No puedo iniciar seion en xbox live -[Translation - I can't login to xbox live]

Discus and support No puedo iniciar seion en xbox live -[Translation - I can't login to xbox live] in XBoX on Consoles to solve the problem; Hola, alguien me puede colaborar, ya que no me dejar iniciar sesion con el perfil de xbox live me arroja el error 8015000A, y no lo eh podido... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by JulianCastelblanco, Jul 5, 2020.

1. No puedo iniciar seion en xbox live -[Translation - I can't login to xbox live]

Hola, alguien me puede colaborar, ya que no me dejar iniciar sesion con el perfil de xbox live me arroja el error 8015000A, y no lo eh podido solucionar, alguien sabe como se puede solucionar este error?

Gracias.

-[Translation - Hello, can someone help me, since not letting me log in with the xbox live profile throws me the error 8015000A, and I could not solve it, does anyone know how to solve this error?

Thank you]

:)

JulianCastelblanco, Jul 5, 2020
    1 person likes this.
  2. Tauriel85 Win User

Hello, I'm from Romania and have the same error since 12h already on my xbox 360.

I use wired connection, I tried modem reboot, xbox hard reboot and clear cache while the connection test displays all services work correctly.

Please assist this issue if can.

It seems is a server related problem and not a user problem.
  3. XBF Leo G Win User

Hello JulianCastelblanco,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you are getting an error code when you try to sign in to your profile. Are you using an Xbox One, Xbox 360 or a Windows 10 computer? Which troubleshooting steps have you attempted thus far?
    At the moment, there is
    a service alert for signing in to Xbox Live on Xbox 360
    . Be sure to let us know the results
    JulianCastelblanco!
  4. Pedro RafaelFlores V Win User

my xbox live

El problema es que no puedo activar en mi xbox 360 xbox live

[Translation-The problem is that I can't activate on my xbox 360 xbox live]
  5. bmxFalcon Win User

Code: 831188FE

831188fe no puedo iniciar mi perfil de live e intentado con otras cuentas de live y los mismo no puedo iniciar sesion
  6. cuno tatehuaqi Win User

No.puedo canjear un código [Translate] I can't redeem a code

No puedo cangear mi codigo de x box live

[Edit - Translation] - I can't redeem my xbox live code
Thema:

Loading...
  1. No puedo iniciar seion en xbox live -[Translation - I can't login to xbox live] - Similar Threads - puedo iniciar seion

2. I Can't Login To My Microsoft Account (Outlook) (Minecraft Launcher)/No Puedo Iniciar...

in XBoX Accessibility
    I Can't Login To My Microsoft Account (Outlook) (Minecraft Launcher)/No Puedo Iniciar...: (ENGLISH/INGLÉS): When I try to sign in to Microsoft Store or Minecraft Launcher with my Microsoft account (Outlook), it tells me that a code has been sent to the same email address I'm trying to...
  3. error 0x80048888 no puedo iniciar sesión [Translation-error 0x80048888 I can't log in]

in XBoX Games and Apps
    error 0x80048888 no puedo iniciar sesión [Translation-error 0x80048888 I can't log in]: i try sign in but i can't and put this error 0x80048888 , i go to find information about that but i didn't find. who can give a resolucion about this. THANKS bed46858-79a2-48d6-a510-10050705b6c4
  4. No puedo iniciar sesión en Minecraft bedrock

in XBoX Accessibility
    No puedo iniciar sesión en Minecraft bedrock: Hello, for some time I have had a problem and that is that when I try to log in to Minecraft I do the whole process to start properly, I put my data and I click to log in, but instead of the...
  5. No puedo Iniciar sesión en Microsoft Store ni en Compañero de consola Xbox.

in XBoX on Windows
    No puedo Iniciar sesión en Microsoft Store ni en Compañero de consola Xbox.: Tengo un problema y es que no puedo iniciar sesión en Microsoft Store y Xbox, ya hice todo lo posible como restablecer la app y nada. Me dice que "Necesitarás Internet para esta acción" y no...
  6. No puedo Iniciar sesión en Microsoft Store ni en Compañero de consola Xbox.

in XBoX on Windows
    No puedo Iniciar sesión en Microsoft Store ni en Compañero de consola Xbox.: Tengo un problema y es que no puedo iniciar sesión en Microsoft Store y Xbox, ya hice todo lo posible como restablecer la app y nada. Me dice que "Necesitarás Internet para esta acción" y no...
  7. No puedo iniciar sesión

in XBoX on Mobile
    No puedo iniciar sesión: Recien me instale el Minecraft Pocket Edition y cuando trato de iniciar sesion sale todo bien, pero al redirigirse a Minecraft todo se congela y se pone negro, que puedo hacer? (Samsung Galaxy J3...
  8. No puedo iniciar sesion[I can not log in]

in XBoX Accessibility
    No puedo iniciar sesion[I can not log in]: hola. Estoy intentando iniciar sesión en mi xbox one. Me pide clave de paso, la coloco ok y luego la contraseña de mi email, la coloco ok. Se queda pensando y me vuelve al inicio, no me da error...
  9. NO PUEDO INICIAR SESIÓN EN MI PERFIL EN LA [I CANNOT LOG IN TO MY PROFILE ON THE XBOX]

in XBoX Accessibility
    NO PUEDO INICIAR SESIÓN EN MI PERFIL EN LA [I CANNOT LOG IN TO MY PROFILE ON THE XBOX]: MI CONSOLA NO ME DEJA INICIAR SESIÓN EN MI PERFIL, TENGO CONECCION IPv4, COMO CONFIGURO A IPv6. GRACIAS.... [Translation - MY CONSOLE DOES NOT LET ME LOG IN TO MY PROFILE, I HAVE AN IPv4...
  10. No puedo iniciar sesión en Xbox live[I can't sign in to Xbox live]

in XBoX Accessibility
    No puedo iniciar sesión en Xbox live[I can't sign in to Xbox live]: Hace días que no puedo iniciar sesión en Xbox Live, compré el Minecraft Windows 10 y no puedo jugar con mis amigos por ese problema. [Translation - I have not been able to log into Xbox Live for...