No me deja cancelar mi suscripción de xbox game pass ultimate.[Translation-It won't let me...

Discus and support No me deja cancelar mi suscripción de xbox game pass ultimate.[Translation-It won't let me... in XBoX on Consoles to solve the problem; Bueno, hoy que quería cancelar mi suscripción de game pass, no me deja o me da un error, el cual dice "Vuelve intentarlo". Lo vuelvo a intentarlo y me... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by raulRomero Alvarado, Jun 13, 2020.

  1. No me deja cancelar mi suscripción de xbox game pass ultimate.[Translation-It won't let me...


    Bueno, hoy que quería cancelar mi suscripción de game pass, no me deja o me da un error, el cual dice "Vuelve intentarlo". Lo vuelvo a intentarlo y me vuelve a dar otra vez error.

    La verdad es que ya quiero cancelarla por que si no cobrarán el dinero a la targeta y no quiero eso. Me gustaría saber si alguien me puede ayudar con este problema o alguna persona de xbox se ponga en contacto conmigo.

    [Translation-Well, today I wanted to cancel my game pass subscription, you won't let me or give me an error, which says "Try again." I try again and you give me a mistake again.


    The truth is, I already want to cancel it because if they don't charge the targeta's money and I don't want that. I would like to know if anyone can help me with this issue or anyone on xbox will contact me.]

    :)
     
    raulRomero Alvarado, Jun 13, 2020
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

No me deja cancelar mi suscripción de xbox game pass ultimate.[Translation-It won't let me...

Users found this page by searching for:

  1. no puedo cancelar xbox game pass