Oärlig spelare

Discus and support Oärlig spelare in XBoX Games and Apps to solve the problem; Jag är mamma i detta kontot. Min son och hans vän har blivit lurade och bestulna. Spelare " xXUnQuleTpLaYer" han varit mycket ful och lurat till sej... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by CyberMaxen, May 24, 2018.

1. CyberMaxen
    CyberMaxen Guest

Oärlig spelare

Jag är mamma i detta kontot. Min son och hans vän har blivit lurade och bestulna. Spelare " xXUnQuleTpLaYer" han varit mycket ful och lurat till sej vapen. Jag försökte prata med han men han vägrade att vara schysst och ärlig. Min son blockade han och lämnade
    en anmälan. Jag känner mej mycket frustrerad som mamma och anser att det inte får gå till på detta viset. Han sittetsitter nu och gråter och känner sej så lurad och kränkt! Vad gör ni åt sådana kränkningar/ stölder. Min mailadress är *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. ***. Telia mailen
    som är registrerad på kontot är inaktivt och vi kommer inte åt den./ Hälsning från frustrerad mamma Paula Hjertstran

:)

CyberMaxen, May 24, 2018
  2. Looking for Swedish bf3 players on x-box 360.

Hej. Jag och min kompis letar efter två spelare som främst spelar Support/Recon till X-box 360. Vi spelar ofta bf3 och vi kommer ha uttagningar om ni är intresserade pm;a mig.

Här nedan följer våra krav

1: Absolut viktigast Teamplay känslan aldrig överge någon!

2:Ta order och verkligen jobba som ett lag, samt att ha skoj tillsammans.

3: Mic är ett krav

4: Håller sig till sin klass, men att vara allround kunnig är viktig så byta klasser då och då skadar inte.

MVH Clan PMC

Sideslick xXx, May 24, 2018
  3. mrkaos667
    mrkaos667 Guest
    Gears of War - Judgment players LOOK HERE

-- english below --

Jag beställde precis spelet och letar folk att lira med när det släpps om några veckor.

Adda mig gärna om du är sugen på att lira.

Jag spelar europeisk tid och sätter gärna ihop ett gäng som spelar tillsammans.

I just ordered the game and looking for players when the game is released in a couple of weeks.

Add me if your eager so play.

I would like to set up a team to play together.

Tack/ Thanks!

mrkaos667, May 24, 2018
  4. CrazY1985
    CrazY1985 Guest

Oärlig spelare

The only way to solve this is to report the player from your console.

Naming and shaming isn't allowed on these forums.

CrazY1985, May 24, 2018
  5. CrazY1985 Win User

Oärlig spelare

The only way to solve this is to report the player from your console.

Naming and shaming isn't allowed on these forums.
  6. HugeCrane515169 Win User

Regional code problem

När jag spelar battlefield5 får jag inte några poäng utan en kod som jag inte vet vad jag skall använda till

[Edit - Translation] - When I play battlefield5 I don't get any points but a code that I don't know what to use for
  7. El Hadji-25CB4126-83 Win User

Xbox 360 Co-op spill.

Call of Duty: Black Ops - Combat Training är ganska underhållande. Har nyss avklarat Operation Flashpoint: Red River också. Helt suveränt i co-op (2 - 4 spelare). Crackdown 2 är också kul i co-op, men min favorit måste ända vara Saints Row 2 som är helt
    suveränt när man samarbetar.
  8. WPAK Win User

Flera spelare på en konsol - dela skärm[Translation-Multiplayer on a console-share screen]

Web translation:

Multiple players on a console - split screen

Hi, I want to play Forza Horizon 6 on my console xbox one x.

How do you make two logged in players play against each other at the same time?
    In other words, the screen should be shared by two players playing with each hand control.
    Am a beginner and I welcome clear instructions. Greetings AW

Response:

Hi there,

I assume you are referring to Forza Motorsport 6 (since there is no Forza Horizon 6, only a
    Forza Horizon 4 and it does not support splitscreen)

In Forza Motorsport 6 the split screen option is only available via the Free Play option within the game.

See this link for the steps mentioned in the forza forums:
    https://forums.forzamotorsport.net/turn10_postst94612_split-screen-with-forza-6.aspx
  9. XBF Brad A Win User

Flera spelare på en konsol - dela skärm[Translation-Multiplayer on a console-share screen]

Hi Aw,

As the question has been answered, I will go ahead and lock this thread as to prevent repetitive answers. Feel free to come back anytime if you have a question or issue.

Thanks,

Brad
Thema:

Oärlig spelare