No se puede procesar tu pago ¿Como soluciono ese error? [our payment can not be processed...

Discus and support No se puede procesar tu pago ¿Como soluciono ese error? [our payment can not be processed... in XBoX on Consoles to solve the problem; Mi porblema es que quiero comprar complementos de un juego pero me aparece una notificacion que dice que "no se puede procesar tu pago" ¿Que hago?... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by luchialajarin, Jan 22, 2019.

  1. No se puede procesar tu pago ¿Como soluciono ese error? [our payment can not be processed...


    Mi porblema es que quiero comprar complementos de un juego pero me aparece una notificacion que dice que "no se puede procesar tu pago" ¿Que hago?

    [Translate - My problem is that I want to buy add-ons from a game but I get a notification that says "you can not process your payment" What do I do?]

    :)
     
    luchialajarin, Jan 22, 2019
    #1
  2. TonaCuevas18 Win User

    No se puede procesar tu pago ¿Como soluciono ese error? [our payment can not be processed How do I solve this error?]

    Tengo el mismo problema, ya intente con dos metodos distintos de pago, ¿sabrán si microsoft esta teniendo peoblemas?

    Translation: [ I have the same problem, and try two different methods of payment, do you know if Microsoft is having peoblemas?]
  3. XBF Leslie D Win User

    No se puede procesar tu pago ¿Como soluciono ese error? [our payment can not be processed How do I solve this error?]

    Hi TonaCuevas18,

    Thanks for reaching out to us today! I'm sorry to hear about this issue. By any chance have you been able to check with your
    bank to make sure nothing is being blocked on their end? Also, is your billing information on your account up to date? I would suggest to

    'Update your billing contact information online'


    If everything is good to go on your account, and you were able to contact your bank and everything is good on their end as well. Then, I would suggest for you to contact our Live Support team. As this is a billing issue we don't have the tools to be able
    to assist further.

    When you go to Contact Usto request a callback, follow these steps:



    • Step 1 ----Select Xbox One
    • Step 2 ----Select See other options
    • Step 3 ----Select topic
    • Step 4 ----Select "Show contact options"
    • Step 5 ----Select request a call from support

    Once they call, explain the issue and they will be able to help you.



    I hope this information helps.
  4. XBF Jasmine Z Win User

    No se puede procesar tu pago ¿Como soluciono ese error? [our payment can not be processed How do I solve this error?]

    Hi luchialajarin,

    Thanks for reaching out to us here on the
    Forums!

    We understand it can be frustrating and concerning
    when your payment goes through but you don't receive the product.

    Please, visit our website and check
    to make sure there are no past due balance(s) under Services &subscriptions. Make
    sure the card and billing information is up to date as well or if it still provides an error message. I would also recommend trying to
    remove and re-add your account.



    Side Note:
    It is
    very important to make sure you know the primary email/password to the account before removing
    it from the console.



    I hope this helps. If the issue remains unresolved, please get back to us and we would be happy to help!
  5. H3PA80R Win User

    No se puede procesar tu pago ¿Como soluciono ese error? [our payment can not be processed How do I solve this error?]

    You could try to buy the addon on the Microsoft store by using your Browser or add a prepaid card to your account.

    I would recommend to check if your billing Info is up to date. If you use a creditcard like Visa, it is possible that the date for the card is expired. You could try to add paypal for example.

    Hope that helps.
  6. ANGELMora M Win User

    No se puede procesar tu pago [Your payment cannot be processed]

    I'd like to know why i can not buy ant thing in the xbox store
Thema:

No se puede procesar tu pago ¿Como soluciono ese error? [our payment can not be processed...

Loading...
  1. No se puede procesar tu pago ¿Como soluciono ese error? [our payment can not be processed... - Similar Threads - puede procesar pago

  2. a alguien mas le pasa que no puede buscar partida en black ops 3 de multijugador, me busca...

    in XBoX Games and Apps
    a alguien mas le pasa que no puede buscar partida en black ops 3 de multijugador, me busca...: hola tengo un problema en pc con el juego call of duty black ops 3, concretamente en el apartado multijugador, ya que a la hora de buscar partida me dice partidas encontradas 0 de 50 y se repite...
  3. No se puede procesar tu pago ¿es la primera vez que me pasa esto alguien sabe que hacer?

    in XBoX Games and Apps
    No se puede procesar tu pago ¿es la primera vez que me pasa esto alguien sabe que hacer?: [Mod Title Translation - Can't process your payment, is this the first time this has happened to me, does anyone know what to do?] necesito ayuda por favor [Mod Translation - I need help please]...
  4. no se puede procesar tu pago -[Translation - your payment cannot be processed]

    in XBoX on Consoles
    no se puede procesar tu pago -[Translation - your payment cannot be processed]: quiero hacer una compra y me pone el siguiente mensaje: "ponerse en contacto con la asistencia de microsotf" y no se que hacer por que las opción de llamadas y chat me aparecen no disponible...
  5. No puedo procesar pagos.[Translation-I can't process payments.]

    in XBoX on Consoles
    No puedo procesar pagos.[Translation-I can't process payments.]: No puedo agregar tarjeta de crédito para procesar pagos, me dice que la información de la tarjeta no coincide con la proporcionada y ademas me aparece que me ponga en contacto con el servicio de...
  6. "No se puede procesar tu pago" (Mod Translation: "Your payment can not be processed")

    in XBoX on Consoles
    "No se puede procesar tu pago" (Mod Translation: "Your payment can not be processed"): hola...tengo un problema no me deja hacer un pago y ya llevo 3 días intentando pagar pero solo me aparece "no se puede procesar tu pago" alguien que me ayude (Mod Translation) hello ... I have a...
  7. Ponte en contacto con nosotros en Microsoft. Tenemos problemas para procesar tu ...

    in XBoX on Consoles
    Ponte en contacto con nosotros en Microsoft. Tenemos problemas para procesar tu ...: quiero comprar en argentina y me sale el mensaje de arriba que puedo hacer llamo atencion al cliente pero ningun numero sirve o digito mal pero para mi es mas que no funcionan...
  8. xbox: "nose puede procesar su pago, ponerse en contacto con la asistencia de microsoft"[Xbox: ...

    in XBoX Games and Apps
    xbox: "nose puede procesar su pago, ponerse en contacto con la asistencia de microsoft"[Xbox: ...: Bueno, hoy vi que en un juego llamado fortnite tenian un pack y me dispuse a comprarlo pero al dar la informacion de mi tarjeta paso de que "no podemos procesar su pago, pongance en contacto con...
  9. No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed

    in XBoX Games and Apps
    No sé puede procesar tu pago Your payment can not be processed: Llevo horas intentando comprar juegos y contenido de videojuegos pero siempre me salta el mismo error: "no se puede procesar tu pago", ocupo ayuda lo antes posible. Por su atención gracias. Cuenta...
  10. Problemas al procesar pago

    in XBoX Games and Apps
    Problemas al procesar pago: 1. Necesito ayuda, quise comprar pavos en fortnite y me aparece que no se puede procesar mi pago, en otras ocasiones si me dejó realizar la transacción e incluso tampoco puedo comprar articulos de...

Users found this page by searching for:

  1. no se puede procesar tu pago xbox one

    ,
  2. xbox no se puede procesar tu pago

    ,
  3. error no se puede procesar su pago en xbox

    ,
  4. nose puede procesar tu pago,
  5. No se puede procesar tu pago.