No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed

Discus and support No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed in XBoX Games and Apps to solve the problem; Llevo horas intentando comprar juegos y contenido de videojuegos pero siempre me salta el mismo error: "no se puede procesar tu pago", ocupo ayuda lo... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by LOBOS FCH, Sep 27, 2018.

  1. LOBOS FCH
    LOBOS FCH Guest

    No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed


    Llevo horas intentando comprar juegos y contenido de videojuegos pero siempre me salta el mismo error: "no se puede procesar tu pago", ocupo ayuda lo antes posible. Por su atención gracias. Cuenta de Xbox:
    [Mod Removed – Personal Information]., Correo electrónico:
    [Mod Removed – Personal Information]
    .

    I've been trying to buy games and video game content for hours but I always get the same error: "You can not process your payment", I use help as soon as possible. For your attention thanks. Xbox account:[Mod Removed – Personal Information].,
    Email: [Mod Removed – Personal Information].

    :)
     
    LOBOS FCH, Sep 27, 2018
    #1
  2. clamanjornet
    clamanjornet Guest
    No me deja comprar comprar un juego

    algien me puede ayudar quiero comprar un juego con tarjeta pero no me deja siempre me aparece (no se puede procesar tu pago)

    [Translation: Someone can help me I want to buy a card game but it will not let me always appear to me (your payment can not be processed)]
     
    clamanjornet, Sep 27, 2018
    #2
  3. Problema

    no se puede procesar tu pago. Ponerse en contacto con asistencia microsoft
     
    CrowdedTrain530, Sep 27, 2018
    #3
  4. XBF Leslie D
    XBF Leslie D Guest

    No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed

    Hi Lobos,

    Does this error message show up when trying to make a purchase from the Xbox One and online through our website? Have you checked the payment method on the account to make sure everything is good and up to date?

    You can manage your payment option online.

    Also, we do have a current Xbox Live Status that may affect certain content: https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

    Hope to hear back soon.
     
    XBF Leslie D, Sep 27, 2018
    #4
  5. LOBOS FCH
    LOBOS FCH Guest
    everything is updated on the card. I need urgent help to solve this problem.

    does not work with any card and with any xbox account
     
    LOBOS FCH, Sep 27, 2018
    #5
  6. XBF Leslie D
    XBF Leslie D Guest
    Hi Lobos,

    Thanks for that quick response !

    Now in this case, since here on the forums we can't pull up any accounts to see what would be affecting the purchases not being processed. I would definitely recommend to contact Live Support so they can assist you further.

    The best way to reach Live Support would be here: Contact Us | Xbox Support

    It's going to ask if you want help from the virtual agent select
    no thanks, pick the category (Games) and just pick a contact method
    (request a call from support or Chat is faster).
     
    XBF Leslie D, Nov 2, 2018
    #6
  7. LOBOS FCH Win User

    No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed

    everything is updated on the card. I need urgent help to solve this problem.

    does not work with any card and with any xbox account
  8. XBF Leslie D Win User

    No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed

    Hi Lobos,

    Does this error message show up when trying to make a purchase from the Xbox One and online through our website? Have you checked the payment method on the account to make sure everything is good and up to date?

    You can manage your payment option online.

    Also, we do have a current Xbox Live Status that may affect certain content: https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

    Hope to hear back soon.
  9. XBF Leslie D Win User

    No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed

    Hi Lobos,

    Thanks for that quick response !

    Now in this case, since here on the forums we can't pull up any accounts to see what would be affecting the purchases not being processed. I would definitely recommend to contact Live Support so they can assist you further.

    The best way to reach Live Support would be here: https://support.xbox.com/en-US/contact-us#0

    It's going to ask if you want help from the virtual agent select
    no thanks, pick the category (Games) and just pick a contact method
    (request a call from support or Chat is faster).
  10. ANGELMora M Win User

    No se puede procesar tu pago [Your payment cannot be processed]

    I'd like to know why i can not buy ant thing in the xbox store
  11. ezequielgas Win User

    No se puede procesar tu pago [Your payment cannot be processed]

    Quisiera saber porque no puedo

    comprar nada con

    tarjeta de crédito

    [Translation-I'd like to know why I can't

    buy anything with

    credit card]
Thema:

No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed

Loading...
  1. No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed - Similar Threads - sé puede procesar

  2. a alguien mas le pasa que no puede buscar partida en black ops 3 de multijugador, me busca...

    in XBoX Games and Apps
    a alguien mas le pasa que no puede buscar partida en black ops 3 de multijugador, me busca...: hola tengo un problema en pc con el juego call of duty black ops 3, concretamente en el apartado multijugador, ya que a la hora de buscar partida me dice partidas encontradas 0 de 50 y se repite...
  3. No sé enlazar el xbox game pass ultimate con EA PLAY

    in XBoX on Windows
    No sé enlazar el xbox game pass ultimate con EA PLAY: Buenas, he pagado el game pass ultimate que dice que puedo jugar juegos ea play, por mucho que he investigado instalando EA PLAY BETA, no consigo vincular la cuenta y no puedo jugarlo. Estoy...
  4. No se puede procesar tu pago ¿es la primera vez que me pasa esto alguien sabe que hacer?

    in XBoX Games and Apps
    No se puede procesar tu pago ¿es la primera vez que me pasa esto alguien sabe que hacer?: [Mod Title Translation - Can't process your payment, is this the first time this has happened to me, does anyone know what to do?] necesito ayuda por favor [Mod Translation - I need help please]...
  5. Me está fallando Xbox One y no sé qué hacer.[Xbox One is failing me and I don't know what...

    in XBoX on Consoles
    Me está fallando Xbox One y no sé qué hacer.[Xbox One is failing me and I don't know what...: Hola, desde ayer, domingo 21 de junio tengo un grave problema con mi Xbox One, todo empezó cuando al encender la Xbox, noté que iba más lento de lo habitual, hasta que comenzó a ir bien, cuando...
  6. no se puede procesar tu pago -[Translation - your payment cannot be processed]

    in XBoX on Consoles
    no se puede procesar tu pago -[Translation - your payment cannot be processed]: quiero hacer una compra y me pone el siguiente mensaje: "ponerse en contacto con la asistencia de microsotf" y no se que hacer por que las opción de llamadas y chat me aparecen no disponible...
  7. No puedo procesar pagos.[Translation-I can't process payments.]

    in XBoX on Consoles
    No puedo procesar pagos.[Translation-I can't process payments.]: No puedo agregar tarjeta de crédito para procesar pagos, me dice que la información de la tarjeta no coincide con la proporcionada y ademas me aparece que me ponga en contacto con el servicio de...
  8. No sé encuentra mi código -[Translation - I don't know find my code]

    in XBoX Sales and Promo
    No sé encuentra mi código -[Translation - I don't know find my code]: Ya llevo media hora buscando una solución y nada -[Translation - I've been looking for a solution for half an hour and nothing] [img] bf3009d0-a3f9-4155-9641-ab78bc66b59a
  9. No sé escucha hablar ni puedo hablar yo en Roblox con amigos

    in XBoX Games and Apps
    No sé escucha hablar ni puedo hablar yo en Roblox con amigos: Necesito arreglar la configuración o lo que sea. No me deja chatear con mis amigos en Roblox, en ninguno de los juegos, no puedo hablar ni mis amigos me pueden hablar a mí. Ni con audífonos ni sin...
  10. No sé que pasó

    in XBoX Games and Apps
    No sé que pasó: Estaba en modo carrera en el Fifa y al terminar el partido se quedó en la pantalla de guardado y de ahí ya no pasaba. Al reiniciar el juego, se quedaba en la misma pantalla de carga y, por ende,...