No puedo comprar en fortnite (I can not buy in Fortnite)

Discus and support No puedo comprar en fortnite (I can not buy in Fortnite) in XBoX Games and Apps to solve the problem; Buenas noches, quiero comprar las monedas de fortnite , ya agregue una tarjeta de debito que cuenta con saldo y aun asi no puedo comprar nada.... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by AngryHoney14315, Dec 15, 2018.

1. No puedo comprar en fortnite (I can not buy in Fortnite)

Buenas noches, quiero comprar las monedas de fortnite , ya agregue una tarjeta de debito que cuenta con saldo y aun asi no puedo comprar nada.

[Translation]

Good night, I buy the coins fortnite, and add a debit card that has balance and still can not buy anything.

:)

AngryHoney14315, Dec 15, 2018
  2. XBF Erick C Win User

Hey there Angry,

Sorry to hear you are running into these problems. When you are trying to complete the purchase does it give you a specific error message or code? If it does go ahead and include it in a reply please.

Of course you will want to make sure that all your billing information is correct when adding the cards.

I hope this helps.
  3. AXEL GONGORAGONGORA Win User

Problemas al procesar pago

1. Necesito ayuda, quise comprar pavos en fortnite y me aparece que no se puede procesar mi pago, en otras ocasiones si me dejó realizar la transacción e incluso tampoco puedo comprar articulos de otros juegos, no se cual sea el problema puesto
    que me permite pagar en otros sitios con mi tarjeta
  4. Saikangamer1177 Win User

No puedo hacer compras[I can not do shopping]

ayuda no pudo comprar pavos y no puedo comprar. Ju

egos

[Translation]

help could not buy v-bucks and I can not buy games
  5. Mister Mascot Win User

No puedo comprar! | I Can not Buy!

Hey there CoopswanFT,

What game are you trying to purchase with the gift card and what console are you trying to purchase it on?

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
  6. XBF George L Win User

fortnite

Hey ZachyWH!

Promotional items and skins for Fortnite are controlled by Epic Games. You can talk to them through their

Fortnite Forums
    . That being said I wish I could buy the Eon set by itself too but so far it only comes as part of a console bundle. You can buy it here

Xbox One S Fortnite Bundle (1TB)

Hope this helps!

Thanks for reaching out
Thema:

Loading...
  1. No puedo comprar en fortnite (I can not buy in Fortnite) - Similar Threads - puedo comprar fortnite

2. No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...: No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba de pasar, vuelve a intentarlo mas tarde) I can't buy FIGHT NIGHT CHAMPION from the XBOX store (Message:...
  3. no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite: el dia de hoy quise hacer la compara de pavos dentro del juego y de la tienda de mi consola pero al parecer no me deja comprar nada y me sale que hay un error con la compra, decidi comprar pavos...
  4. Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]

in XBoX Games and Apps
    Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]: No me deja comprar juegos en la tienda de xbox [Mod Translation - He won't let me buy games at the xbox store.] 4431070b-c2ca-41b2-b086-67e69a5d7c40
  5. No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...: Hola, Tengo este problema desde hace tres semanas y no puedo resolverlo, no me deja comprar ningún juego, cada vez que le doy al botón de comprar me aparece un mensaje diciendo "uy" ni sabemos que...
  6. No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]: Buenas tardes el dia de hoy agregue dos tarjetas de regalo con un monto total de $500 pesos mexicanos para coprar el juego mencionado pero no me da mis creditos al intentar hacer la compra y me...
  7. No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]: No puedo comprar el juego star wars battlefront en la tienda de xbox, hablo del primer star wars battlefront el que salio para la primera xbox. -[Translation - I can't buy the star wars...
  8. no puedo comprar [I can't buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar [I can't buy]: llevo dos dias con este problema y no lo han solucionado, estoy intentando comprar pavos en un xbox one con una tarjeta de credito y vivo en mexico mi gamertag es DopeyFountain34 gracia s...
  9. no puedo comprar[Translation-I cant buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar[Translation-I cant buy]: ya llevo dos dias con este error me aparece comunicarse con el sistema de asistencia de microsotf, quiero comprar pavos y tengo el dinero en la tarjeta de credito pero no lo acepta por el error,...
  10. No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]: "Ponerse en contacto con la asistencia de Microsoft, no se puede realizar tu pago". -[Translation - "Contact Microsoft support, your payment cannot be made."] 5b737dd6-e710-4da1-b3ca-47bc468e9c48