Ofertas Gold e vbucks [Translation-Offers Gold and vbucks]

Discus and support Ofertas Gold e vbucks [Translation-Offers Gold and vbucks] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Comprei a live gold com a oferta de 3 meses e 1000 mil vbucks mas apenas a live Gold caiu os vbucks nao apareceram na conta , e nao consigui entrar... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by henriquesantiago2, Dec 8, 2018.

1. Ofertas Gold e vbucks [Translation-Offers Gold and vbucks]

Comprei a live gold com a oferta de 3 meses e 1000 mil vbucks mas apenas a live Gold caiu os vbucks nao apareceram na conta , e nao consigui entrar contato com um agente

[Translation-

I bought the live gold with the offer of 3 months and 1000 thousand vbucks but only the live Gold fell the vbucks did not appear in the account, and I did not get to contact an agent]

:)

henriquesantiago2, Dec 8, 2018
  2. Smwutches Win User

De acordo com os termos da oferta, desde que você seja elegível, receberá um código para os vbucks dentro de duas semanas após a compra.

[Translation-

Under the terms of the offer, as long as you are eligible, you will receive a vbucks code within two weeks of your purchase.]
  3. XBF Diego M Win User

Hi Henrique,

Thank you for coming to the forums today. I'd be happy to provide some information. The V-bucks promotion will be sent to you via the Xbox Message Center within 2 weeks from when you made the purchase. It's not applied to your account automatically. Once
    you receive the code in your messages, you can redeem it to your account.

Look at this thread for reference:
    https://answers.microsoft.com/en-us/xbox/forum/all/missing-promotional-v-bucks-read-first/e8de4d74-49da-4338-a073-d9e66baa0817

Here is the offer page with the message listed:
    https://www.xbox.com/en-us/promotions/gold-offer

I hope this helps!
  4. SentinelaBrown Win User

Xbox gold 1000 vbucks

Hoje é dia 10 de janeiro e nada dos 1000 vbucks prometido na promoção de 3 meses gold

Translation: [Today is January 10 and nothing of the 1000 vbucks promised in the promotion of 3 months gold]
  5. Smwutches Win User

Fortnite Vbucks Promotion

You can't redeem the Vbucks and the gold membership in different accounts, and the Vbucks will be sent 2 weeks after the transaction is complete :)
    Actually you could redeem the code for the Vbucks on any account you want. It doesn't have to be the same one you bought the gold on.
  6. killerkaesar Win User

Fortnite Vbucks Promotion

You can't redeem the Vbucks and the gold membership in different accounts, and the Vbucks will be sent 2 weeks after the transaction is complete :)
Thema:

Loading...
  1. Ofertas Gold e vbucks [Translation-Offers Gold and vbucks] - Similar Threads - Ofertas Gold vbucks

2. me compre el gold oferta 1 mes por 500 y no me llegó. también no puedo cancelar el game...

in XBoX Sales and Promo
    me compre el gold oferta 1 mes por 500 y no me llegó. también no puedo cancelar el game...: hace rato me compre en live gold y no me llego nada solo me desconto el dinero, tambien no puedo cancelar el xbox game pass ultimate, necesito ayuda. ya me estoy aburriendo de xbox [Mod...
  3. fortnite - oferta de 3 meses de xbox live gold y 100 pavos (Fortnite-Offer 3 months of...

in XBoX Games and Apps
    fortnite - oferta de 3 meses de xbox live gold y 100 pavos (Fortnite-Offer 3 months of...: hola buenas tardes, les queria comunicar que yo compre una oferta de xbox live gold que te dan 3 mese de xbox live mas 1000 pavos , mi problema es que yo compre la oferta de xbox live y me dieron...
  4. Mi oferta de 3 meses de gold + 1,000 V-Bucks [My 3 month offer of gold + 1,000 V-Bucks]

in XBoX Sales and Promo
    Mi oferta de 3 meses de gold + 1,000 V-Bucks [My 3 month offer of gold + 1,000 V-Bucks]: Desde el 18 de diciembre compre esta promoción, sin embargo, compruebe mis pagos y facturas sobre mi cancelación de Xbox live y no tengo ninguna fecha de caducidad en octubre ... ¿Qué es esto?...
  5. Hola hace unos dias compre la oferta de xbox live gold de 139 pesos por 3 meses de servicio...

in XBoX Sales and Promo
    Hola hace unos dias compre la oferta de xbox live gold de 139 pesos por 3 meses de servicio...: Split from this thread. Hola, a mi me ha pasado lo mismo, sigo sin recibir el código de los 1000 pavos, me gustaría saber si tu ya tienes la solución. Google Translation : Hello, the same...
  6. Compré la oferta de 3 meses de gold más 1000 pavos de fornite (Mod Translation: I bought...

in XBoX Sales and Promo
    Compré la oferta de 3 meses de gold más 1000 pavos de fornite (Mod Translation: I bought...: Compré la oferta ya 3 meses con 1000 pavos para fortnite y lo solicite el 11 de diciembre y decía 10 días de espera sería el 21 de diciembre y nunca me llegó porfavor denme una solución (Mod...
  7. Compre la oferta de 3 meses de gold y 1000 pavos para Fortnite y no me dio los pavos....

in XBoX Sales and Promo
    Compre la oferta de 3 meses de gold y 1000 pavos para Fortnite y no me dio los pavos....: Compre la oferta de 3 meses de gold y 100 pavos de fortnite ta hace una semana y nunca me dieron los pavos, ¿Qué debo hacer? Translation: Buy the 3 month offer of gold and 100 turkeys from...
  8. Compre la oferta de 3 meses de gold y 1000 pavos para Fortnite y no me dio los pavos. (I...

in XBoX Sales and Promo
    Compre la oferta de 3 meses de gold y 1000 pavos para Fortnite y no me dio los pavos. (I...: Hace 1 semana compre la oferta de 3 meses de gold y 1000 pavos de Fortnite por 139 y nunca recibi los pavos. [Translation] 1 week ago I bought the offer of 3 months of gold and 1000 turkeys from...
  9. Hola hace unos dias compre la oferta de xbox live gold de 139 pesos por 3 meses de servicio

in XBoX Sales and Promo
    Hola hace unos dias compre la oferta de xbox live gold de 139 pesos por 3 meses de servicio: [Title Translation - Hello a few days ago buy the Xbox Live Gold offer of 139 pesos for 3 months of service] Esta oferta venia con 1000 pavos para el fornite, al comprar la oferta me percate que...
  10. VBucks da oferta do xbox live gold de 3 meses [Mod transaltion: Xbox Live Gold 3 month...

in XBoX Sales and Promo
    VBucks da oferta do xbox live gold de 3 meses [Mod transaltion: Xbox Live Gold 3 month...: Compre a promoção de 3 meses de xbox live gold + 1000 vbucks, e a mensagem não chegou até minha conta, o que faço para resolver ??!! [Mod Translation: Buy the 3 month promotion of Xbox Live Gold...

Users found this page by searching for:

1. 3 meses mil vbucks

,
  2. 3 meses de gold 139 1000 vbucks