Movimientos lentos

Discus and support Movimientos lentos in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hola: Cuando saco el visor de reconocimiento durante la campaña de Moderm Warfare todo se mueve a cámara lenta y borroso. Uso una XBOX ONE ¿Que puedo... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Jose AntonioAlvaro lopez, Dec 29, 2021.

1. Movimientos lentos

Hola:

Cuando saco el visor de reconocimiento durante la campaña de Moderm Warfare todo se mueve a cámara lenta y borroso. Uso una XBOX ONE

¿Que puedo hacer?

:)

Jose AntonioAlvaro lopez, Dec 29, 2021
  2. Jose AntonioAlvaro l Win User

Movimientos lentos

Hello,

Thanks for uour advise. But the fact is that the issue only happens when I use the viewer neither another tool and only in this game. So I will discard a system problem.
  3. andersonpassos Win User

Movimientos lentos

Thank you for contact us! I'm Anderson, an Independent Consultant and a Microsoft user like you.

good afternoon

you need to know if you have any physical problem, I advise you to try the restoration to ensure that the problem is not a system problem, if it persists you should take it to a technician if it is the original xbox one, or request repair if it is the S or X .

https://support.microsoft.com/en-us/devices
  4. MarcosS-48349643-CA4 Win User

Los mejores juegos

Estan muy parados estos foros no?

Es siempre asi?, recuerdo mas movimiento, un saludo
  5. King Kong Vegas Win User

NO PUEDO CARGAR LOS JUEGOS EN LINEA SE TARDA MUCHO Y ME SACA

es el internet es lento

[Translation-

is the internet
    is slow]
  6. Mister Mascot Win User

GTA V ONLINE ME VA LENTO (FPS LENTOS)

Hey there David ERD,

Sorry to hear about the problems you are having with GTA V. Is the problem only happening in online mode? Do you see the same problem in offline mode as well? If you're only seeing this problem in online mode you might want to try

this guide
    to see if it helps.

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
Thema:

Movimientos lentos

Loading...
  1. Movimientos lentos - Similar Threads - Movimientos lentos

2. Xbox 360 lento demais -[Translation - Xbox 360 too slow]

in XBoX Games and Apps
    Xbox 360 lento demais -[Translation - Xbox 360 too slow]: Alguém sabe resolver a lentidão do Xbox 360? Agradeço. -[Translation - Does anyone know how to solve the Xbox 360 slowness? Appreciate.] 6c7e00f1-60f4-4826-957c-56c2910b5f12
  3. La aplicación de Netflix me va lento en Xbox 360 (Mod Translation: The Netflix App is going...

in XBoX on Consoles
    La aplicación de Netflix me va lento en Xbox 360 (Mod Translation: The Netflix App is going...: Hola vengo a contar este problema. Lo que sucede es que cuando intento cambiar entre titulos o buscar alguna serie o película lo que pasa es que la velocidad de respuesta es muy lenta. Solo me...
  4. Jogo lento no windows 10

in XBoX Games and Apps
    Jogo lento no windows 10: Detalhes Fiz uma atualização no meu pc, aumentei uma memória que era de 2g e agora está com 6g, dei uma limpeza por dentro, estava com muita poeira, eu jogava o Asfalto 8 Aiborne qdo eu atualizei...
  5. GTA V ONLINE ME VA LENTO (FPS LENTOS)

in XBoX Games and Apps
    GTA V ONLINE ME VA LENTO (FPS LENTOS): Hola. Alguien sabe por que mi GTA V (VERSION DIGITAL) , especificamente en el modo de juego online se traba? Osea no se queda congelado pero los FPS van muy lento y es molesto jugar de esa forma...