no Funciona la gold [Translate] gold doesn't work
Discus and support no Funciona la gold [Translate] gold doesn't work in XBoX on Consoles to solve the problem; compre la gold de 3 meses y no funciona la compre con una tarjeta de regalo no funciona [Translate of Mod] buy the 3-month gold and it doesn't work... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Adorepancho53, Aug 23, 2019.
Thema:
no Funciona la gold [Translate] gold doesn't work
Loading...
-
no Funciona la gold [Translate] gold doesn't work - Similar Threads - Funciona gold Translate
-
My Xbox Gold does not let me play online. / No me funciona mi Xbox Gold
in XBoX AccessibilityMy Xbox Gold does not let me play online. / No me funciona mi Xbox Gold: I entered a 3 month Xbox Live Gold code and it sent me a message that it could be used, and when i opened a game to play online i was told that i had to buy a gold card, and when i opened the... -
No me funciona mi código de Gold
in XBoX on ConsolesNo me funciona mi código de Gold: 1.en el día lunes 15 de julio del 2018 compre una Xbox one s que venía con el forza horizon 3 en la caja traiga el cartón con el código para descargar el juego gratis + el DLC de hotweels y otro... -
jogo da xbox live gold não funciona.
in XBoX Games and Appsjogo da xbox live gold não funciona.: Eu baixei um jogo da xbox live gold e todo vez que entro um tempo depois o jogo simplesmente fecha. O que devo fazer? 5799f923-a99c-42a5-b90f-d1f1d45c9212 -
o jogo MX VS ATV REFLEX GRÁTIS COM GOLD ,ELE SIMPLESMENTE NÃO FUNCIONA (Translation: ...
in XBoX Games and Appso jogo MX VS ATV REFLEX GRÁTIS COM GOLD ,ELE SIMPLESMENTE NÃO FUNCIONA (Translation: ...: O JOGO SEMPRE DA ERRO DE REGIÃO E NÃO TEM SUPORTE 54045969-2093-4352-be26-002b288ad895 -
NO FUNCIONA XBOX LIVE GOLD
in XBoX on ConsolesNO FUNCIONA XBOX LIVE GOLD: 1.desde hace como tres días que no puedo entrar al multijugador me pide que compre otra membresía a pesar de que la que tengo esta actualmente vigente ed64b52d-40c6-4d69-90de-45adaca3f47a -
No me funciona xbox live y tengo gold
in XBoX on ConsolesNo me funciona xbox live y tengo gold: 1.compre una tarjeta de prepago de xbox live gold de un mes y juego grand thef auto 5 y si me deja jugarlo solo que me aparece que me una a xbox live gold y no me deja invitar amigos a la partida... -
NO FUNCIONA EL CODIGO DE PREPAGO DE XBOXLIVE GOLD
in XBoX on ConsolesNO FUNCIONA EL CODIGO DE PREPAGO DE XBOXLIVE GOLD: When I try to redeem a code on Xbox I get a message saying try that again something happened on our end. Waiting a bit might help. So I waited for 30 minutes same thing happened again. Does it... -
Gold no funciona
in XBoX on ConsolesGold no funciona: Mi cuenta me dice que no tengo permisos para jugar, y tengo gold de un mes, lo comore hace 5 dias, basura! [translation] My account tells me that I do not have permissions to play, and I have... -
Canje un codigo de xbox live gold y no funciona [Swap an Xbox Live Gold code and it doesn't ...
in XBoX on ConsolesCanje un codigo de xbox live gold y no funciona [Swap an Xbox Live Gold code and it doesn't ...: Hoy compre una tarjeta de regalo de 3 meses de xbox live gold y al canjearla en la pagina me dijo que todo estaba correcto y al intentar usarla en mi consola no funciona, como si jamas lo hubiera...