O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ...

Discus and support O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ... in XBoX on Consoles to solve the problem; então me ajuda cara, eu não sei mais o que fazer, comprei red dead e quero zerar, mas o meu console não quer funcionar, já tentei de tudo, se eles não... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by LucasGaião, Nov 21, 2018.

  1. LucasGaião
    LucasGaião Guest

    O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ...


    então me ajuda cara, eu não sei mais o que fazer, comprei red dead e quero zerar, mas o meu console não quer funcionar, já tentei de tudo, se eles não me ajudarem vou processar, já tenho tudo que preciso!

    já tentei tudo que eu podia, gravei a ligação, todas as tentativas de tentar resolver estão salvas, vou juntar tudo e entrar com uma ação, pois meu console está na garantia e ninguém está me ajudando!

    estou o dia todo tentando resolver isso, perdi o meu dia nisso aqui e até agora só pediram pra eu fazer o que eu ja tinha feito

    -----

    [Mod Translation - so I do not know what to do, I bought red dead and I want to zero, but my console does not want to work, I've tried everything, if they do not help me I'll sue, I have everything I need!

    I've tried everything I could, recorded the call, all attempts to solve are saved, I'll put everything together and file an action, because my console is under warranty and no one is helping me!

    I've been trying to solve this all day, I've wasted my day on it and so far they've only asked me to do what I had already done]
     
    LucasGaião, Nov 21, 2018
    #16
  2. LucasGaião
    LucasGaião Guest
    po se você puder me falar o que você faz para eles te ligarem eu agradeço, porque até agora parece que eu falei apenas com o sistema, porque só sabem dizer a mesma coisa, e na ligação não tinha atendente era aquela atendente programada

    -----------

    [Mod Translation - PO If you can tell me what you do for them to call you I thank you, because so far it seems that I spoke only with the system, because they only know how to say the same thing, and in the connection had no attendant was that attendant
    programmed]
     
    LucasGaião, Nov 21, 2018
    #17
  3. XBF Amber M
    XBF Amber M Guest
    Hi Lucas,

    I’m truly sorry to hear about any inconveniences this may have caused. As this is a support forum, if you would like to pursue legal action then we will not be able to assist further. For more
    information, please visit our Legal
    and Corporate Affairs
    page. If you would like to continue troubleshooting, please feel encouraged to start a new thread and we will be happy to assist you there.
     
    XBF Amber M, Nov 6, 2018
    #18
  4. LucasGaião Win User

    O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM IMAGINAR [Translation - Your support service is lousy, horrible, all bad that you can imagine]

    então me ajuda cara, eu não sei mais o que fazer, comprei red dead e quero zerar, mas o meu console não quer funcionar, já tentei de tudo, se eles não me ajudarem vou processar, já tenho tudo que preciso!

    já tentei tudo que eu podia, gravei a ligação, todas as tentativas de tentar resolver estão salvas, vou juntar tudo e entrar com uma ação, pois meu console está na garantia e ninguém está me ajudando!

    estou o dia todo tentando resolver isso, perdi o meu dia nisso aqui e até agora só pediram pra eu fazer o que eu ja tinha feito

    -----

    [Mod Translation - so I do not know what to do, I bought red dead and I want to zero, but my console does not want to work, I've tried everything, if they do not help me I'll sue, I have everything I need!

    I've tried everything I could, recorded the call, all attempts to solve are saved, I'll put everything together and file an action, because my console is under warranty and no one is helping me!

    I've been trying to solve this all day, I've wasted my day on it and so far they've only asked me to do what I had already done]
  5. LucasGaião Win User

    O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM IMAGINAR [Translation - Your support service is lousy, horrible, all bad that you can imagine]

    so my friend, I already got in touch and the same thing that you are guiding me here is what they say on the phone, I already changed the browser and still can not play
  6. XBF Erick C Win User

    O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM IMAGINAR [Translation - Your support service is lousy, horrible, all bad that you can imagine]

    Hello again Lucas,

    Just to take a quick minute to mention that profanity is against the Xbox Forums Guidelines.

    I understand what you are saying about the Repair website not working, So at this point our only other option is to reach out to the Support Team. You would need to go through the

    Contact Us
    page to request a callback from out support team. Go ahead and follow the link to request the callback so that you can get assistance with this issue.

    Hope this helps.
  7. LucasGaião Win User

    O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM IMAGINAR [Translation - Your support service is lousy, horrible, all bad that you can imagine]

    copy the link below and open for you to see the print please
    https://attachment.outlook.live.net/owa/ [Mod Removed - Personal Information]
    /service.svc/s/GetAttachmentThumbnail?id=AQMkADAwATMwMAItY2U1ZC1kZAA3NS0wMAItMDAKAEYAAAMUqf6HiHWbQZYHIafkhYdpBwBplXhdDp65RZ0SIqL%2F8xibAAACAQkAAABplXhdDp65RZ0SIqL%2F8xibAAKnqLGcAAAAARIAEADpgeAUqN9mS4JVgjd4kvpa&thumbnailType=2&owa=outlook.live.com&scriptVer=20181112.03&isc=1&X-OWA-CANARY=yD2T2zo_YkeB4W6ZQJNwcoBZItH9T9YYzRcwRiklJDoNVKCVX-nfgfUH6sJqjlFRRurjO_NxJF4.&token=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjA2MDBGOUY2NzQ2MjA3MzdFNzM0MDRFMjg3QzQ1QTgxOENCN0NFQjgiLCJ4NXQiOiJCZ0Q1OW5SaUJ6Zm5OQVRpaDhSYWdZeTN6cmciLCJ0eXAiOiJKV1QifQ.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.nFC50-kzIpiQgPC3mYIn4rx6vJtp6FjvniRNbizJh93uOrWQymPzT_6C5rc8nmtgyYeF4ipVA2NEP8nuYMyxcMXFyFMttfc-jS76ixJUg4otOEwI0DKPvLnosPMec-x8Chi3z5lcNORxZWdEdJkND44G2ktQvAJQ4e6YV922JJMRpAYP8sW2B5F_vk0RMJ_8dW8lX8lrNisChePma8H-n8NuCQj6inR7FmyJMN2CX5rzB7_FoPlx1J3YFwox45WWhkZv_mjm2cHwaEIZVqH7vRS78gVdPzuppLiAM-4-WKE-By2o5iNcyohtzcFN8utJuZqa0vOQY5iGU3n0VYG2gA&animation=true
  8. LucasGaião Win User

    O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM IMAGINAR [Translation - Your support service is lousy, horrible, all bad that you can imagine]

    https://attachment.outlook.live.net/owa/ [Mod Removed - Personal Information]/service.svc/s/GetAttachmentThumbnail?id=AQMkADAwATMwMAItY2U1ZC1kZAA3NS0wMAItMDAKAEYAAAMUqf6HiHWbQZYHIafkhYdpBwBplXhdDp65RZ0SIqL%2F8xibAAACAQkAAABplXhdDp65RZ0SIqL%2F8xibAAKnqLGcAAAAARIAEADpgeAUqN9mS4JVgjd4kvpa&thumbnailType=2&owa=outlook.live.com&scriptVer=20181112.03&isc=1&X-OWA-CANARY=yD2T2zo_YkeB4W6ZQJNwcoBZItH9T9YYzRcwRiklJDoNVKCVX-nfgfUH6sJqjlFRRurjO_NxJF4.&token=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjA2MDBGOUY2NzQ2MjA3MzdFNzM0MDRFMjg3QzQ1QTgxOENCN0NFQjgiLCJ4NXQiOiJCZ0Q1OW5SaUJ6Zm5OQVRpaDhSYWdZeTN6cmciLCJ0eXAiOiJKV1QifQ.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.nFC50-kzIpiQgPC3mYIn4rx6vJtp6FjvniRNbizJh93uOrWQymPzT_6C5rc8nmtgyYeF4ipVA2NEP8nuYMyxcMXFyFMttfc-jS76ixJUg4otOEwI0DKPvLnosPMec-x8Chi3z5lcNORxZWdEdJkND44G2ktQvAJQ4e6YV922JJMRpAYP8sW2B5F_vk0RMJ_8dW8lX8lrNisChePma8H-n8NuCQj6inR7FmyJMN2CX5rzB7_FoPlx1J3YFwox45WWhkZv_mjm2cHwaEIZVqH7vRS78gVdPzuppLiAM-4-WKE-By2o5iNcyohtzcFN8utJuZqa0vOQY5iGU3n0VYG2gA&animation=true
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