No puedo comprar! | I Can not Buy!

Discus and support No puedo comprar! | I Can not Buy! in XBoX on Consoles to solve the problem; Hace como 1 hora eh canjeado una tarjeta de regalo de 90 pesos que me habían dado, pero no la puedo usar, ¿que tengo que hacer? No me aparece ni nada... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by CoopswanFT, Apr 27, 2017.

1. CoopswanFT
    CoopswanFT Guest

Hace como 1 hora eh canjeado una tarjeta de regalo de 90 pesos que me habían dado, pero no la puedo usar, ¿que tengo que hacer? No me aparece ni nada al intentar realizar la compra solo salen las tarjetas de crédito ya guardadas, pero ninguna opción para
    comprar con la tarjeta de regalo, espero su respuesta, Gracias.

Mod Translation:

About 1 hour ago I exchanged a gift card of 90 pesos that I had been given, but I can not use it, what do I have to do? I do not appear or anything when I try to make the purchase only the credit cards already saved, but no option to buy with the gift card,
    I wait for your reply, Thank you.

:)

CoopswanFT, Apr 27, 2017
  2. mi xbox one s no compra en store con mi saldo y no me parece conectado a xbox live cuando tengo susc

porque mi xbox one s no me puedo conectar a xbox live y tengo suscripción aparte no puedo comprar ni usar el saldo de mi cuenta para comprar un juego

[Mod Translation]

Because my Xbox One s I can not connect to Xbox Live and I have separate subscription I can not buy or use the balance of my account to buy a game

pablo marmol18, Apr 27, 2017
  3. codigo de error

alguien sabe por que no puedo renovar mi subscripción o comprar cosas en el bazar

[TRANSLATION:

Anyone know why I can
    not renew my subscription
    or buy things at the
    Bazaar]

XxCerberus666xX, Apr 27, 2017
  4. No puedo comprar! | I Can not Buy!

Hey there CoopswanFT,

What game are you trying to purchase with the gift card and what console are you trying to purchase it on?

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.

Mister Mascot, Apr 28, 2017
  5. Saikangamer1177 Win User

No puedo hacer compras[I can not do shopping]

ayuda no pudo comprar pavos y no puedo comprar. Ju

egos

[Translation]

help could not buy v-bucks and I can not buy games
  6. Mister Mascot Win User

Hey there CoopswanFT,

What game are you trying to purchase with the gift card and what console are you trying to purchase it on?

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
  7. XBF Steven R Win User

No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]

Hey there Killerpollo,

I’m sorry to hear about any issues you may be having. If you haven’t already, please go ahead and make a new thread detailing your issue and any troubleshooting steps (if any) you’ve tried so far. That way we can tailor our support specifically
    to you!
  8. XBF Leo G Win User

No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]

Hello TacosUwU,

Thanks for posting on the Xbox forums. We understand that you are getting an error stating to contact support when you try to process a payment. The best way to reach out to the Xbox Support Team is through
    the Xbox Support website. You can choose to live chat with an agent or request a call back. Be sure to let us know the results
    TacosUwU!
  9. wolfheart517 Win User

no puedo comprar [I can't buy]

podrias ser mas especifico a tu problema

te marca algun error o algo?

saludos

[Translation-you could be more specific to your problem

does it make you a mistake or something?

Best regards]
Thema:

Loading...
  1. No puedo comprar! | I Can not Buy! - Similar Threads - puedo comprar Buy

2. no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite: el dia de hoy quise hacer la compara de pavos dentro del juego y de la tienda de mi consola pero al parecer no me deja comprar nada y me sale que hay un error con la compra, decidi comprar pavos...
  3. Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]

in XBoX Games and Apps
    Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]: No me deja comprar juegos en la tienda de xbox [Mod Translation - He won't let me buy games at the xbox store.] 4431070b-c2ca-41b2-b086-67e69a5d7c40
  4. No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...: Hola, Tengo este problema desde hace tres semanas y no puedo resolverlo, no me deja comprar ningún juego, cada vez que le doy al botón de comprar me aparece un mensaje diciendo "uy" ni sabemos que...
  5. No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]: Buenas tardes el dia de hoy agregue dos tarjetas de regalo con un monto total de $500 pesos mexicanos para coprar el juego mencionado pero no me da mis creditos al intentar hacer la compra y me...
  6. No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]: No puedo comprar el juego star wars battlefront en la tienda de xbox, hablo del primer star wars battlefront el que salio para la primera xbox. -[Translation - I can't buy the star wars...
  7. no puedo comprar [I can't buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar [I can't buy]: llevo dos dias con este problema y no lo han solucionado, estoy intentando comprar pavos en un xbox one con una tarjeta de credito y vivo en mexico mi gamertag es DopeyFountain34 gracia s...
  8. no puedo comprar[Translation-I cant buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar[Translation-I cant buy]: ya llevo dos dias con este error me aparece comunicarse con el sistema de asistencia de microsotf, quiero comprar pavos y tengo el dinero en la tarjeta de credito pero no lo acepta por el error,...
  9. No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]: "Ponerse en contacto con la asistencia de Microsoft, no se puede realizar tu pago". -[Translation - "Contact Microsoft support, your payment cannot be made."] 5b737dd6-e710-4da1-b3ca-47bc468e9c48
  10. Puedo comprar un juego para xbox one con un código[Translation-I can buy a game for xbox...

in XBoX on Consoles
    Puedo comprar un juego para xbox one con un código[Translation-I can buy a game for xbox...: Es que tengo miedo de comprar un código canjeable i no poder comprar un juego en mí xbox one [Translation-It's just that I'm afraid to buy a redeemable code i won't be able to buy a game on me...