olas

Discus and support olas in XBoX on Consoles to solve the problem; tenho um exbox 360 slim eu quero comprar um disco duro de 500 gb quero saber o bai dar certo ou disco amigo suporta [Traduzir] Eu tenho um xbox 360... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by arcangeldeath27, Oct 9, 2018.

1. olas

tenho um exbox 360 slim eu quero comprar um disco duro de 500 gb quero saber o bai dar certo ou disco amigo suporta

[Traduzir]

Eu tenho um xbox 360 fino deve colocar um disco rígido de 500 gb nele eu queria saber se é certo o quanto ele suporta

--------------------------------

[Translation - I have a xbox 360 slim I want to buy a hard disk 500 GB want to know the Bai give right or disc friend supports]

:)

arcangeldeath27, Oct 9, 2018
  2. isturbo1
    isturbo1 Guest
    Dying Light Hard Mode Update out now

yep. some people use the "ish" suffix, some people use the "ola" suffix. when used with "area," naturally... you get "areola." i use it every chance i get, while most people who do this will intentionally avoid using it with that word for obvious reasons.

isturbo1, Oct 9, 2018
  3. Julian_
    Julian_ Guest
    Julian_, Oct 9, 2018
  4. Julian_ Win User

olas

5. ECEZAR01 Win User

Vendo Call of Duty Modern Warfare 3

Ola, obrigado , mas já foi vendido.
  6. JosemberG N Win User

Age of empire ll : definitive edition

ola, pra min ajudou esse procedimento
  7. EmptyColt06184 Win User

problemas na assinatura

Ola conseguiu resolver esse problema , agradeço
  8. isturbo1984 Win User

30 Mins Of Skyrim Footage

no longer available "due to copyright claim" crap-ola
Thema:

olas

Loading...
  1. olas - Similar Threads - olas

2. Make a Xbox 360 mode on Xbox one consoles for ola coming up update

in XBoX on Windows
    Make a Xbox 360 mode on Xbox one consoles for ola coming up update: You should make an update where you have 3 Xbox modes Xbox one mode, Xbox 360 mode and Xbox original mode.It should be on the mode you are on is the games you can play. Example on Xbox one mode is...
  3. angelo caliki ola tirem as pilas dos comandos[Angelo Caliki Ola take the batteries out of...

in XBoX on Consoles
    angelo caliki ola tirem as pilas dos comandos[Angelo Caliki Ola take the batteries out of...: ola eu sou o Angelo Caliki , faço video no youtube e noutras redes socias , e eu quero melhorar isso , queria pedir a ajuda da microsoft que me entregue alguns produtos para eu melhorar entroca eu...
  4. Ola queria saber que data o servico padroes e jogo voltara para o xone [Hello I wanted to know ...

in XBoX Sales and Promo
    Ola queria saber que data o servico padroes e jogo voltara para o xone [Hello I wanted to know ...: Ola um agente da microsoft em um bate papo me confirmou a volta do servico queria saber a data [Translation] Hello one microsoft agent in a chat I confirmed the return of the service wanted to...