No puedo comprar cod bo4 [Can purchase CoD BO4]

Discus and support No puedo comprar cod bo4 [Can purchase CoD BO4] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Quiero comprar el call of duty black ops 4 y el microsoft store dice que no esta disponible actualmente y no me da la opcion de comprarlo.... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Leo_Akd, Nov 4, 2018.

1. Leo_Akd
    Leo_Akd Guest

Quiero comprar el call of duty black ops 4 y el microsoft store dice que no esta disponible actualmente y no me da la opcion de comprarlo.

[Translation - I want to buy the call of Duty Black Ops 4 and the Microsoft store says it is not currently available and does not give me the option to buy it.]

:)

Leo_Akd, Nov 4, 2018
  2. darkvador1
    darkvador1 Guest
    souris [Translation-Mouse]

pourkoi je peut pa jouer a bo4 avec ma souris ??

----------------------------------------------------------------------

[Translation-Pawar I can pa play bo4 with my mouse?? ]

darkvador1, Nov 4, 2018
  3. Sucrix
    Sucrix Guest
    BETA Black ops 4

I buy bo4 and I have not received code for the beta blackout. Is this normal?

Sucrix, Nov 4, 2018
  4. ThorX360
    ThorX360 Guest

ThorX360, Nov 4, 2018
  5. Leo_Akd
    Leo_Akd Guest
    Is the xbox one version,but redirects me to my country (argentina) and it says "

it is not currently available"

If i buy it in usa store can i play in my country account?

Sorry for my english

No puedo comprar cod bo4 [Can purchase CoD BO4] [​IMG]

Leo_Akd, Nov 5, 2018
  6. XBF Leslie D
    XBF Leslie D Guest
    Hey Leo!

The reason it's letting you know it's not currently available is due to the fact that in Argentina

COD Black Ops 4
    release date is on 12/10/2018. Unfortunately, to buy games within the U.S marketplace it would require billing information for it which would encounter an error due to your actual region being in Argentina.

XBF Leslie D, Nov 2, 2018
  7. ThorX360 Win User

8. Leo_Akd Win User

Is the xbox one version,but redirects me to my country (argentina) and it says "

it is not currently available"

If i buy it in usa store can i play in my country account?

Sorry for my english

9. XBF Leslie D Win User

Hey Leo!

The reason it's letting you know it's not currently available is due to the fact that in Argentina

COD Black Ops 4
    release date is on 12/10/2018. Unfortunately, to buy games within the U.S marketplace it would require billing information for it which would encounter an error due to your actual region being in Argentina.
  10. Cherry Dolphin Win User

whats everyone playing

COD BO4 and the division 2
  11. Nolan Coker Win User

Current games?

Gta 5, cod bo4, and minecraft.
Thema:

Loading...
  1. No puedo comprar cod bo4 [Can purchase CoD BO4] - Similar Threads - puedo comprar cod

2. No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba...: No puedo comprar FIGHT NIGHT CHAMPION de la XBOX store (Mensaje: Uy! no sabemos que acaba de pasar, vuelve a intentarlo mas tarde) I can't buy FIGHT NIGHT CHAMPION from the XBOX store (Message:...
  3. no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar pavos en fornite, I can't buy turkeys in fornite: el dia de hoy quise hacer la compara de pavos dentro del juego y de la tienda de mi consola pero al parecer no me deja comprar nada y me sale que hay un error con la compra, decidi comprar pavos...
  4. Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]

in XBoX Games and Apps
    Me puedo comprar nada [Mod Translation - I can buy anything]: No me deja comprar juegos en la tienda de xbox [Mod Translation - He won't let me buy games at the xbox store.] 4431070b-c2ca-41b2-b086-67e69a5d7c40
  5. No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar juegos en línea en la store de xbox [Mod Translation - I can't buy games...: Hola, Tengo este problema desde hace tres semanas y no puedo resolverlo, no me deja comprar ningún juego, cada vez que le doy al botón de comprar me aparece un mensaje diciendo "uy" ni sabemos que...
  6. No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar GTA V -[Translation - I can't buy GTA V]: Buenas tardes el dia de hoy agregue dos tarjetas de regalo con un monto total de $500 pesos mexicanos para coprar el juego mencionado pero no me da mis creditos al intentar hacer la compra y me...
  7. No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar un juego -[Translation - I can't buy a game]: No puedo comprar el juego star wars battlefront en la tienda de xbox, hablo del primer star wars battlefront el que salio para la primera xbox. -[Translation - I can't buy the star wars...
  8. no puedo comprar [I can't buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar [I can't buy]: llevo dos dias con este problema y no lo han solucionado, estoy intentando comprar pavos en un xbox one con una tarjeta de credito y vivo en mexico mi gamertag es DopeyFountain34 gracia s...
  9. no puedo comprar[Translation-I cant buy]

in XBoX on Consoles
    no puedo comprar[Translation-I cant buy]: ya llevo dos dias con este error me aparece comunicarse con el sistema de asistencia de microsotf, quiero comprar pavos y tengo el dinero en la tarjeta de credito pero no lo acepta por el error,...
  10. No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar. -[Translation - I can not buy.]: "Ponerse en contacto con la asistencia de Microsoft, no se puede realizar tu pago". -[Translation - "Contact Microsoft support, your payment cannot be made."] 5b737dd6-e710-4da1-b3ca-47bc468e9c48