No puedo instalar minecraft en el ordenador (I can't install Minecraft on the computer)

Discus and support No puedo instalar minecraft en el ordenador (I can't install Minecraft on the computer) in XBoX on Windows to solve the problem; yo tengo una cuenta de xbox con minecraft y no se si se podia iniciar sesion en el ordenador y descargar el minecraft en el ordenador (era version... Discussion in 'XBoX on Windows' started by TestyBoat653474, Apr 18, 2019.

1. No puedo instalar minecraft en el ordenador (I can't install Minecraft on the computer)

yo tengo una cuenta de xbox con minecraft y no se si se podia iniciar sesion en el ordenador y descargar el minecraft en el ordenador (era version ventanas...nonnoNO digo... windows...jo*** WINDOWS 10)lo probe pero no me funciono y me gustaria saber si se
    puede (repitoooo era windows 10). si se pudiera,alguien podria explicarme-lo?

[Translate]

I have an Xbox account with Minecraft and not if you could log on the computer and download the Minecraft on the computer (it was Windows version... I'm NOT saying... Windows... Jo * * * WINDOWS 10) The probe but I worked and I would like to know if you can
    (I repeat was Windows 10). If you could, someone could explain-what?

:)

TestyBoat653474, Apr 18, 2019
  2. XBF Erick C Win User

No puedo instalar minecraft en el ordenador (I can't install Minecraft on the computer)

Hey there Testy!

Sorry to hear you are running into these problems when attempting to install Minecraft on a Windows 10 computer. I would advise that you check your

Accounts Order History
    so that you can confirm that you have purchased the correct version. When you view the game through the

Microsoft Store
    , does it give you the option to buy the game or to install it on your computer?

Give that a try and let us know if it has helped.
  3. XBF Brad A Win User

No puedo instalar Minecraft en PC[Translation-I can't install Minecraft on PC]

Hi Luly,

Thanks for coming to the forums. The reason there is no option to install. There are only the

starter collection
    and master collection for sale. A lot of different games are doing this now, where the base game is not able to be purchased on its own.

Thanks,

Brad
  4. XBF Leslie D Win User

No puedo instalar minecraft {Edit - Translation] - I can't install Minecraft

(๑ˆ◡ˆ๑)ノнёιιο!

Thank you for letting us know that the answer has been provided. We'll be locking the thread as the issue has been resolved. If you ever require any help with any other issues please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance.

For those reading this thread, please feel free to create a new thread asking for assistance.

Happy Gaming!(๑•ᴗ•๑)
  5. XBF Leslie D Win User

Hey Ugo,

Thanks for getting back to us. I'm sorry to hear that Minecraft is still not available to download on your Windows 10 device. Have you checked if your PC needs any updates? Check this article out 'How
    to get software and driver updates for Windows 10
    '.

I would also suggest to check whether a game will work on your Windows 10 device.
    Here’s a checklist to help you determine whether your Windows 10 device is game-ready:

Hope to hear back soon, let us know how it goes.
  6. UgoS0S Win User

hola, hice los mismos pasos y sigue sin poder instalarse :(

solo aparece en mi biblioteca pero no aparece la opción de instalar

Translation: [Hello, I did the same steps and still can not install:(

Only appears in my library but does not appear the option to install ]
Thema:

Loading...
  1. No puedo instalar minecraft en el ordenador (I can't install Minecraft on the computer) - Similar Threads - puedo instalar minecraft

2. ¿Cómo puedo instalar juegos en una ruta específica?[How can I install games in a specific...

in XBoX on Windows
    ¿Cómo puedo instalar juegos en una ruta específica?[How can I install games in a specific...: Hola, Quiero instalar juegos en una carpeta específica (D:\Juegos\Microsoft Store\) de la unidad D:, pero al seleccionarla no me aparece nada de seleccionar ubicación. Quisiera que se pudiera...
  3. No puedo instalar juegos en Microsoft Store -[Translation - I can't install games on the...

in XBoX on Windows
    No puedo instalar juegos en Microsoft Store -[Translation - I can't install games on the...: Tengo suscripción de game pass pc y no puedo descargar algunos juegos, cuando entro al juego el botón de "Instalar" aparece deshabilitado -[Translation - I have a game pass pc subscription and I...
  4. No puedo instalar juegos [I can't install games]

in XBoX Games and Apps
    No puedo instalar juegos [I can't install games]: Hola, tengo un xbox one, cuando quiero comprar juegos de xbox 360 me sale "error, intente nuevamente mas tarde". Hace 1 semana vengo intentandp descargar crackdown, too human y hoy intente con...
  5. No puedo instalar un juego que Microsoft facturó y cobró!!! [I can't install a game that...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo instalar un juego que Microsoft facturó y cobró!!! [I can't install a game that...: Hola, necesito ayuda, hace poco compre Red Dead Redemption 2 edición especial en descuento al usar la suscripción ultimate, mi ultimate ha caducado, pero aunque compré el juego no me deja...
  6. No puedo Instalar Crackdown 2 en xbox one[I can't install Crackdown 2 on xbox one]

in XBoX Games and Apps
    No puedo Instalar Crackdown 2 en xbox one[I can't install Crackdown 2 on xbox one]: No voy a tardar pero tengo un xbox one s, he intentado instalar crackdown 2 y too human y ninguno deja instalar ya que pude descargar crackdown 1 y esos no y me tira el siguiente mensaje como se...
  7. No puedo instalar Minecraft en PC[Translation-I can't install Minecraft on PC]

in XBoX on Windows
    No puedo instalar Minecraft en PC[Translation-I can't install Minecraft on PC]: Desinstalé el Minecraft hace unos meses, ahora quiero instalarlo de nuevo y no está en ninguna parte. Cuando voy a la tienda, el botón de Instalar/Reproducir sólo abre un pop-up que dice "¿Abrir...
  8. No puedo instalar minecraft windows 10 edition (I can not install minecraft windows 10 edition)

in XBoX on Windows
    No puedo instalar minecraft windows 10 edition (I can not install minecraft windows 10 edition): tengo la version JAVA de minecraft , y me dijeron que venia con la version de windows 10 y decidi canjear el codigo pero aun asi no me aparece la opcion de instalar y solo me aparece "Gratis" en...
  9. No puedo instalar minecraft {Edit - Translation] - I can't install Minecraft

in XBoX Games and Apps
    No puedo instalar minecraft {Edit - Translation] - I can't install Minecraft: Hace poco canjee el codigo de minecraft w10 pero cuando trate de instalarlo en la computadora, el botón de instalar me a aparece inhabilitado como si no fuera compatible en mi computadora y asi...
  10. No puedo instalar minecraft[I can not install minecraft]

in XBoX Games and Apps
    No puedo instalar minecraft[I can not install minecraft]: No puedo instalar minecraft cada ves que lo intento descargar me dice error, no lo encuentro en mi biblioteca. Me apareció un mensaje que este problema suele solucionarse solo pero ya lleva 2...