no puedo comprar suscripcion Xbox gold [Mod Translation - I can't buy Xbox gold subscription]

Discus and support no puedo comprar suscripcion Xbox gold [Mod Translation - I can't buy Xbox gold subscription] in XBoX on Consoles to solve the problem; estimados un abrazo he tratado de ingresar para suscripcion de xbox gold y me arroja error [Mod Translation - dear a hug I have tried to sign up for... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by martinsuarez2, Sep 28, 2019.

1. no puedo comprar suscripcion Xbox gold [Mod Translation - I can't buy Xbox gold subscription]

estimados un abrazo

he tratado de ingresar para suscripcion de xbox gold y me arroja error

[Mod Translation - dear a hug

I have tried to sign up for xbox gold subscription and it throws me error]

:)

martinsuarez2, Sep 28, 2019
  2. XBF Eladio M Win User

no puedo comprar suscripcion Xbox gold [Mod Translation - I can't buy Xbox gold subscription]

Hey martin

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are experiencing difficulties with purchasing an Xbox Live Subscription.

I would first verify that everything is ok on your account. You will usually receive an error code if you have any pending balances on your account.

You can verify this by checking out the
    Services and subscription
    page.

Additionally, you might want to try using an alternate payment instrument to complete this purchase, however if that is not possible, I would recommend that you

remove and re-add your payment instrument
    onto your account.

Give this a try and let us know if this works for you!
  3. M3tal Daz3 Win User

What kind of error do you get? Are you trying to make the purchase from the console or the xbox.com on PC?
  4. frank zombi Win User

No Puedo Jugar Online Gears of war 3

amigos a mi me paso lo mismo no puedo jugar en linia y tengo suscripcion gold q le pasa a epic

[mod translation: friends to my I spend the same I can not play on line and I have subscription gold q happens to epic]
  5. ooNaXoo Win User

No puedo comprar Microsoft Points con Tarjeta de credito [mod translation: Can't I buy Microsoft Points with credit card]

Has conseguido solucionarlo? Yo tampoco puedo... pude comprar el GOLD sin problema, pero los Microsoft Points, me echa la tarjeta para atrás...

[mod translation: You've managed to solve it? I can not... I could buy the GOLD without problem, but the Microsoft Points,
    check me the card back...]
  6. Njal the Blue Win User

Suscripciones xbox one [Translation - Xbox One subscriptions]

Si tu cuenta está en Argentina, solo puedes comprar juegos, Xbox Live Gold y Game Pass desde tu país. No se puede comprar desde cualquier otro lugar.

------------

[Mod Translation - If your account is in Argentina, you can only buy games, Xbox Live Gold and game Pass from your country. You can't buy it from any other place.]
Thema:

Loading...
  1. no puedo comprar suscripcion Xbox gold [Mod Translation - I can't buy Xbox gold subscription] - Similar Threads - puedo comprar suscripcion

2. No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...: No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba de pasar, vuelve a intentarlo mas tarde) I can't buy FIGHT NIGHT CHAMPION from the XBOX store (Message:...
  3. no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite: el dia de hoy quise hacer la compara de pavos dentro del juego y de la tienda de mi consola pero al parecer no me deja comprar nada y me sale que hay un error con la compra, decidi comprar pavos...
  4. Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]

in XBoX Games and Apps
    Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]: No me deja comprar juegos en la tienda de xbox [Mod Translation - He won't let me buy games at the xbox store.] 4431070b-c2ca-41b2-b086-67e69a5d7c40
  5. No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...: Hola, Tengo este problema desde hace tres semanas y no puedo resolverlo, no me deja comprar ningún juego, cada vez que le doy al botón de comprar me aparece un mensaje diciendo "uy" ni sabemos que...
  6. No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]: Buenas tardes el dia de hoy agregue dos tarjetas de regalo con un monto total de $500 pesos mexicanos para coprar el juego mencionado pero no me da mis creditos al intentar hacer la compra y me...
  7. No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]: No puedo comprar el juego star wars battlefront en la tienda de xbox, hablo del primer star wars battlefront el que salio para la primera xbox. -[Translation - I can't buy the star wars...
  8. no puedo comprar [I can't buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar [I can't buy]: llevo dos dias con este problema y no lo han solucionado, estoy intentando comprar pavos en un xbox one con una tarjeta de credito y vivo en mexico mi gamertag es DopeyFountain34 gracia s...
  9. no puedo comprar[Translation-I cant buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar[Translation-I cant buy]: ya llevo dos dias con este error me aparece comunicarse con el sistema de asistencia de microsotf, quiero comprar pavos y tengo el dinero en la tarjeta de credito pero no lo acepta por el error,...
  10. No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]: "Ponerse en contacto con la asistencia de Microsoft, no se puede realizar tu pago". -[Translation - "Contact Microsoft support, your payment cannot be made."] 5b737dd6-e710-4da1-b3ca-47bc468e9c48