^o^ Damb danial that's epic (read comment :3)

Discus and support ^o^ Damb danial that's epic (read comment :3) in XboX Insiders to solve the problem; [IMG] submitted by /u/ThatShyLad [link] [comments] Discussion in 'XboX Insiders' started by /u/ThatShyLad, Dec 23, 2019.

1. ^o^ Damb danial that's epic (read comment :3)

/u/ThatShyLad, Dec 23, 2019
  2. Murderstyle75 Win User

Happy new year!

The Last of Us for me. Now back to a night of Jack Danials and Fireworks at midnight. Fun times.
  3. kyle_m4496 Win User

Cant connect my xbox gamepass to ubisoft connect

Hi DANIAL. My name is Kyle and I'm an independent advisor.

What error are you getting? Send a screenshot if you can.
  4. FrozenBrute Win User

Mass Effect 3 Beta Video?

[quote user="DanteSparda504"]

[quote user="OR3GONIZ3D"]

Mass Effect 3 = Epic Fail

[/quote]

How so?

[/quote]He's probably commenting on the use of Origin in a console game.
  5. ngocphi Win User

Will epic games be on xbox 1 and up?

Epic is a separate storefront as mentioned

You can link epic games purchased o. Other platforms to your epic account that is about it
  6. Andreas_212 Win User

Epic comments on the Xbox 720

Well MS said they will focus more on PC gaming when windows 8 comes out as well. They even have a version of kinect comming for PC (the one for xbox can already connect to PC ) that is more advanced than the console one.
Thema:

^o^ Damb danial that's epic (read comment :3)

Loading...
  1. ^o^ Damb danial that's epic (read comment :3) - Similar Threads - ^o^ Damb danial

2. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  3. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  4. hi a have a problem in gta 5 i have new pc and i was playng on xbox but now o pc a cant see...

in XBoX Games and Apps
    hi a have a problem in gta 5 i have new pc and i was playng on xbox but now o pc a cant see...: hi a have a problem in gta 5 i have new pc and i was playng on xbox but now o pc a cant see my friends and they are online but i just dont see them be5d04bf-b4c4-462a-9a0f-65145785d5e9
  5. Adicionar o efootball no game pass nuvem

in XboX Insiders
    Adicionar o efootball no game pass nuvem: Eu só usuário da xbox anos seria uma boa ideia adicionar o efootball via nuvem na assinatura do game pass todo mundo iria joga iria ser uma boa pra xbox crescer por que como eu só fa tem muito fã...
  6. me aparece en minecraft for windows o bedrock "Error al iniciar el juego" en la parte...

in XBoX Games and Apps
    me aparece en minecraft for windows o bedrock "Error al iniciar el juego" en la parte...: Me ayudan por favor quiero jugar con amigos. [img] ce713cb6-e96d-4120-9b50-65a294950709
  7. Got a new router Xbox connects to the internet but o can’t go online in any of my games,...

in XBoX Accessibility
    Got a new router Xbox connects to the internet but o can’t go online in any of my games,...: Got a new router Xbox connects to the internet can go into the store apps download updates but anytime I try to go online in a game (ie multiplayer) I just time out it won’t connect. Anybody know...
  8. Problema ao atualizar o xbox off-line

in XboX Insiders
    Problema ao atualizar o xbox off-line: Eu troquei no HD externo por um SSD, quando foi atualizado o videogame off-line percebi que a versão da OSU1 disponível para baixar no site da Microsoft era na versão anterior do videogame e não...
  9. Alguém sabe o que são esses logos no perfil Xbox?

in XboX Insiders
    Alguém sabe o que são esses logos no perfil Xbox?: Alguém sabe o que são os símbolos coloridos no perfil do Xbox Um tem o número 4 e o outro Xbox live gold submitted by /u/jonasthaz [link] [comments]
  10. Meu xbox one s esta na versão OSU1 .4911 troquei o hd e o site só fornece a versão OSU1 .4910

in XboX Insiders
    Meu xbox one s esta na versão OSU1 .4911 troquei o hd e o site só fornece a versão OSU1 .4910: Troquei o hd dele e preciso da versao osu1 atualizada mas nao há no site, devo esperar? submitted by /u/CashOne6040 [link] [comments]