No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono...

Discus and support No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono... in XBoX Games and Apps to solve the problem; [img] No me permite escoger el disco E: 24c0ab8d-1e39-49a6-91c8-2e662fc90ce6 Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by juan ricardo grijalva, Jul 23, 2023.

  1. No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono...



    No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono... [​IMG]
    No me permite escoger el disco E:

    :)
     
    juan ricardo grijalva, Jul 23, 2023
    #1
  2. GUERRERO D D1OS Win User

    codigo de estado: 8c230002 bazar xbox live

    el detalle de este problema me lo manda cuando entro desde mi xbox 360 en el bazar de juegos y selecciono, cuando selecciono el juego me manda el error 8C230002

    [mod translation: select, when I select the game
    sends me the error 8C230002]
  3. ReadyCrack Win User

    XBOX 360 SE REINICIA LA DESCARGA EN 79% [Mod translation-XBOX 360 DOWNLOAD RESTART IN 79%]

    hola tengo el mismo problema con halo reach llega la 80 % y reinica la descarga ya borre la cahe y trasnferi las licencias pero nada y queda en el disco duro las descarga de 6 gb como descarga incompleta que mas se puede hacer
    Exactamente me pasa lo mismo y queria saber si ya lo solucionaste y si tendrias idea de lo que pasa
  4. SkyH3r0 Win User

    Problema Con Codigo en Resident Evil 6 Archives Edition (Problem with code in Resident Evil 6 Archives Edition)

    yo me compre RE6 Archives edition por el mapa, RE4 y code veronica, yo pude meter los codigos pero cuando se va a finalizar la descarga dice que no se puede descargar ¬¬ y ocupa espacio en el disco duro pero como archivo corrupto que podria estar pasando
    ahi?
  5. dolc73 Win User

    DUDAS CON LOS PRECIOS DE LA TIENDA EN WINDOWS 8

    Hola HASSASSINADE:

    Muchas gracias por contestar a mi duda, solo tengo otra duda mas, tal como me indicaste, visite la pagina https://live.xbox.com/Account/BillingAccountInformation pero desgraciadamente NO desde que me registre no aparecio nunca Mexico como pais, solo me permitio
    continuar en español y por default el sistema me puso como pais de residencia a España, mi pregunta es la siguiente ¿¿¿Como le hago para cambiar los datos de mi pais de residencia en Mexico???

    Esto te lo pregunto porque el sistema no me lo permite, aun cuando ingreso al sitio de facturacion de Microsoft (https://billing.microsoft.com/) directamente, ojala me lo puedas indicar, gracias de antemano.....
  6. Ivamania Win User

    no lee mi halo anniversary

    me compre otro cd de halo anniversary me dise abrir la bandeja como el otro segui todos los pasos de la guía de solución nada probe con otra consola original y tampoco no los lee los dos discos el viejo y el nuevo pero si los lee la consola nueva osea gue
    los discos si funcionan mi consola lee mas de 90 juegos gue tengo gue no es la lectora de mi consola cual es el problema por favor
Thema:

No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono...

Loading...
  1. No me permite escoger el disco E: como opcion de descarga cuando lo selecciono... - Similar Threads - permite escoger disco

  2. Crazy disco lights glitch, does anyone know a fix?

    in XboX Insiders
    Crazy disco lights glitch, does anyone know a fix?: Anyone know of a fix to this? It doesn’t happen in nba2k but it happens all over the screen in fortnite and Lords of the fallen (weird thing is it’s not on the menus) and I have tried just about...
  3. Weird Flickering / RGB Disco / Color Flashing Happening in Particular Games

    in XBoX Games and Apps
    Weird Flickering / RGB Disco / Color Flashing Happening in Particular Games: As the topic states. I’ve seen some other topics discussing similar things, but weren’t quite the same. I did try those solutions as well, but to no avail. Here are some clips of what I’m seeing...
  4. I need to know how do I get in touch with Xbox enforcement team about my permit suspension

    in XBoX Accessibility
    I need to know how do I get in touch with Xbox enforcement team about my permit suspension: I been trying everything and Xbox support don't help with my permit suspension and is it anyone who can help me because this is same old same old is it anyone who can help me get in touch with...
  5. Hardware failure - GPU / Violent flashing strobe of rainbow disco-ball and white light

    in XBoX on Consoles
    Hardware failure - GPU / Violent flashing strobe of rainbow disco-ball and white light: I have an Xbox Series X purchased in 2020. When playing some games, especially any/all games utilizing the Unreal 4 Engine, the screen violently flashes with rainbow dots of light, like a disco...
  6. How can you permit Destny 2 to have such poor servers and use your platform...I m a player...

    in XBoX on Consoles
    How can you permit Destny 2 to have such poor servers and use your platform...I m a player...: The question is in the title... 81af0814-cf8e-4e08-9e3f-200a04c12721
  7. Xbox Game Pass (Beta) PC App Won't Permit Sign-On

    in XBoX on Windows
    Xbox Game Pass (Beta) PC App Won't Permit Sign-On: I recently purchased the Xbox game pass subscription. I downloaded and installed the app on my windows 10 PC but the next day I can't seem to sign in at all. When opening the app and pressing sign...
  8. My account say I do not have the permit to play online

    in XBoX Games and Apps
    My account say I do not have the permit to play online: hi everyone,I'm trying to play online but my perfil say I do not have the permission for this option .what I have to do to resolve this problem ? 44f4a762-1875-4b04-83fa-cafd428e4659
  9. does microsoft permit you to give away redemption codes?

    in XBoX Games and Apps
    does microsoft permit you to give away redemption codes?: upon pre-ordering doom, I received codes for doom 1 & doom 2. ive already purchased these games so was just going to give them to my son. just want to make sure it doesn't violate any of...
  10. "cannot play online, profile won't permit it"?

    in XBoX on Consoles
    "cannot play online, profile won't permit it"?: Why, all of a sudden does my xbox1 say "cannot play online, profile won't permit it"? b4d54277-8caf-4a40-a587-8bbfc566c576