omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- ...

Discus and support omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- ... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Zou het mogelijk zijn om het spel kinectimals - beren xbox 360 naar xbox one omtezetten. Zodat ik het kan spellen op de xbox one? [Translation- Would... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by watt50, Nov 17, 2018.

1. watt50
    watt50 Guest

omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- ...

Zou het mogelijk zijn om het spel kinectimals - beren xbox 360 naar xbox one omtezetten. Zodat ik het kan spellen op de xbox one?

[Translation-

Would it be possible to convert the game kinectimals - bears xbox 360 to xbox one.
    So that I can spell it on the xbox one?]

:)

watt50, Nov 17, 2018
  2. henkspeelt
    henkspeelt Guest
    live gold werkt niet

hallo ik heb een gratis 14 dagen xbox live gold gekregen bij mijn aankoop van mijn xbox one. ik heb die code ingevuld om multiplayer te spelen, toen ging ik naar het spel (fortnite battle royale) en toen zei het spel dat ik geen toegang had tot het xbox
    live funtie.

wie kan mij helpen?

m.v.g

henkspeelt, Nov 17, 2018
  3. BARREL75
    BARREL75 Guest
    HELP ME

heb xbox one bundel met sunset overdrive gekocht daar zit een code in voor het spel, code ingevoerd geeft aan dat het om dat spel gaat . maar waar is het gebleven kan het spel nergens vinden ook niet in my games.

BARREL75, Nov 17, 2018
  4. XBF Diego M
    XBF Diego M Guest

Hi Watt,

Due to Microsoft discontinuing production of the Kinect sensor for Xbox, I don't really believe Kinectimals would be a game considered to be included in the backwards compatible library.

That is to say it is not impossible but not very likely, you can definitely keep on eye on the

list
    online or on
    Major Nelson's blog
    .

Have a great day!

XBF Diego M, Nov 17, 2018
  5. XBF Diego M Win User

omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- [Translation-converting a game from xbox 360 to xbox one the game kinectimales -beren-]

Hi Watt,

Due to Microsoft discontinuing production of the Kinect sensor for Xbox, I don't really believe Kinectimals would be a game considered to be included in the backwards compatible library.

That is to say it is not impossible but not very likely, you can definitely keep on eye on the

list
    online or on
    Major Nelson's blog
    .

Have a great day!
  6. RedCarGamer Win User

cloud

Wanneer u een spel start, als is in een nieuwe console en als je internetverbinding, automatisch wanneer het spel wordt gestart, zal het downloaden van de Cloud. Er is geen andere manier.

[Translated with Bing Translator]

When you start any game, if is in a new console and if you have internet connectivity, automatically when the game is started, it will download it from the cloud. There isn't any other way.
  7. silentkill12345 Win User

The Video Game industry + of -?

hmm dit is moeilijk hoor sneltje,

- qua games vind ik - omdat ze veel series zijn aan het uitmelken... kijk maar naar COD, Assasins creed, GoW,... maar dit is niet bij alles kijk naar GTA en tomb raider. Ze moeten eens met iets vernieuwend komen!

- qua kwaliteit van games zeker weten een + want de graphics van sommige games zijn geweldig!

- qua console ben ik eerder geneigd om een - te geven omdat het gewoon een stel kinderen zijn (Playstation VS. Xbox) ook vind ik hun ideeën echt niet goed! neem nu de Xbox. Hier willen ze gaan insteken om het niet mogelijk te maken om 2nd hand games te kunnen
    spelen. Dit wilt dus zeggen dat ik geen games aan vrienden kan uitlenen, niet naar vrienden gaan om een spel dat ik heb met hun te spelen,... een grootte streep door het budget van sommige mensen en van Game Mania, want die halen hun grootste omzet uit 2nd
    hand games denk ik.

- de industrie zelf zeker een -, kijk maar eens hoeveel bedrijven er failliet zijn gegaan of gewoon de deuren sluiten...

Dit is alles waar ik nu aan kan denken, als me iets te binnen schiet post ik het wel
  8. XENMIC Win User

mw3 spelers met geduld.

Ik heb geduld van tijd tot tijd het niet erg vindt te spelen met een nieuw iemand aan het spel.

Ik spreek geen Nederlands, maar ik weet bij wijze van spreken engels als je spreekt ook Engels zou het gemakkelijker maken om te spelen. (sorry ik bedrogen, Ik gebruikte een vertaler te doen dit antwoord doen)

sorry als dit niet goed te vertalen.
  9. BARREL75 Win User

HELP ME

heb xbox one bundel met sunset overdrive gekocht daar zit een code in voor het spel, code ingevoerd geeft aan dat het om dat spel gaat . maar waar is het gebleven kan het spel nergens vinden ook niet in my games.
Thema:

Loading...
  1. omzetten van een spel van xbox 360 naar xbox one het spel kinectimales -beren- ... - Similar Threads - omzetten van een

2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. e-mail adres wijzigen van account

in XBoX on Consoles
    e-mail adres wijzigen van account: hoe kan ik het e-mail adres wijzigen van mijn x-box profiel. zonder dat spelgegevens en aankopen verloren gaan 20f1c922-1200-4cf4-b5ef-9d863db3d9ca
  4. I van not play call of duty warzone anymore

in XBoX Games and Apps
    I van not play call of duty warzone anymore: I have the error GOLDFLAKE all did that I try to enter a match c4be07de-cfb1-4fc1-80d4-010201c406de
  5. Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...

in XBoX Games and Apps
    Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...: Goedemiddag , het tegoed van mijn microsoft account is niet te zien op mijn x box waardoor ik dus nu ook geen v-bucks kan kopen Wat kan ik hieraan doen [Translation-Good afternoon , the...
  6. Geld van microsoft naar xbox 360

in XBoX Accessibility
    Geld van microsoft naar xbox 360: Ik heb een giftcard verzilverd volgens de uitleg van de achterzijde xbox prepaid. Nu staat het bij microsoft en niet op mijn xbox 360 . Kan iemand mij helpen om het op mijn xbox 360 te krijgen....
  7. Xbox one s no Digital i have a question van i buty Black ops 1-2 for my console

in XBoX Games and Apps
    Xbox one s no Digital i have a question van i buty Black ops 1-2 for my console: Hello i have a question can i buy black ops 1,2,3,4 for xbox one no digital aaa4bc72-9363-4ce0-8c5f-262ba2ada48f
  8. Redeem code van minecraft windows 10 al gebruikt[Translation-redeem code of minecraft...

in XBoX Games and Apps
    Redeem code van minecraft windows 10 al gebruikt[Translation-redeem code of minecraft...: Mijn redeem code van minecraft windows 10 is al gebruikt. Het staat nergens in mijn bestelgeschiedenis dat het is gebruikt. Mijn account is wel al één keer gehackt dus mogelijk heeft de hacker de...
  9. "Come on you apes, you wanna live forever!?" Casper Van Dien report he be in SW

in XBoX Games and Apps
    "Come on you apes, you wanna live forever!?" Casper Van Dien report he be in SW: Would you like to know more? Casper Van Dien recently reported from news sources that he have been in Solitary Warfare. We don't know much what he roles is? Casper Van Dien is probably best known...
  10. LAS DESCARGAS EN LOS DEMAS DISPOSITIVOS DE MI RED VAN BIEN PERO EN EL XBOX SON LENTAS

in XBoX on Consoles
    LAS DESCARGAS EN LOS DEMAS DISPOSITIVOS DE MI RED VAN BIEN PERO EN EL XBOX SON LENTAS: Tengo un problema y es que la velocidad de descarga en todos los dispositivos de mi red funciona de maravilla, sin embargo en el Xbox es lenta. Agradeceria su valiosa ayuda para encontrar la...