Não consigo assinar o GamePass no Xbox. O que faço?[I can't sign gameparse on Xbox. What do...

Discus and support Não consigo assinar o GamePass no Xbox. O que faço?[I can't sign gameparse on Xbox. What do... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Oi, estou com dificuldades para efetuar a assinatura do Game Pass no Xbox. Quando clico em assinar, aparece uma mensagem falando que eu devo usar um... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Pedro Vitor Oliveira da, Jan 7, 2019.

1. Não consigo assinar o GamePass no Xbox. O que faço?[I can't sign gameparse on Xbox. What do...

Oi, estou com dificuldades para efetuar a assinatura do Game Pass no Xbox. Quando clico em assinar, aparece uma mensagem falando que eu devo usar um método diferente de pagamento e que a compra não pode ser efetuada.Aparece embaixo uma série de letras e
    números, com o nome "PUR-Processor Declined" em destaque. Como devo proceder,já que em poucos dias a promoção de fim de ano irá acabar?

[Translation - Hi, I'm having trouble signing the Game Pass on Xbox. When I click Subscribe, a message appears saying that I should use a different method of payment and that the purchase cannot be effected. It appears underneath a series of letters
    and numbers, with the name "PUR-Processor Declined " highlighted. How should I proceed, since in a few days the year-end promotion will end?]

:)

Pedro Vitor Oliveira da, Jan 7, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Não consigo assinar o GamePass no Xbox. O que faço?[I can't sign gameparse on Xbox. What do...

Users found this page by searching for:

1. não consigo assinar a game pass