Não consigo jogar com amigos no meu Minecraft PS4 edition[Translation-I can't play with...

Discus and support Não consigo jogar com amigos no meu Minecraft PS4 edition[Translation-I can't play with... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Quando eu tento entrar no jogo do meu amigo no Minecraft ps4 edition da o erro (não foi possível conectar-se ao mundo) ja tentei resolver de varias... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by TheoViezzer, Mar 18, 2020.

  1. TheoViezzer
    TheoViezzer Guest

    Não consigo jogar com amigos no meu Minecraft PS4 edition[Translation-I can't play with...


    Quando eu tento entrar no jogo do meu amigo no Minecraft ps4 edition da o erro (não foi possível conectar-se ao mundo) ja tentei resolver de varias formas porém nenhuma funciona

    [Translation-When I try to enter my friend's game in Minecraft ps4 edition of the error (could not connect to the world) I have tried to solve in several ways however none works]

    :)
     
    TheoViezzer, Mar 18, 2020
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Não consigo jogar com amigos no meu Minecraft PS4 edition[Translation-I can't play with...