No me deja cancelar la suscripción de xbox game pass -[Translation - It won't let me...

Discus and support No me deja cancelar la suscripción de xbox game pass -[Translation - It won't let me... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hola buenas tardes. Estoy teniendo un problema con la suscripción de xbox game pass y es que no me deja cancelarla; tampoco estoy pudiendo obtener un... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Seraph777GG, Sep 29, 2020.

  1. Seraph777GG
    Seraph777GG Guest

    No me deja cancelar la suscripción de xbox game pass -[Translation - It won't let me...


    Hola buenas tardes. Estoy teniendo un problema con la suscripción de xbox game pass y es que no me deja cancelarla; tampoco estoy pudiendo obtener un reembolso. Me gustaría que alguien me ayudara con este tema soy de argentina y actualmente se me cobro unos
    $300 por renovación de la suscripción.

    -[Translation - Hello good afternoon.
    I'm having a problem with my xbox game pass subscription, and it won't let me cancel it;
    I am also not being able to get a refund.
    I would like someone to help me with this issue. I am from Argentina and currently I am charged about $ 300 for renewal of the subscription.]

    :)
     
    Seraph777GG, Sep 29, 2020
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

No me deja cancelar la suscripción de xbox game pass -[Translation - It won't let me...