No me deja entrar a la cuenta de epic games [Edit - Translation] - Don't let me into the...

Discus and support No me deja entrar a la cuenta de epic games [Edit - Translation] - Don't let me into the... in XBoX Accessibility to solve the problem; Hola mi problema es que no me deja entrar a mi cuenta de epic games me marca error y igual en la app de xbox cuando quiero poner una foto personaliza... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Pablo alberto carrera, Nov 19, 2019.

  1. No me deja entrar a la cuenta de epic games [Edit - Translation] - Don't let me into the...


    Hola mi problema es que no me deja entrar a mi cuenta de epic games me marca error y igual en la app de xbox cuando quiero poner una foto personaliza me dice que mi cuenta no es de adulto que puedo hacerr???

    [Edit - Translation] - Hello, my problem is that it does not let me enter my epic games account, it makes me an error and the same in the xbox app when I want to put a personalized photo it tells me that my account is not an adult, what can I do
    ???


    :)
     
    Pablo alberto carrera, Nov 19, 2019
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

No me deja entrar a la cuenta de epic games [Edit - Translation] - Don't let me into the...