No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription]

Discus and support No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Hace unos meses atras compre el game pass para pc por 1 mes. Lo cancelé,según yo, un día antes de que cobrara los 3.500 clp pero para mi sorpresa aun... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by gaspar araya, Sep 4, 2020.

1. gaspar araya
    gaspar araya Guest

No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription]

Hace unos meses atras compre el game pass para pc por 1 mes. Lo cancelé,según yo, un día antes de que cobrara los 3.500 clp pero para mi sorpresa aun me sigue diciendo que debo 3.500 y al intentar cancelarlo no me deja, ya que no veo ningun boton que diga
    cancelar. Me di cuenta de esto cuando intenté aprovechar el game pass ultimate por 500clp

[Translation-A few months ago I bought the game pass for pc for 1 month. I canceled it, according to me, a day before it charged 3,500 clp but to my surprise it still tells me that I owe 3,500 and when I try to cancel it it won't let me, since I
    don't see any button that says cancel. I realized this when I tried to take advantage of the ultimate game pass for 500clp]

[Mod removed picture-personal information]

:)

gaspar araya, Sep 4, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: