Niet mijn betaling wel in betalinggeschiedenis? [Mod Translation - Not my payment in...

Discus and support Niet mijn betaling wel in betalinggeschiedenis? [Mod Translation - Not my payment in... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Ik heb onlangs een mail gehad met een betaling voor fifa punten en fortnite v-bucks. Het gekke is alleen dat ik dit nooit heb gekocht. Ook staat het nu... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Peter Manken, Jan 9, 2020.

1. Peter Manken
    Peter Manken Guest

Niet mijn betaling wel in betalinggeschiedenis? [Mod Translation - Not my payment in...

Ik heb onlangs een mail gehad met een betaling voor fifa punten en fortnite v-bucks. Het gekke is alleen dat ik dit nooit heb gekocht. Ook staat het nu in mijn betalingsgeschiedenis maar ik heb er niet voor betaald. Er staat dat er tegoed is opgewaardeerd
    en daar mee deze dingen is aangeschaft terwijl ik dat niet heb gedaan. Ondanks dat ben ik de enige gebruiker van dit account.

[Mod Translation - I recently received an email with a payment for
    fifa points and fortnite v-bucks.

The strange thing is that I never bought this.
    Also it is now in my payment history but I have not paid for it.
    It says that credit has been topped up and with it these things have been purchased while I have not
    done so.
    Despite that, I am the only user of this account.]

:)

Peter Manken, Jan 9, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: