Não recebi o meu Discord Nitro. I did not receive my Discord Nitro.

Discus and support Não recebi o meu Discord Nitro. I did not receive my Discord Nitro. in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Já fazem quase duas semanas que eu comprei o Game Pass Ultimate e não me mandaram o Discord Nitro no App de celular do Xbox. Já contatei duas vezes o... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by LukasTaylor1, Dec 25, 2019.

1. LukasTaylor1
    LukasTaylor1 Guest

Já fazem quase duas semanas que eu comprei o Game Pass Ultimate e não me mandaram o Discord Nitro no App de celular do Xbox.

Já contatei duas vezes o Suporte da Microsoft e eles só falam para esperar que eu iria receber o link no App de celular do Xbox.

Não tenho o Xbox One (apenas o Xbox 360 e o quase falecido Windows 7).

Comprei o Game Pass dia 09 de Dezembro.

Eu vi que algumas pessoas receberam o link em 6 dias úteis ou menos.

Queria receber o meu antes do natal. Não recebi o meu Discord Nitro. I did not receive my Discord Nitro. :(

English:

It's been almost two weeks since I bought Game Pass Ultimate and they didn't send me Discord Nitro on the Xbox Mobile App.

I've contacted Microsoft Support twice and they just talk to me to wait that I would get the link on the Xbox Mobile App.

I don't have the Xbox One (just the Xbox 360 and the nearly deceased Windows 7).

I bought the Game Pass on December 9th.

I saw that some people received the link within 6 business days or less.

I wanted to get mine before Christmas. Não recebi o meu Discord Nitro. I did not receive my Discord Nitro. :(

:)

LukasTaylor1, Dec 25, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: