no puedo acceder al foro de gears [I can not access the Gears forum]

Discus and support no puedo acceder al foro de gears [I can not access the Gears forum] in XBoX Games and Apps to solve the problem; alguien sabe porque no puedo ingresar al foro de gears, mi cuenta entra perfectamente en mi consola pero al querer entrar al foro de gears o a la... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by JoelGomez2, Feb 4, 2019.

1. JoelGomez2
    JoelGomez2 Guest

alguien sabe porque no puedo ingresar al foro de gears, mi cuenta entra perfectamente en mi consola pero al querer entrar al foro de gears o a la pagina no me deja

[Translation - Someone knows why I can not enter the Gears forum, my account goes perfectly in my console but wanting to enter the Gears forum or page does not let me]

:)

JoelGomez2, Feb 4, 2019
  2. JoelGomez2 Win User

ya hable con la pagina y me dijeron que me contacte con xbox de nuevo, ya me contacte con microsoft, xbox y epic game y no queda

[Translation - I already talked to the page and they told me to contact xbox again, I already contacted with microsoft, xbox and epic game and there is no]
  3. XBF Nestor S Win User

Hey Joel thanks for keeping us in the loop,

We believe this is happening because of an enforcement action on the account in question from

Epic games
    side (developers). So we suggest reaching out to them since they would be better equipped to handle this particular issue. Give it a shot and let us know how it goes.
  4. XBF Jasmine Z Win User

Hi Joel,

Thanks for reaching out to us here on the Forums!

We understand this is frustrating since you have not been able to sign into your account on the Gears of War Forums. When you visit their
    Forums home page is it blank like the link I provided?

The best way to go about it would be to visit:
    https://forums.gearsofwar.com/

Give the second link a try and let us know if it shows it all blank or if it allows you to sign in and access their Forums.

Thank you!
  5. JoelGomez2 Win User

I already tried it in 4 browsers and it only loads but does not enter
  6. XBF Brad A Win User

Hello Joel,

Are you able to sign into the normal
    account website
    normally? Personally I tried to sign in on the gears forums at home and had no issues with it. Try signing in on account website then once signed in then access the gears forums.

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. no puedo acceder al foro de gears [I can not access the Gears forum] - Similar Threads - puedo acceder foro

2. Puedo dejar una idea para un juego?

in XboX Insiders
    Puedo dejar una idea para un juego?: Una disculpa por la duda... submitted by /u/Jimket_DZ [link] [comments]
  3. error 0x80048888 no puedo iniciar sesión [Translation-error 0x80048888 I can't log in]

in XBoX Games and Apps
    error 0x80048888 no puedo iniciar sesión [Translation-error 0x80048888 I can't log in]: i try sign in but i can't and put this error 0x80048888 , i go to find information about that but i didn't find. who can give a resolucion about this. THANKS bed46858-79a2-48d6-a510-10050705b6c4
  4. ¿Como puedo cambiar el servidor de call of duty cold war?

in XboX Insiders
    ¿Como puedo cambiar el servidor de call of duty cold war?: Hola alguien puede decirme como cambiar el servidor NA a US en call of duty cold war, e buscador por todas partes y no e podido encontrar nada submitted by /u/Inevitable-Piece-836 [link]...
  5. ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?

in XBoX Games and Apps
    ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?: Hello, I have a problem with the game Battlefield 5, the problem I have is that I installed it since they lent me an account with the game pass subscription, it appears that I have to have the...
  6. No puedo abrir minecraft por un error, ¿alguien me puede ayudar porfavor?

in XBoX Games and Apps
    No puedo abrir minecraft por un error, ¿alguien me puede ayudar porfavor?: Hola, pues el caso es que desde hace 3 meses no juego minecraft, ayer pensé en jugarlo pero no tenía tiempo así que hoy intenté abrirlo, pero al momento de abrirse el launcher sale un mensaje...
  7. ¿puedo usar audífonos tipo USB para Xbox series? ¿funcionará con un adaptador tipo C o con...

in XBoX on Windows
    ¿puedo usar audífonos tipo USB para Xbox series? ¿funcionará con un adaptador tipo C o con...: ¿puedo usar audífonos tipo USB para Xbox series? ¿funcionará con un adaptador tipo C o con algún adaptador de 3.5mm? can i use usb type headphones for xbox series? will it work with a type c...
  8. No puedo iniciar sesión en Minecraft bedrock

in XBoX Accessibility
    No puedo iniciar sesión en Minecraft bedrock: Hello, for some time I have had a problem and that is that when I try to log in to Minecraft I do the whole process to start properly, I put my data and I click to log in, but instead of the...
  9. No puedo Iniciar sesión en Microsoft Store ni en Compañero de consola Xbox.

in XBoX on Windows
    No puedo Iniciar sesión en Microsoft Store ni en Compañero de consola Xbox.: Tengo un problema y es que no puedo iniciar sesión en Microsoft Store y Xbox, ya hice todo lo posible como restablecer la app y nada. Me dice que "Necesitarás Internet para esta acción" y no...
  10. Hola no puedo poner mi cuenta de microsoft como principal en mi xbox.

in XBoX Accessibility
    Hola no puedo poner mi cuenta de microsoft como principal en mi xbox.: Al querer poner mi cuenta como principal no me deja hacerlo. Dice que solo tengo 5 intentos y no recuerdo haberlos usado, me urge ponerla como principal, es este correo desde donde estoy...