modo desenvolvedor [Translation-developer mode]

Discus and support modo desenvolvedor [Translation-developer mode] in XBoX Accessibility to solve the problem; eu estava no modo desenvolvedor,quando eu resolvi ir na loja e lá eu vi as assinaturas de gold e gamepass e elas estavam de graça então eu assinei no... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by diego pds, Jan 18, 2019.

1. diego pds
    diego pds Guest

eu estava no modo desenvolvedor,quando eu resolvi ir na loja e lá eu vi as assinaturas de gold e gamepass e elas estavam de graça então eu assinei no meu perfil,eu não sei se funciona no modo normal do xbox,mas eu fui na loja no modo normal do xbox e assinei
    o game pass que estava por 1 real e não contabilizou a assinatura,mas retirou o dinheiro do cartão então apertei de novo e retirou mais 1 real do cartão, e nas assinaturas esta dizendo que meu game pass vai acaba 04/04/19 e eu n sei se ta funcionado,pois meu
    primo tem game pass que eu tambem uso que vai acabar 13/01/19 e eu to com medo do game pass funcionar e eu ser banido

[Translation-

I was in developer mode when I decided to go to the store and there I saw the signatures of gold and gamepass and they were free so I signed on my profile, I do not know if it works in normal xbox mode, but I went to the store
    in the normal mode of xbox and signed game pass that was for 1 real and did not count the signature, but withdrew the money from the card so I pressed again and removed another 1 real from the card, and in the signatures this is saying that my
    game pass will finish 04
    / 04/19 and I do not know if it works, because meuprimo has a game pass that I also use that will end 1/13/19 and I'm afraid the game pass will work and I will be banned]

:)

diego pds, Jan 18, 2019
  2. Albert X Win User

Hola Diego,

Tal vez support en Brazil te puedan ayudar:

Brazil

Hours of operation:

Not listed

Phone Numbers

Phone: 0800 891 9835
  3. diego pds Win User

e não sei se essa assinatura funciona no modo normal do xbox,mas eu assinei o gamepass que estava 1 real e retirou do cartão e não contabilizou que tinha a assinatura,então assinei de novo e retirou mais 1 real e não contabilizou que eu tinha assinatura,mas
    se eu for em assinaturas diz que eu tenho gamepass que vai acabar em 04/04/19 e o gamepass não funciona e meu medo é de o gamepass começa a funcionar e eu ser banido por ter comprado 2 mês por 1 real

[Translation-

and I do not know if this signature works in the normal mode of xbox, but I signed the gamepass that was 1 real and removed from the card and did not count that had the signature, so I signed again and removed another real 1 and did
    not count that I had signature
    , but if I am in signatures it says that I have gamepass that will end on 04/04/19 and the gamepass does not work and my fear is that the gamepass starts to work and I get banned for having bought
    2 months for 1 real]
  4. XBF Diego M Win User

Hi Diego,

So if I'm understanding correctly you had accidentally purchased a Gamepass subscription but it did not apply and the money was taken from your card, but the expiration date does not match?

Apologies if that is not correct, but if you don't mind can you explain step by step what it is that you were trying to do and what the problem or concern is? What is your concern for thinking you will be banned?

Any questions pertaining to Developer mode can be found on this FAQ:
    https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/apps/developer-mode-activation-app-faq

We're here to help but need some more clarifying information.
  5. XBF Jeremy Z Win User

Hiya
    diego pds,

Thank you for letting us know that the issue has been fixed. We'll be locking the thread as the issue has been resolved. If you ever require any help with any other issues please feel free to come back to
    the Xbox Forums for further assistance.

Happy Gaming
  6. diego pds Win User

o problema é que eu comprei o game pass no modo normal do xbox depois de ter assinado no modo desenvolvedor e por algum motivo ele retirou 1 real e não contabilizou que eu tinha a assinatura,eu comprei duas vezes retirou duas vezes 1 real,e se eu vou em
    assinaturas diz que vai acabar 04/04/19,então eu comprei mais de 1 mês de gamepass por 1 real e meu medo é de ser banido caso funcione o gamepass

Translate-The problem is that I bought the game pass in normal mode of the Xbox after having signed in developer mode and for some reason he withdrew 1 real and did not count that I had the signature, I bought twice withdrew 2 times 1 real , and
    if I go in signatures says it will end 04/04/19, so I bought more than 1 month of Gameparse by 1 real and my fear is to be banned if it works the Gameparse
Thema:

Loading...
  1. modo desenvolvedor [Translation-developer mode] - Similar Threads - modo desenvolvedor Translation

2. Hay modo local en el cloud gaming?

in XBoX Games and Apps
    Hay modo local en el cloud gaming?: hola, queria saber si realmente ya se puede jugar modo local en el cloud gaming, tengo el game pass ultimate 0f4f8d59-1b96-4c91-be9f-b376094da4ce
  3. Problema ao logar conta no modo desenvolvedor

in XboX Insiders
    Problema ao logar conta no modo desenvolvedor: Estou tentando entrar com a conta no modo desenvolvedor e não consigo. Apesar de ser a mesma conta que comprei a licença, recebo a mensagem de que eu preciso entrar com uma conta que tenha acesso...
  4. O modo online do Battlefield 3 não está funcionando.[Battlefield 3 online mode is not working.]

in XBoX on Consoles
    O modo online do Battlefield 3 não está funcionando.[Battlefield 3 online mode is not working.]: Comprei o Battlfield 3 mídia digital para xbox one, porém ele não loga na xbox live, não consigo acessar a loja nem o multiplayer, tentei de tudo, o que eu faço?? [Translation - I bought...
  5. Problema en descargar juegos en modo de reposo[Problem downloading games in sleep mode]

in XBoX Games and Apps
    Problema en descargar juegos en modo de reposo[Problem downloading games in sleep mode]: Me lleva pasando varias veces que pongo que descargar un juego o alguna actualizacion y la apago en modo encendido instantaneo y lo reviso en cuestion de horas aparece que no se descargo nada...
  6. controle do xbox one x entrando em modo inative mesmo ligado ao cabo usb

in XBoX on Consoles
    controle do xbox one x entrando em modo inative mesmo ligado ao cabo usb: Olá, tudo bem? Tenho um xbox one x, e reparei que se deixo o controle parado por alguns minutos ele se desliga, mesmo estando ligado ao console pelo cabo usb. Gostaria de saber se tem como...
  7. não consigo me conectar ao modo online no minecraft dungeons. -[Translation - i can't...

in XBoX on Windows
    não consigo me conectar ao modo online no minecraft dungeons. -[Translation - i can't...: [img] Não consigo me conectar ao modo online -[Translation - I cannot connect to online mode] 5952487e-56d0-484e-8956-951a4f7ed245
  8. Modo Multijugador[Translation-Multiplayer]

in XBoX on Consoles
    Modo Multijugador[Translation-Multiplayer]: Hola a tod@s! juego normalmente a The Division con más jugadores pero no se que es lo que necesito y que tengo que hacer para hablar con otros jugadores, alguien me guía? [Translation-Hello...
  9. Por favor que añadan retrocompatibilidad con más videojuegos con disparos y con modo...

in XBoX Games and Apps
    Por favor que añadan retrocompatibilidad con más videojuegos con disparos y con modo...: [Title Translation-Please add backward compatibility with more video games with old shots and campaign mode.] Otro de los problemas que yo he notado de la retrocompatibilidad de la xbox one es...
  10. App do Modo Desenvolvedor Não ativa mais [Translate] Developer Mode APP no longer activates

in XBoX Games and Apps
    App do Modo Desenvolvedor Não ativa mais [Translate] Developer Mode APP no longer activates: Ola eu tenho um problema com o meu app Dev Mode Activation que eu não consigo mais entrar no modo desenvolvedor por ele eu fico apertado para ele reiniciar e entrar no modo desenvolvedor e nada...