No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]

Discus and support No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Buenas tardes el dia de hoy agregue dos tarjetas de regalo con un monto total de $500 pesos mexicanos para coprar el juego mencionado pero no me da mis... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by EnriqueAvila2, Jul 7, 2020.

1. No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]

Buenas tardes el dia de hoy agregue dos tarjetas de regalo con un monto total de $500 pesos mexicanos para coprar el juego mencionado pero no me da mis creditos al intentar hacer la compra y me pide que meta como forma depago mi tarjeta de credito, mi saldo
    rebasa el valor del juego y no tengo saldos pendientes, me pueden ayudar a realizar mi compra o reembolsarme mi diero para poder realizar la compra con tarjeta de credito?

-[Translation - Good afternoon today I add two gift cards with a total amount of $500 Mexican pesos to copy the mentioned game but do not give me my credits when trying to make the purchase and asks me to put as a way to pay my credit card, my balance
    exceeds the value of the game and I have no outstanding balances, can they help me make my purchase or refund my company to be able to make the purchase with credit card?]

:)

EnriqueAvila2, Jul 7, 2020
  2. EnriqueAvila2 Win User

thanks for your quick response. I was already able to buy the game with my credits from my console
  3. XBF Leo G Win User

Hey EnriqueAvila2,

Thank
    you for letting us know that the issue has been fixed. We'll be locking the thread as the issue has been resolved. If you require any help with any other issues, please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance. If anyone needs assistance
    with this issue or any other issues, we suggest creating a new thread.

Thank you
    again and have a great day
    EnriqueAvila2!
  4. XBF Leo G Win User

Hello EnriqueAvila2,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you are being asked to provide a credit card when you try to purchase Grand Theft Auto V, and you would like to use your account's currency to complete the purchase. Do you see the 500 pesos

on the account's balance
    ? The link we provided explains how to view your account's balance online or through the Xbox. Do you have any other accounts on the console? Be sure to let us know the results
    EnriqueAvila2!
  5. Saikangamer1177 Win User

No puedo hacer compras[I can not do shopping]

ayuda no pudo comprar pavos y no puedo comprar. Ju

egos

[Translation]

help could not buy v-bucks and I can not buy games
  6. TwiggyMallard0 Win User

GTA V doesn't work!

nemohu spustit gta v co mam delat

[Translation: I can't run the gta in what I have to do]
Thema:

Loading...
  1. No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V] - Similar Threads - puedo comprar GTA

2. No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...: No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba de pasar, vuelve a intentarlo mas tarde) I can't buy FIGHT NIGHT CHAMPION from the XBOX store (Message:...
  3. no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite: el dia de hoy quise hacer la compara de pavos dentro del juego y de la tienda de mi consola pero al parecer no me deja comprar nada y me sale que hay un error con la compra, decidi comprar pavos...
  4. Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]

in XBoX Games and Apps
    Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]: No me deja comprar juegos en la tienda de xbox [Mod Translation - He won't let me buy games at the xbox store.] 4431070b-c2ca-41b2-b086-67e69a5d7c40
  5. No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...: Hola, Tengo este problema desde hace tres semanas y no puedo resolverlo, no me deja comprar ningún juego, cada vez que le doy al botón de comprar me aparece un mensaje diciendo "uy" ni sabemos que...
  6. No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]: No puedo comprar el juego star wars battlefront en la tienda de xbox, hablo del primer star wars battlefront el que salio para la primera xbox. -[Translation - I can't buy the star wars...
  7. no puedo comprar [I can't buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar [I can't buy]: llevo dos dias con este problema y no lo han solucionado, estoy intentando comprar pavos en un xbox one con una tarjeta de credito y vivo en mexico mi gamertag es DopeyFountain34 gracia s...
  8. no puedo comprar[Translation-I cant buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar[Translation-I cant buy]: ya llevo dos dias con este error me aparece comunicarse con el sistema de asistencia de microsotf, quiero comprar pavos y tengo el dinero en la tarjeta de credito pero no lo acepta por el error,...
  9. No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]: "Ponerse en contacto con la asistencia de Microsoft, no se puede realizar tu pago". -[Translation - "Contact Microsoft support, your payment cannot be made."] 5b737dd6-e710-4da1-b3ca-47bc468e9c48
  10. No puedo comprar game pass.

in XBoX on Consoles
    No puedo comprar game pass.: Hola, no puedo comprar game pass, cuando lo intente pese a volverlo a hacer muchas veces y revisar los datos de la cuenta y que la compra se hace en chile y con tarjeta de credito chilena con la...