No puedo canjear mi código [I can not redeem my code]

Discus and support No puedo canjear mi código [I can not redeem my code] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Muy buenas. Escribo aquí para informarle que no puedo canjear un código de un juego que su compañía me ragalo por comprar gears of war 4. El código... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Stoodbadly64, Dec 21, 2018.

  1. Stoodbadly64
    Stoodbadly64 Guest

    No puedo canjear mi código [I can not redeem my code]


    Muy buenas.

    Escribo aquí para informarle que no puedo canjear un código de un juego que su compañía me ragalo por comprar gears of war 4.

    El código es de un juego GEARS OF WAR 3

    NO puedo canjearlo por mi región

    Pero he probado cambiarlo varias veces

    Y igual no me deja porfavor ya voy 2 años intentándolo desde que salio el juego

    Ya pregunte en los foros de gears pero nada

    Por favor ayudenme

    Translation: [Very good

    I write here to inform you that I can not
    redeem a code for a game that your company gave me for buying gears of war 4.


    The code is from a game GEARS OF WAR 3

    I CAN NOT redeem it for my region

    But I've tried changing it several times

    And it does not leave me please, I'm
    already going 2 years trying it since the game came out

    I already asked in the forums of gears but
    nothing


    Please help me]

    :)
     
    Stoodbadly64, Dec 21, 2018
    #1
  2. XBF Leslie D Win User

    No puedo canjear mi código [I can not redeem my code]

    Hi Stoodbadly,

    Thanks for reaching out to us in regards to this. I would like to clarify a few things, what exactly happens when you've tried to redeem the code? Like can you give us the exact error message you're getting? Also, this code did you end up receiving it via
    email or is it a printed code?

    Also, I see that you've mentioned that it says that you can't do it in regards to the region. When you purchased the game where you by any chance elsewhere or at any point did you try to change your region settings?

    If you’re prevented from changing the country/region for your Xbox, it may be for one of the reasons below:

    • You changed country/regions within the last three months.
    • Your account is currently suspended (for example, the credit card on one of your subscriptions has expired).
    • You are a minor (as defined by applicable law) in your current country/region and will not be a minor in the region you’re moving to.
    • You are not a minor (as defined by applicable law) in your current country/region but will be considered a minor in the country/region you’re moving to.
    • You have a balance due on your Xbox subscription.
    Please go over the following we'll be on the look out for a reply.
  3. Gottencris Win User

    problemas no puedo canjear ningún codigo de regalo con ninguna cuenta [Translation-Problems I can not redeem any gift codes with any account]

    No puedo canjear mi tarjeta de regalo en mi cuenta de xbox

    ¿como puedo solucionarlo ?
  4. giooliver Win User

    problema con codigos canjeado de xbox live gold 48 horas

    A mi me pasa algo distinto, al momento de canjear el código me aparece '' código invalido'' y no solo en mi perfil original, si no también en otros perfiles de mi consola unidos a xbox live. !! :\ Alguien sabe que pasa ??
  5. XBF Houmaidi O Win User

    No puedo canjear código

    Hello @LeonelAlvarez2! I hope that you are doing well!

    Just to make sure I understand all the details correctly, are you facing issues redeeming a code? Is the code damaged?
  6. XBF Houmaidi O Win User

    No puedo canjear código

    In that case, you will need to get in touch with our live support to check the validity of the code from their end. They will be able to help!

    You can request a call back or live chat on the Xbox support website. If you are facing any issues with that, please go through Microsoft support. Once you get to the virtual agent just say “Talk to an agent” and select Xbox as the product, and your issue from the list. Select the option “Call me back” or “Live chat”, which shows the estimated wait time/queue. If you don't see the options to request a call back or chat with support, change your category/topic until you do. If it does not work, please select billing & Subscriptions and "I don't recognize a charge".
Thema:

No puedo canjear mi código [I can not redeem my code]

Loading...
  1. No puedo canjear mi código [I can not redeem my code] - Similar Threads - puedo canjear código

  2. No puedo canjear una tarjeta de game pass ultimate I can't redeem a...

    in XBoX on Consoles
    No puedo canjear una tarjeta de game pass ultimate I can't redeem a...: Hace un tiempo compre una membresía de game pass después de un rato al saber que caducaría quise poner una tarjeta de game pass ultimate pero no me deja y dice que tengo una deuda que hago llevo...
  3. No puedo canjear un código según ya fue utilizando [Mod Translation - I can't redeem a code...

    in XBoX on Consoles
    No puedo canjear un código según ya fue utilizando [Mod Translation - I can't redeem a code...: Me han regalado un código y cuando lo quise cangear me aparece que este ya fue utilizando cuando no lo habia cangeado antes No de que hacer o como optener la recompensa que segun me tendrian que...
  4. NO PUEDO CANJEAR UN CODIGO DE 14 DIAS DE GOLD -[Translation - I CANNOT REDEEM A 14 DAY GOLD...

    in XBoX on Consoles
    NO PUEDO CANJEAR UN CODIGO DE 14 DIAS DE GOLD -[Translation - I CANNOT REDEEM A 14 DAY GOLD...: AL MOMENTO DE INTRODUCIR EL CODIGO DE PROMOCION ME ARROJA QUE EL CODIGO NO HA SIDO ENCONTRADO. YA INTENTE CANJEARLO DESDE EL XBOX, DESDE LA PC Y DESDE LA APLICACION Y EN NINGUNO FUNCIONA. SU...
  5. no puedo canjear un codigo. [I can't redeem a code.]

    in XBoX Sales and Promo
    no puedo canjear un codigo. [I can't redeem a code.]: necesito una solucion. tengo un codigo de 5 euros el cual me regalo xbox, el problema es que no se de que region proviene y por tanto no lo puedo canjear. alguna solucion? [Translation-I need a...
  6. No puedo canjear mi código de mi tarjeta prepago[Translation-I can't redeem my prepaid card...

    in XBoX Sales and Promo
    No puedo canjear mi código de mi tarjeta prepago[Translation-I can't redeem my prepaid card...: Hola compré una tarjeta prepago pero al ingresar el código me dice que no es correcto me puedes ayudar ? [Translation-Hello I bought a prepaid card but when entering the code tells me that it is...
  7. Puedo canjear game pass pc, si ya tengo game pass ultimate

    in XBoX Sales and Promo
    Puedo canjear game pass pc, si ya tengo game pass ultimate: Hola, me regalaron 3 meses de game pass pc y lo quiero canjear, pero yo tengo game pass ultimate podria canjearlo y que se sumara al tiempo que tengo de game pass ultimate? O se me quitaria game...
  8. NO PUEDO CANJEAR MI CODIGO DE SALDO MICROSOFT[I CANNOT EXCHANGE MY MICROSOFT BALANCE CODE]

    in XBoX Sales and Promo
    NO PUEDO CANJEAR MI CODIGO DE SALDO MICROSOFT[I CANNOT EXCHANGE MY MICROSOFT BALANCE CODE]: Hoy compre una tarjeta de regalo de saldo microsoft, y cuando intento escribir el codigo me salta el mensaje de : "No se encontro el codigo. Intenta volver a escribirlo. si no funciona ponte en...
  9. I can't exchange my gold card. no puedo canjear mi tarjeta gold

    in XBoX on Consoles
    I can't exchange my gold card. no puedo canjear mi tarjeta gold: Why i can't exchange my gold card. Por qué no puedo canjear mi tarjeta gold de prepago f54443e3-1769-404c-b672-bdbc4417f915
  10. No puedo canjear un código :( [Translation - I can't redeem a code]

    in XBoX Games and Apps
    No puedo canjear un código :( [Translation - I can't redeem a code]: Resulta que un amigo me compro como regalo un paquete DLC para un juego y resulta que no lo puedo canjear por que es de otra región ¿Como lo puedo canjear si se puede saber? ! AYUDA POR FAVOR ¡...