous écrire. Les signalements étants insuffisants les personnes immatures, frustrées et dérangées seraient dans l'incapacité totale d'envoyer leur haine pour se défouler. Plus ça va plus ça devient malsain de jouer à un jeu surtout dans cette période de Covid qui génère sans doute de la frustration supplémentaire à ces personnes. Même bloqué un message reste lisible surtout quand on veut le supprimer. les jeux comme overwatch, call of duty et même battlefield regroupent des personnes qui ont des problèmes de comportement et de complexes (de supériorité ou d'infériorité) qui polluent le quotidien de beaucoup d'amis dont moi. Je pense que cette option empêcherai nettement mieux la propagation de la colère et autre

    submitted by /u/Fantastic_Raisin2683
    [link] [comments]
     
    /u/Fantastic_Raisin2683, Jan 30, 2021
    #1
  2. SAMBA 40 Win User

    Cyber harcèlement [Translate] Cyber harassment

    Inutile de me dire de le bloquer cest deja fait

    [Translate]

    Needless to tell me to block it it's already done
  3. Nokuzen Win User

    I cannot change my xbox pass region.

    Voil ce que je reçois a chaque fois que je fais 1 demande pour parler avec eux

    Sur chaque test pour les appeler ou par message depuis l'année dernière

    Désolé, nous rencontrons des problèmes avec certaines des options de contact du support sur le site pour le moment. Réessayez plus **** pour afficher toutes les options disponibles

    Sorry, we are having problems with some of the support contact options on the site at this time. Try again later to see all available options
  4. TomuO2 Win User

    I've lost my account

    Si tu a plus ton email tu ne pourra pas le récuperer la meilleur option reste de contacter le support au telephone directement
  5. aaronpunk69 Win User

    Sick and tired of cheat modes and auto losers

    j'ai bien lu ton messages mais il y a un truc que je comprend pas si il ne lisent pas les plaintes pourquoi mon t'il bloquer ma communication a cause d'une personne qui a dit que je lui ai parler vulgairement ou autres je sais pas trop de quel accusation
    il est question mais je ne peut plus envoyée de messages a mes amis comme au autres personnes alors que j'ai toujours été polis ceux qui sont dans mes amis pourrons vous le certifié je pense que c'était un joueur qui perdrai souvent contre moi qui a envoyée
    cette plainte et ma question et pourquoi je me fais bannir de la messagerie alors que les hacker eux sont toujours en lignes Xbox live pourrais peut être expliquer leurs dis-fonctionnement vraiment il mérite que plus personne ne s'abonne chez eux et franchement
    si la play 4 le live est toujours gratuit je vais surement me tourner vers Playstation network car le Xbox live ça commence a devenir n'importe quoi depuis quelques temps

    je commence vraiment a avoir la haine contre eux si il ne change pas leurs façons de fonctionner
  6. Chrisgelus Win User

    jeux acheter sur le store [Edit - Translation] - games buy on the store

    Hello Chris,

    Thank you for bringing this to our attention. It seems like you have already performed some crucial Troubleshooting and we appreciate that. Was that the only game causing this issue?

    At this point I recommend performing a
    soft factory reset
    while keeping games and apps downloaded. This will save you from downloading or reinstalling the large game files.

    Make sure you have your account info ready because you will have to redownload your profile to this xbox afterwards.

    Hope this helps and let us know the results!
    J'ai renisialiser la console rien a changer le jeux c'est bloquer j'ai meme supprimer sauvegarde avant de voir votre reponse et il a bloquer aussi je c'est plus quoi faire.
Thema:

Option Bloquer les messages plus sérieuse

Loading...
  1. Option Bloquer les messages plus sérieuse - Similar Threads - Option Bloquer les

  2. How do I change input timing on my monitor?. Only shows me the options to change the hdmi...

    in XBoX on Windows
    How do I change input timing on my monitor?. Only shows me the options to change the hdmi...: Whenever I click press physically the menu buttons on my monitor it just shows me the input sources. I don’t have a keyboard or anything just xbox and my monitor....
  3. State not in the options for Billing/Profile Address

    in XBoX Accessibility
    State not in the options for Billing/Profile Address: I currently live somewhere in the NMI (Northern Mariana Islands), and the state is not shown as an option when I am required to make a profile/billing address to check out. This makes it...
  4. Elite 2 Controller vibration noise, still after lots of service repairs. No Support options.

    in XBoX on Consoles
    Elite 2 Controller vibration noise, still after lots of service repairs. No Support options.: Hi. I purchased a custom design Elite 2 controller in December but the virbation motors make a loud whine noise - a high pitched ringing (the same as reported elsewhere on this forum where it was...
  5. My USB isn't reading so I can do and offline update the option just stays unavailable

    in XBoX on Consoles
    My USB isn't reading so I can do and offline update the option just stays unavailable: Update error 0x00000201 can somebody help me can't do an update after resetting my game and I can't do an offline update I'm connected to the internet but it still just doesn't work...
  6. upnp cant be fixed despite trying all options

    in XBoX on Consoles
    upnp cant be fixed despite trying all options: Hi, I have an xbox one s and i have just moved in with a relative. ever since i had gotten my xbox set up here at my new residence ive had this problem where my internet says "upnp not succesful"...
  7. Why can’t I play single player on games that offer both- single and multiplayer options?

    in XBoX Accessibility
    Why can’t I play single player on games that offer both- single and multiplayer options?: I have Minecraft and other games that allow you to play solo, no multiplayer. When I click the game it says “ looks like you need to renew Xbox game pass. If your subscriptions current try...
  8. More screen size options then having it stretch

    in XBoX Accessibility
    More screen size options then having it stretch: Please add support up too 3440x1440 or add bars eaa81d30-d9ce-4823-a09c-a7e0446e84fc
  9. No service option available for my series elite controller

    in XBoX on Consoles
    No service option available for my series elite controller: Having problems with joystick drift and it powers off unexpectedly so I tried to make a repair service it let's me choose full service then the next page says no service options available any help...
  10. There is no Discord option o Groups and Chat (and my account is already linked)

    in XBoX Rewards & Social
    There is no Discord option o Groups and Chat (and my account is already linked): https://discord.com/blog/xbox-voice-integration-announcement What is shown here simply doesn't exist in my Xbox Series S Dash What i have tried: - Unlinking the account and linking it again -...