No me funciona el microfono al grabar en xbox one. -[Translation - The microphone does not...

Discus and support No me funciona el microfono al grabar en xbox one. -[Translation - The microphone does not... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hola, ayer, me di cuenta que a la hora de grabar en mi xbox, no sonaba mi microfono, y no se me escuchaba. Lo he probado TODO y no ha funcionado nada,... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Arxo_YT, Mar 22, 2020.

1. Arxo_YT
    Arxo_YT Guest

No me funciona el microfono al grabar en xbox one. -[Translation - The microphone does not...

Hola, ayer, me di cuenta que a la hora de grabar en mi xbox, no sonaba mi microfono, y no se me escuchaba. Lo he probado
    TODO y no ha funcionado nada, he buscado todas las configuraciones, he contactado con el servicio técnico y hasta he grabado mi voz desde una pagina web en el buscador Microsoft Edge, y se me escuchaba, pero al grabar desde un juego en la xbox
    one no. Ayuda No me funciona el microfono al grabar en xbox one. -[Translation - The microphone does not... :(

-[Translation - Hello, yesterday, I realized that when recording on my xbox, my microphone did not sound, and I was not heard.
    I have tried EVERYTHING and nothing has worked, I have searched all the configurations, I have contacted the technical service and I have even recorded my voice from a web page in the Microsoft Edge search engine, and I was listened to,
    but when recording from a game in
    the xbox one does not.
    Help No me funciona el microfono al grabar en xbox one. -[Translation - The microphone does not... :(]

:)

Arxo_YT, Mar 22, 2020
  2. XBF Leo G Win User

No me funciona el microfono al grabar en xbox one. -[Translation - The microphone does not work when recording on xbox one.]

Hello Arxo_YT,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to make sure we provide the correct solution. Are people not able to hear you both in game chat and party chat? What is your NAT type? The NAT type can be located in

the network settings
    . Are you able to hear other people when you are in game or party chat? Are other people able to hear you while you are in game or party chat? Be sure to let us know the results Arxo_YT!
  3. HyperVenom523 Win User

No me funciona el microfono con FORTNITE. Como se puede activar el audio si el juego es una versión BETA?

No tiene que ver que sea beta ya que el microfono es una funcion basica de la consola, cuando conectas los audifonos al control en los setting inmediatos te sale un menu para ajustar los audifonos y el microfono verifica ahi que no este en mute el microfono
    eso auele aucedes sin aveces la persoma derse cuenta.

[Translation - It does not have to be beta because the microphone is a basic function of the console, when you connect the headphones to the control in the immediate settings you get a menu to adjust the headphones and the microphone verifies that
    the microphone is not muted that Auele sometimes without success persoma realizes it.]
  4. Edgarour Win User

Streaming de Xbox Problema con el Micrófono [Edit - Translation] - Xbox Streaming Problem with the Microphone

Conecta su diadema directamente a tu pc, para que ese sea el microfono que reconosca, si continua el problema, has el grupo directamente desde la app de xbox y conecta tu diadema al control o pc si es que te acomodas, eso debería ser una solución, en lo
    personal me he conectado así y me sirve

Ya si no funciona, prueba apagar el microfono de tu lap en el controlador de sonido.

Avisa como te fue

[Translation- Connect your headband directly to your PC, so that is the microphone that acknowledge, if the problem continues, you have the group directly from the Xbox app and connect your headset to the control or PC if you accommodate, that should
    be a solution , in lopersonal I have connected like this and serves me

If it doesn't work, try turning off your lap's microphone on the sound controller.

Tell me how it was]
  5. MartínezIñaki Win User

sonido con microfono -[Translation - sound with microphone]

Hola a mi me psa exactamente lo mismo y solo es con el juego fortnite, con skype por ejemplo el microfono funciona bien, la nat es abierta . Gracias

[Edit - Translation] - Hello, the same thing happens to me and it is only with the fortnite game, with skype for example the microphone works well, the nat is open. Thank you
  6. brandon3890 Win User

Micrófono fortnite[Fortnite Microphone]

Hola Josep, ¿has probado activar el microfono dentro de las opciones en Fortnite?

[Translation - Hi Josep, have you tried activating the microphone within the options in Fortnite?]
Thema:

Loading...
  1. No me funciona el microfono al grabar en xbox one. -[Translation - The microphone does not... - Similar Threads - funciona microfono grabar

2. Taxa de atualização variável (VRR) não funciona mais

in XboX Insiders
    Taxa de atualização variável (VRR) não funciona mais: Boa noite! Possuo um Series S há uns 3 anos e sempre usei no mesmo monitor, que suporta taxa de atualização variável. Há uma semana, quando iniciei o Xbox, ele não reconheceu a resolução do meu...
  3. Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona

in XboX Insiders
    Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona: Após última atualização meu Xbox one está com esse erro submitted by /u/huemaybr [link] [comments]
  4. Controle de Xbox one s funciona no fat?

in XBoX on Consoles
    Controle de Xbox one s funciona no fat?: Alguém poderia me dizer se o controle do Xbox one s funciona no Xbox one fat? e2616fc0-cc1d-4e9e-a1d8-936f71e18e3a
  5. Fone USB já funciona no xbox SS ou SX?

in XBoX on Consoles
    Fone USB já funciona no xbox SS ou SX?: Olá, do gostaria de saber se já é possível usar um fone usb no console? Afinal gostaria de comprar um fone 7.1 usb para ter uma experiência melhor, pois os consoles não possuem uma saída digital...
  6. el iniciar slime rancher este no funciona

in XBoX Games and Apps
    el iniciar slime rancher este no funciona: al momento de querer iniciar este juego desde el acceso directo me sale una ventana de que no se puede abir esta aplicación y que consulte la tienda de Windows para obtener información pero no...
  7. Controle xbox series s ROBOT, nao funciona em alguns jogos e nivel de bateria nao mostra...

in XBoX on Consoles
    Controle xbox series s ROBOT, nao funciona em alguns jogos e nivel de bateria nao mostra...: adquiri um controle xbox series s , Robot White, porem quando conecto via bluetooth o nivel de pilha fica bugado como se tivesse no fim, tbm nao funciona direito em alguns jogos que nao esteja na...
  8. Controle xbox series não funciona xcloud beta

in XboX Insiders
    Controle xbox series não funciona xcloud beta: Olá pessoal, Tenho controle original xbox series e fui aprovado para testar o xcloud beta, porém os analogicos não funciona no xcloud. Existe algum tutorial para resolver essa questão? Controle...
  9. No me funciona el microfono con FORTNITE. Como se puede activar el audio si el juego es una...

in XBoX Games and Apps
    No me funciona el microfono con FORTNITE. Como se puede activar el audio si el juego es una...: [Title Translation - No me funciona el microfono con FORTNITE. Como se puede activar el audio si el juego es una versión BETA?[My microphone does not work with FORTNITE. How can I activate the...
  10. mi microfono no funciona[Translation-my microphone doesn't work]

in XBoX on Consoles
    mi microfono no funciona[Translation-my microphone doesn't work]: Hola mira me he comprado los cascos para xbox, y es muy raro porque escucho pero no puedo comunicarme con con mis colegas, ellos el adaptador y la ranura pero no me oyen con nada. Agradeceria su...