niet verder kunnen met de puzzles

Discus and support niet verder kunnen met de puzzles in XBoX Games and Apps to solve the problem; Sinds gisteren kunnen we wel de puzzles oplossen, maar krijgen geen beloning en kunnen niet verder. Moeten Jigsaw afsluiten kunnen er niets meer mee.... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by StoriedSphere05, Dec 18, 2017.

1. niet verder kunnen met de puzzles

Sinds gisteren kunnen we wel de puzzles oplossen, maar krijgen geen beloning en kunnen niet verder. Moeten Jigsaw afsluiten kunnen er niets meer mee. Heeft u een oplossing?

:)

StoriedSphere05, Dec 18, 2017
  2. Deqz Justice
    Deqz Justice Guest
    Conection

It do not work! Connectie doet het niet. ik kan niet verder worden geholpen met de oplossingen op de site!

[Translation: It do not work! Connection does not.
    I can't be further helped with the solutions on the site!]

Deqz Justice, Dec 18, 2017
  3. JeroenBoom
    JeroenBoom Guest
    FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

Niet veel meer dan te wachten dat deze storing bij Microsoft opgelost is. De storing heeft te maken met se xbox store. Je eventuele gekochte items zijn momenteel niet download baar. Voor de rest is live up and running. Niets om je verder zorgen om te maken.
    support.xbox.com/.../xbox-live-status

JeroenBoom, Dec 18, 2017
  4. niet verder kunnen met de puzzles

I am having the same problem where I finish a puzzle and it freezes and I have to close the app or it closes on me.

SpiralManager14, Dec 18, 2017
  5. SpiralManager14 Win User

I am having the same problem where I finish a puzzle and it freezes and I have to close the app or it closes on me.
  6. CrazY1985 Win User

Forza Horizon 4 gekocht maar bestelling geweigerd [Translation- Forza Horizon 4 bought but order refused]

Het beste kan je even contact opnemen met support:

http://support.xbox.com/contact-us

Zij zullen je verder kunnen helpen met je probleem.
  7. Wanda panda Win User

Xbox Design lab

Xbox design lab, werkt denk ik nog steeds niet naar behoren. Ik werk niet bij Microsoft, maar heb helaas wel veel contact gehad met klantenservice. Ik had een controller besteld en betaald. Order totaal verdwenen. Ik heb om refund moeten vragen, wat ook duurde. Op mijn vraag of ik weer kon bestellen bij design lab, werd met ja gereageerd. Echter voelt het voor mij al een grote rode vlag. Jullie kunnen niet met een tegoed betalen. Mijn order met andere orders waren compleet verdwenen. Wellicht kan je vragen of het tegoed verlengd kan worden? Langere tijd geldig. Zodat ze intern al de fouten uit de website kunnen halen en even uit de lucht halen. Deze website werkt namelijk voor geen meter. Hoe kunnen anders orders worden betaald en compleet onvindbaar zijn. Microsoft is niet klein, maar groot!
  8. ME Toppers Win User

X-box Gold subscription is not working anymore, although I paid for it

Goede morgen,

De kinderen spelen op hun eigen account. We hebben het spel er ook al vanaf gehaald en weer opnieuw geinstalleerd met hetzelfde resultaat. Dus dat werkte helaas ook niet.

Verder krijgen we geen foutmelding. Er staat gewoon dat ze het niet kunnen spelen omdat ze geen 'gold'lidmaatschap hebben.

Ik weet even niet wat verder te doen. Wellicht dan maar e helpdesk van xbox live gold gaan bellen, hoewel ik daarvan nog geen nummer heb kunnen achterhalen.

-------------------------------------

[Translation -

Good morning,

The children play on their own account. We have also taken the game from it and reinstalled it again with the same result. So that unfortunately didn't work either.

Furthermore we get no error message. It simply says that they cannot play it because they do not have ' gold'lidmaatschap.

I don't know what to do Next. Maybe then the e help desk of Xbox Live Gold will call, although I haven't been able to figure it out Yet.]
  9. JeroenBoom Win User

FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

Niet veel meer dan te wachten dat deze storing bij Microsoft opgelost is. De storing heeft te maken met se xbox store. Je eventuele gekochte items zijn momenteel niet download baar. Voor de rest is live up and running. Niets om je verder zorgen om te maken.
    support.xbox.com/.../xbox-live-status
Thema:

Loading...
  1. niet verder kunnen met de puzzles - Similar Threads - niet verder kunnen

2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren

in XBoX Games and Apps
    Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren: Hallo. Ik ben Chris en ik heb een vraag over Ark Survival Evolved Mijn game zegt steeds installatie gestopt de hele tijd Ik heb een paar manieren geprobeert maar het werkt nog steeds niet het...
  4. Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. 0x803F8001.

in XBoX on Windows
    Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. 0x803F8001.: Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. Controleer of u bent aangemeld bij de Microsoft Store en probeer het opnieuw. Dit is de foutcode voor het geval u deze nodig...
  5. Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...

in XBoX Games and Apps
    Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...: Goedemiddag , het tegoed van mijn microsoft account is niet te zien op mijn x box waardoor ik dus nu ook geen v-bucks kan kopen Wat kan ik hieraan doen [Translation-Good afternoon , the...
  6. MSFS 2020 wil niet installeren

in XBoX on Windows
    MSFS 2020 wil niet installeren: Mijn laptop voldoet NIET aan de minimum eisen, Intel i3-8154SU met 8 Gb RAM, toch MSFS 2020 aangeschaft. In bezit van Digital Ownership en de voorinstallatie ging probleemloos. Vanaf 18 augustus...
  7. Upgrade naar Game Pass Ultimate werkt niet, regio probleem?

in XBoX Games and Apps
    Upgrade naar Game Pass Ultimate werkt niet, regio probleem?: Hallo, Wanneer ik de upgrade wil uitvoeren van Xbox Live gold naar de Game Pass Ultimate krijg ik deze melding: Je regio voor Microsoft Store wijzigen Je hebt momenteel een abonnement voor een...
  8. xbox game progress saved niet

in XBoX on Windows
    xbox game progress saved niet: Beste, na een lange tijd het spel dead rising 4 gespeeld te hebben sloot ik hem af. Ik weet dat na elke missie hij het hoort te saven ( opslaan ) toen ik het spel weer weerde spelen was ik alles...
  9. Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]

in XBoX Games and Apps
    Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar...
  10. Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...

in XBoX Accessibility
    Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...: Kan mij niet aanmelden krijg steeds foutmelding 1170000 wat moet ik doen kan iemand mij helpen aub -[Title Translation - When signing up I keep getting error 1170000 when xbox live can't play so...