No funciona Microsoft Sudoku[Translation-No works Microsoft Sudoku]

Discus and support No funciona Microsoft Sudoku[Translation-No works Microsoft Sudoku] in XBoX on Windows to solve the problem; Hace un par de día noté un cambio en la apertura del juego Microsoft Sudoku, y desde entonces se queda en la primera imagen y no arranca. Les adjunto... Discussion in 'XBoX on Windows' started by José Antonio Polo, Jun 21, 2020.

1. No funciona Microsoft Sudoku[Translation-No works Microsoft Sudoku]

Hace un par de día noté un cambio en la apertura del juego Microsoft Sudoku, y desde entonces se queda en la primera imagen y no arranca.

Les adjunto la captura de la pantalla. Qué puedo hacer para seguir jugando con antes del cambio?

[Translation-A couple of days ago I noticed a change in the opening of the game Microsoft Sudoku, and since then it stays in the first image and does not start.

I attach the screenshot. What can I do to keep playing with before the change?]

No funciona Microsoft Sudoku[Translation-No works Microsoft Sudoku] [​IMG]

:)

José Antonio Polo, Jun 21, 2020
  2. Thereoon Win User

Hiciste algún cambio antes de que tuvieras este error? Actualizaste Sistema? Actualizaste Juego? Asegurate de tener actualizado Windows 10 junto la Store, la nueva versión de la App Xbox solucionaba estos problemas, saludos!

[Translation-Did you make any changes before you had this mistake? Did you update System? Did you update Game? Make sure you have updated Windows 10 together with the Store, the new version of the Xbox App fixed these issues, greetings! ]
  3. XBF Brad A Win User

Hi Jose,

Thanks for reaching out to the forums. Sorry for the issue you are experiencing. We recommend to go on the
    Microsoft casual games community.
    Towards the bottom you will see their Facebook page and they ask to post there. There is also a
    support sitefor the casual games you can look over also.

Thanks,

Brad
  4. Jeremy2085 Win User

Please can you translate it english so that me and other xbox ambassadors can better understand and help you with the issue you are having?
  5. josejose8a86 Win User

Sudoku game start up freezes on Surface Pro

My Microsoft Sudoku game no longer starts. Have reloaded Microsoft Solitaire collection and at the bottom chosen Microsoft Sudoku game and each time I start it I get initial Microsoft Sudoku starting screen and then it shifts to a blank blue screen and
    freezes.

Multiple downloads have also failed and checked for Microsoft Updates and completed those....

Any suggestions to restore Sudoku? Note other Microsoft Solitaire games work from the collection.
    Hello MittCda, sorry to hear that my friend, in this case what version OS (Windows) runs your Surface Pro

Thanks
  6. MissGeekness Win User

Taal van mij Sudoku spel en synchronisatie PC - Laptop. [Translated] Language of Me Sudoku game and synchronization PC Laptop.

Goedemorgen,

Heeft u al geprobeerd om Sudoku opnieuw te installeren ?

[Mod Translation: Good morning, have you already tried to reinstall Sudoku?]
Thema:

Loading...
  1. No funciona Microsoft Sudoku[Translation-No works Microsoft Sudoku] - Similar Threads - funciona Microsoft Sudoku

2. Taxa de atualização variável (VRR) não funciona mais

in XboX Insiders
    Taxa de atualização variável (VRR) não funciona mais: Boa noite! Possuo um Series S há uns 3 anos e sempre usei no mesmo monitor, que suporta taxa de atualização variável. Há uma semana, quando iniciei o Xbox, ele não reconheceu a resolução do meu...
  3. Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona

in XboX Insiders
    Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona: Após última atualização meu Xbox one está com esse erro submitted by /u/huemaybr [link] [comments]
  4. Controle de Xbox one s funciona no fat?

in XBoX on Consoles
    Controle de Xbox one s funciona no fat?: Alguém poderia me dizer se o controle do Xbox one s funciona no Xbox one fat? e2616fc0-cc1d-4e9e-a1d8-936f71e18e3a
  5. Fone USB já funciona no xbox SS ou SX?

in XBoX on Consoles
    Fone USB já funciona no xbox SS ou SX?: Olá, do gostaria de saber se já é possível usar um fone usb no console? Afinal gostaria de comprar um fone 7.1 usb para ter uma experiência melhor, pois os consoles não possuem uma saída digital...
  6. No funciona Microsoft Sudoku

in XBoX on Windows
    No funciona Microsoft Sudoku: Hace un par de día noté un cambio en la apertura del juego Microsoft Sudoku, y desde entonces se queda en la primera imagen y no arranca. Les adjunto la captura de la pantalla. Qué puedo hacer...
  7. MICROSOFT SOLITAIRE COLLECTION - Não funciona parcialmente.[Translation-MICROSOFT SOLITAIRE...

in XBoX Games and Apps
    MICROSOFT SOLITAIRE COLLECTION - Não funciona parcialmente.[Translation-MICROSOFT SOLITAIRE...: Caro MASTER, A Colecção de Jogos em referência, deixou de funcionar apenas no jogo individual do "MICROSOFT MAHJONG"; A partir da altura em que fizeram a alteração do "Office 365", mudando-o...
  8. Compre en Microsoft mi juego y no funciona [Edit - Translation] - I bought my game at...

in XBoX Games and Apps
    Compre en Microsoft mi juego y no funciona [Edit - Translation] - I bought my game at...: Compre el juego de sims4dias colados por xbox360 y no puedo usarlo [Edit - Translation] - I bought the sims4dias game cast by xbox360 and I can't use it a0ab23ea-564d-45e9-ba22-3a74cd6e9052
  9. Ayuda con el desastroso servicio técnico de Microsoft. (Mando de Xbox One nuevo no funciona...

in XBoX on Windows
    Ayuda con el desastroso servicio técnico de Microsoft. (Mando de Xbox One nuevo no funciona...: Hola, me han regalado un mando de Xbox One edición Sport Blue Edition. Mi amigo lo compró durante un viaje, el último día antes de ir al aeropuerto ( Si no ya lo habría cambiado en la propia...
  10. Meu Xbox One não funciona depois de baixar um jogo da Microsoft [translation-My Xbox one does ...

in XBoX on Consoles
    Meu Xbox One não funciona depois de baixar um jogo da Microsoft [translation-My Xbox one does ...: Fui baixar um jogo chamado Friday The 13th na loja do Xbox One, durante o processo de baixamento desliguei o console para deixar baixando e quando religuei, ele não entrava no HDMI, e quando...