O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ...

Discus and support O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ... in XBoX on Consoles to solve the problem; POR MEIO DESTA MANIFESTAÇÃO VENHO PEDIR ATENCIOSAMENTE QUE ENTREM EM CONTATO COMIGO PARA QUE VOCÊS POSSAM RESOLVER O MEU PROBLEMA, NÃO IREI PARAR DE... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by LucasGaião, Nov 21, 2018.

  1. LucasGaião
    LucasGaião Guest

    O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ...


    POR MEIO DESTA MANIFESTAÇÃO VENHO PEDIR ATENCIOSAMENTE QUE ENTREM EM CONTATO COMIGO PARA QUE VOCÊS POSSAM RESOLVER O MEU PROBLEMA, NÃO IREI PARAR DE MANDAR MENSAGEM EM TODOS OS LUGARES POSSÍVEIS ATÉ VOCÊS NÃO TOMAREM UMA ATITUDE E ME DISPONIBILIZAREM UM
    SUPORTE ADEQUADO, JÁ TENTEI POR TODAS AS VIAS POSSÍVEIS CONTATAR VOCÊS, NÃO TENDO SUCESSO, MEU CONSOLE PAROU DE FUNCIONAR E O SUPORTE DE VOCÊS AO MEU VER É PROGRAMADO PARA DAR ERRO, JÁ MANDEI EMAIL PARA DIVERSOS EMAILS PARA SERVIÇOS DIFERENTES QUE NÃO TEM
    NADA AVER COM XBOX, MAS TEM A MICROSOFT RELACIONADO, ESPERO QUE DE ALGUMA FORMA MINHAS MENSAGENS CHEGUEM ATÉ VOCÊS, SÓ QUERO DEIXAR CLARO QUE NÃO IREI PARAR DE MANDAR MENSAGEM EM TODOS OS LUGARES POSSÍVEIS ATÉ VOCÊS ME ATENDEREM, EU ACHO ISSO UMA FALTA DE
    RESPEITO COM O CONSUMIDOR, POIS A FERRAMENTA DE VENDAS DE PRODUTOS DE VOC~ES É EXCELENTE NÉ? AGORA QUANDO O PRODUTO DE VOCÊS APRESENTAM DEFEITO É ESSE DESCASO TOTAL, SEI QUE TUDO ISSO É UMA TÉCNICA USADO POR VOCÊS PARA QUE AS PESSOAS DESISTAM DE TENTAR RESOLVER,
    MAS QUERO DEIXAR CLARO QUE O MEU DINHEIRO SÃO HORAS DA MINHA VIDA TRABALHADO, E EU NÃO VOU JOGAR HORAS DA MINHA VIDA FORA, FIQUEM SABENDO QUE NÃO IREI DESISTIR, IREI INFERNIZAR VOCÊS ATÉ VOCÊS TOMAREM ALGUMA ATITUDE EM RELAÇÃO AO MEU PROBLEMA!

    E ATÉ QUE PROVEM O CONTRARIO O SUPORTE DE VOCÊS É HORRÍVEL, PÉSSIMO!

    EU ENTENDO COMO FUNCIONA A FABRICAÇÃO DOS PRODUTOS, CADA ANO QUE PASSA AS EMPRESAS LANÇAM PRODUTOS NOVOS E INOVADORES FAZENDO COM QUE A POPULAÇÃO VICIE NESSES PRODUTOS FAZENDO COM QUE ELAS PENSEM QUE NÃO CONSEGUEM MAIS VIVER SEM, E CADA DIA QUE PASSA OS PRODUTOS
    SÃO MANIPULADOS PARA DURAREM CADA VEZ MENOS, FAZENDO COM QUE AS EMPRESAS LUCREM COM A ALIENAÇÃO DAS PESSOAS, ACONTECE QUE EU TENHO A CIÊNCIA DE ALGUMAS COISAS E NÃO CAI NA ABSOLESCÊNCIA PROGRAMADA, TUD O QUE EU COMPRO É UM INVESTIMENTO, COMPREI O MEU CONSOLE
    COM O INTUITO DE GASTAR MENOS E ME DISTRAIR COM COISAS QUE EU GODSTO DE FAZER, NÃO SOU CONSUMISTA, E SEI BEM SOBRE OS PRODUTOS QUE EU COMPRO E OS DIREITOS QUE EU TENHO EM RELAÇÃO A TUDO QUE EU FAÇO!

    AGUARDANDO O CONTATO DE VOCÊS!

    [Mod Removed Personal Information]

    [Translation - Through this demonstration I come to ask sincerely to contact me so that you can solve my problem, I will not stop sending message everywhere possible until you do not take an attitude and make available to ME a support Suitable, I
    have tried all possible ways to contact you, not succeeding, my CONSOLE has stopped working and the support of you in my view is programmed to give error, I have sent e-mail to various emails for different services that do not have to AVER with XBOX , but
    have MICROSOFT related, I hope that somehow my messages reach you, I just want to make it clear that I will not stop texting everywhere possible until you meet me, I think this is a lack of the consumer, because the Product Sales tool of VOC ~ ES is excellent
    right? Now when your product is defective is this TOTAL failure, I know that all this is a technique used by you people to give up trying to solve, but I want to make it clear that my money is hours of my life worked, and I will not play hours of My life
    away, let me know that I will not give up, I will infernize you until you have some attitude towards my problem!


    And until it comes to the contrary, your support is horrible, terrible!
    I understand how the manufacture of products works, each year that passes the companies launch new and innovative products making the population addicted to these products making them think they can no longer live without, and every day that passes
    the Produtesare Manipulated to last less and fewer, making companies lucrem with the alienation of people, I happen to have the science of some things and does not fall into the programmed acquit, tud what I buy is an investment, I bought my consolewith the
    purpose of Spend less and distract ME with things I godsto do, I am not consumista, and I know well about the products I buy and the rights I have in relation to everything I do!

    Waiting for your contact!]


    :)
     
    LucasGaião, Nov 21, 2018
    #1
  2. HassanB
    HassanB Guest
    Suporte console xbox 360

    Hi,

    Sorry, Xbox Support is not able to assist with consoles that have been modified in anyway. It's suggested you return this console to the place where you purchased it and get your money back. You have no idea if the console is already flagged for a ban and it's
    not something you want to think about as you own the console. It's best to return the console, get your money back and purchase it from a reputable retailer who you know won't sell you a modified console.

    Translation:

    oi,

    Desculpe, Suporte Xbox não é capaz de ajudar com consoles que foram modificados de forma alguma. É sugerido que você devolva este console para o lugar onde você compra-lo e obter o seu dinheiro de volta. Você não tem idéia se o console já está sinalizado para
    uma proibição e não é algo que você quer pensar sobre o que você possui o console. É melhor devolver o console, obter o seu dinheiro de volta e comprar de um varejista respeitável que você sabe que não vai vender um console modificado.
     
    HassanB, Nov 21, 2018
    #2
  3. Duvidas

    Você é engenheiro? So se for no Porto Tempestade o "Flap Jack" ... Aprenda a ler antes de vir falar algo o "Jogador profissional de Xbox" ... Mas agora fica bem visível porque você não consegue o "patrocínio" né?

    Faz uma coisa útil já que você é um espaço inútil na terra ... Posts que eu comentar, faça de conta que não existe algo meu, ignore. Desta forma você estará sendo muito mais útil, já que você é uma voz que ninguém quer ouvir.
     
    Leonardoeng13, Nov 21, 2018
    #3
  4. XBF Paul M
    XBF Paul M Guest

    O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ...

    Hiya!

    Paul from the Xbox Forums Team here to assist, it sounds like you're experiencing an issue and would like to request a callback. What I recommend doing to receive a callback from a representative is to

    Contact Customer Support
    .

    When you go to
    Contact Usto
    request a callback, follow these steps:



    • Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select no
      thanks, then select category system update
    • Step 3-----gives some troubleshooting or help tips
    • Step 4 ----select request a call from support

    Once they call, explain the issue and they will be able to help you.



    I hope this information helps.

    Happy Gaming!

    Paul Xbox Forums Team!
     
    XBF Paul M, Nov 21, 2018
    #4
  5. I suggest You to send It for repair, go to your Microsoft Account to register It
     
    VampyOcean1520, Nov 21, 2018
    #5
  6. LucasGaião
    LucasGaião Guest
    I already followed the whole procedure of the link below and I was not successful, having as a last option contact the support of voices

    Solução de problemas com a tela de TV ou monitor em branco com o Xbox One ligado
     
    LucasGaião, Nov 21, 2018
    #6
  7. Hi there Lucas,

    Thanks for reaching out. As per reading the post and replies, it appears there may be an issue with a black screen from the Xbox. .

    Do you see a "no signal" message when the Xbox is on? If so, your console may need to be serviced. Go to
    Device Support to submit a repair request:

    1. After you've signed in with your Microsoft account, select Problem with a device.
    2. Under For which device? select your Xbox One console or register it.
    3. Select Display Issue and select Next.
    4. On the next page, explain the issue in the Describe your problem field.
    5. Beside Based on the problem described, we need to create a service order to replace your device, click
      Next.
    6. Follow the steps to complete your service order.

    The best way to request a call back from a member of our support team is from the Contact Us section on the bottom of any of our support pages.

    1. Sign in at
      xbox.com.
    2. Select
      Contact Us.
    3. Choose your category. (In this case, Xbox One.)
    4. Select "No Thanks" when presented the virtual agent.
    5. Pick a topic.
    6. Select to
      Request a call from Support.

    Hope this helps.
     
    XBF Crystal P, Nov 21, 2018
    #7
  8. LucasGaião
    LucasGaião Guest

    O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ...

     
    LucasGaião, Nov 21, 2018
    #8
  9. LucasGaião
    LucasGaião Guest
    Outlook.com - Microsoft free personal email [Mod Removed - Personal Information]/service.svc/s/GetAttachmentThumbnail?id=AQMkADAwATMwMAItY2U1ZC1kZAA3NS0wMAItMDAKAEYAAAMUqf6HiHWbQZYHIafkhYdpBwBplXhdDp65RZ0SIqL%2F8xibAAACAQkAAABplXhdDp65RZ0SIqL%2F8xibAAKnqLGcAAAAARIAEADpgeAUqN9mS4JVgjd4kvpa&thumbnailType=2&owa=outlook.live.com&scriptVer=20181112.03&isc=1&X-OWA-CANARY=yD2T2zo_YkeB4W6ZQJNwcoBZItH9T9YYzRcwRiklJDoNVKCVX-nfgfUH6sJqjlFRRurjO_NxJF4.&token=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjA2MDBGOUY2NzQ2MjA3MzdFNzM0MDRFMjg3QzQ1QTgxOENCN0NFQjgiLCJ4NXQiOiJCZ0Q1OW5SaUJ6Zm5OQVRpaDhSYWdZeTN6cmciLCJ0eXAiOiJKV1QifQ.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.nFC50-kzIpiQgPC3mYIn4rx6vJtp6FjvniRNbizJh93uOrWQymPzT_6C5rc8nmtgyYeF4ipVA2NEP8nuYMyxcMXFyFMttfc-jS76ixJUg4otOEwI0DKPvLnosPMec-x8Chi3z5lcNORxZWdEdJkND44G2ktQvAJQ4e6YV922JJMRpAYP8sW2B5F_vk0RMJ_8dW8lX8lrNisChePma8H-n8NuCQj6inR7FmyJMN2CX5rzB7_FoPlx1J3YFwox45WWhkZv_mjm2cHwaEIZVqH7vRS78gVdPzuppLiAM-4-WKE-By2o5iNcyohtzcFN8utJuZqa0vOQY5iGU3n0VYG2gA&animation=true
     
    LucasGaião, Nov 21, 2018
    #9
  10. LucasGaião
    LucasGaião Guest
    Outlook.com - Microsoft free personal email [Mod Removed - Personal Information]
    /service.svc/s/GetAttachmentThumbnail?id=AQMkADAwATMwMAItY2U1ZC1kZAA3NS0wMAItMDAKAEYAAAMUqf6HiHWbQZYHIafkhYdpBwBplXhdDp65RZ0SIqL%2F8xibAAACAQkAAABplXhdDp65RZ0SIqL%2F8xibAAKnqLGcAAAAARIAEADpgeAUqN9mS4JVgjd4kvpa&thumbnailType=2&owa=outlook.live.com&scriptVer=20181112.03&isc=1&X-OWA-CANARY=yD2T2zo_YkeB4W6ZQJNwcoBZItH9T9YYzRcwRiklJDoNVKCVX-nfgfUH6sJqjlFRRurjO_NxJF4.&token=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjA2MDBGOUY2NzQ2MjA3MzdFNzM0MDRFMjg3QzQ1QTgxOENCN0NFQjgiLCJ4NXQiOiJCZ0Q1OW5SaUJ6Zm5OQVRpaDhSYWdZeTN6cmciLCJ0eXAiOiJKV1QifQ.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.nFC50-kzIpiQgPC3mYIn4rx6vJtp6FjvniRNbizJh93uOrWQymPzT_6C5rc8nmtgyYeF4ipVA2NEP8nuYMyxcMXFyFMttfc-jS76ixJUg4otOEwI0DKPvLnosPMec-x8Chi3z5lcNORxZWdEdJkND44G2ktQvAJQ4e6YV922JJMRpAYP8sW2B5F_vk0RMJ_8dW8lX8lrNisChePma8H-n8NuCQj6inR7FmyJMN2CX5rzB7_FoPlx1J3YFwox45WWhkZv_mjm2cHwaEIZVqH7vRS78gVdPzuppLiAM-4-WKE-By2o5iNcyohtzcFN8utJuZqa0vOQY5iGU3n0VYG2gA&animation=true
     
    LucasGaião, Nov 21, 2018
    #10
  11. XBF Erick C
    XBF Erick C Guest
    Hey there Lucas,

    I do apologize for the inconvenience, Of course if the page is not working properly I would suggest first trying different browsers (For example: Microsoft Edge, Internet Explorer or Google Chrome.) to see if this helps.

    If you are still running into problems then I would suggest you Contact Xbox Customer Support by requesting to Chat or to receive a Callback.

    I hope this helps!
     
    XBF Erick C, Nov 21, 2018
    #11
  12. LucasGaião
    LucasGaião Guest
    my friend, for God's sake, a little of me, you need to talk to you, I'm doing it, I've done all this, you're guiding me, it happens that your website is so
    [Mod Removed - Profanity], it's so [Mod Removed - Profanity], is giving error, I told you to print for you to see the error, but you do not want to help me and keep repeating the same thing every week I want me to say something
    I have not done, I want you to solve my problem, if Do you like yourself that you want you to do yourself serious in your mind THAT I HAVE ALREADY ALL THOSE PROCEDURES THAT YOU FINISHED TO SPEAK, THE WEBSITE OF YOU IS BAD, IT IS FAILED, I CAN NOT SEND THE
    REQUEST FOR REPAIR BECAUSE THE SITE OF YOU DO NOT WORK, THE SITE IS BAD WATCH THE PRINTO [Mod Removed - Profanity] PLEASE I AM EMPLOYING YOU, PLEASE HELP ME, I AM SURE YOU HAVE DELAYED, YOU UNDERSTAND WHAT I SPEAK, DO NOT BE LAZY, TRY TO DO
    A GOOD ACTION, OR JUST WORK A LITTLE PLEASE, I JUST GO TO PLAY, MY FRIEND T EVERYTHING WRONG IN MY LIFE, PLEASE, MY CONSOLE A SINGLE THING I DISTRACTED, AND THE ONLY THING I LEAVE AT HOME, A SINGLE THING THAT MAKES ME STOP LEAVING AND SPENDING MONEY ON THE
    STREET ONE TOO, UNDERSTAND , THE SITE IS PROBLEM, YOU NEED ME HELP
     
    LucasGaião, Nov 21, 2018
    #12
  13. XBF Erick C
    XBF Erick C Guest

    O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ...

    Hello again Lucas,

    Just to take a quick minute to mention that profanity is against the Xbox Forums Guidelines.

    I understand what you are saying about the Repair website not working, So at this point our only other option is to reach out to the Support Team. You would need to go through the

    Contact Us
    page to request a callback from out support team. Go ahead and follow the link to request the callback so that you can get assistance with this issue.

    Hope this helps.
     
    XBF Erick C, Nov 21, 2018
    #13
  14. kardevil2
    kardevil2 Guest
    Amigo nunca tive problemas eles ligam sempre ...

    ----

    [Mod Translation - Friend I never had problems they always call …]
     
    kardevil2, Nov 21, 2018
    #14
  15. LucasGaião
    LucasGaião Guest
    so my friend, I already got in touch and the same thing that you are guiding me here is what they say on the phone, I already changed the browser and still can not play
     
    LucasGaião, Nov 21, 2018
    #15
Thema:

O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ...

Loading...
  1. O serviço de suporte de vocês é PÉSSIMO, HORRÍVEL, TUDO DE RUIM QUE VOCÊS PUDEREM ... - Similar Threads - serviço suporte vocês

  2. Serviço de rede

    in XBoX Accessibility
    Serviço de rede: Estou com problema na rede do xbox (compra e uso de conteudo) tirando q com isso para jogos q necessita mais de internet esta ruim para joga ESTOU COM ESSE PROBLEMA FAZ 3 DIA...
  3. Serviço de rede

    in XBoX Accessibility
    Serviço de rede: Estou com problema na rede do xbox (compra e uso de conteudo) tirando q com isso para jogos q necessita mais de internet esta ruim para joga ESTOU COM ESSE PROBLEMA FAZ 3 DIA...
  4. Teste do Serviço Xcloud na fase beta

    in XboX Insiders
    Teste do Serviço Xcloud na fase beta: Em meus primeiros testes jogando hellblade o serviço está muito bom, rodando com gráficos maravilhosos. O único ponto negativo é que as vezes dá uma engasgadinha na conexão, estou testando com uma...
  5. mensagem: este console não poderá iniciar este serviço até que o pagamento de sua...

    in XBoX Accessibility
    mensagem: este console não poderá iniciar este serviço até que o pagamento de sua...: [Title translation-message: this console will not be able to start this service until the payment of your subscription is up to date.] Conta microsoft : indisponíveis numero de série: [mod...
  6. NAO CONSIGO ABRIR UMA ORDEM DE SERVIÇO[I CANNOT OPEN A SERVICE ORDER]

    in XBoX on Consoles
    NAO CONSIGO ABRIR UMA ORDEM DE SERVIÇO[I CANNOT OPEN A SERVICE ORDER]: NAO ESTOU CONSEGUINDO ABRIR UMA ORDEM DE SERVIÇO,ESTOU COM PROBLEMA EM UM DOS MEUS CONTROLES E FUI ACIONALO PARA REPARO MAS O SERVIÇO ALEGA INDISPONIBILIDADE NO MOMENTO E PEDE QU CONTATE O SUPORTE...
  7. Alerta de serviço - Código de erro 80a40010 - Ao conectar na LIVE

    in XBoX on Consoles
    Alerta de serviço - Código de erro 80a40010 - Ao conectar na LIVE: Peço por favor, imploro ... alguém sabe como resolver o problema de conexão com a live? É ridículo que nem no site e na conta da Microsoft não tenha um tutorial de como corrigir esse erro. Fiz o...
  8. Erro de serviço 8C150009

    in XBoX on Consoles
    Erro de serviço 8C150009: Comprei um cartão pré-pago e resgatei o valor online, mas ao tentar entrar na minha conta live pelo console, apareceu um erro que não me permite entrar no xbox live gold. O que devo fazer? [img]...
  9. Alerta de serviço[Service alert]

    in XBoX on Consoles
    Alerta de serviço[Service alert]: Bom dia esta dando erro de alerta de serviço quando faço teste de coneçao de rede. sinal de exclamaçao na parte de status no xbox live. [Translation - Good morning is giving error service alert...
  10. Ordem de serviço

    in XBoX on Consoles
    Ordem de serviço: Bom dia, preciso de ajuda com a ordem de serviç para enviar o Xbox One S para reparo. O mesmo se se encontra na garantia. O processo é interrompido na etapa dois, dizendo que o serviç esta...